logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Warner Bros. Discovery uhonorowani nagrodami Grand Press 2022

  PR 14.12.2022, przeczytano 458 razy
ilustracja

Wśród zwycięzców 26. edycji konkursu Grand Press – jednego z największych i najbardziej prestiżowych konkursów dziennikarskich w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej – znalazło się dwóch dziennikarzy TVN Warner Bros. Discovery. Laureatami uhonorowanymi przez magazyn "Press" i Fundację Grand Press są Michał Przedlacki – który zajął 5. miejsce w plebiscycie Dziennikarz Roku 2022 oraz zdobył nagrodę główną w kategorii "Reportaż telewizyjny/wideo" – oraz Piotr Świerczek, którego nagrodzono w kategorii "Dziennikarstwo Specjalistyczne". Aż 21 dziennikarzy TVN Warner Bros. Discovery zdobyło 14 nominacji w tegorocznej edycji konkursu. Nadawca otrzymał aż sześć nominacji do Grand Press w kategorii "Reportaż telewizyjny/wideo”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-warner-bros.-discovery-uhonorowani-nagrodami-grand-press-2022,398353,artykul.html

Michał Przedlacki z "Superwizjera" TVN otrzymał nagrodę w kategorii "Reportaż telewizyjny/wideo” za cykl reportaży wojennych z Ukrainy – „Ucieczka z Irpienia” oraz „Obrońcy Charkowa. Pierwsza linia frontu”. Zdobył on także 5. miejsce w głosowaniu Jury konkursu Dziennikarz Roku 2022 za „odwagę wchodzenia do ludzkiego piekła, chłodne oko reportażysty i gorące serce”.

Piotr Świerczek z "Czarno na białym" TVN24 zwyciężył w kategorii "Dziennikarstwo specjalistyczne" za reportaż "Siła kłamstwa" o Antonim Macierewiczu i kulisach pracy jego podkomisji smoleńskiej.

- Newsy to kluczowa cześć naszego portfolio Warner Bros. Discovery w Polsce. Mamy w naszej ekipie najlepszych dziennikarzy w kraju, dla których dziennikarstwo to powołanie i którzy wierzą w niezwykle ważną i szczególnie dziś trudną misję docierania do prawdy i dzielenia się nią ze społeczeństwem. Ogromna praca, którą wykonują codziennie, sprawia, że TVN jest od lat synonimem niezrównanej jakości i wiarygodności. Dowodem na to są nie tylko zdobyte przez nasz zespół w tym roku nagrody Grand Press, ale także 14 nominacji, które tylko w tej edycji konkursu otrzymało aż 21 naszych dziennikarzy. Serdecznie gratuluję wszystkim zwycięzcom i nominowanym – mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce i CEO TVN.

- Wierzymy, że prawem każdego z nas jest wiedzieć – ale żeby zagwarantować je całemu społeczeństwu, do prawdy muszą dotrzeć dziennikarze. Ci zobowiązują się wobec widzów, że przedstawią im świat, takim, jakim jest – a nie takim, jakim chciałyby go pokazywać różne grupy wpływów. To nasza ogromna odpowiedzialność. Sprawdzone i rzetelne informacje, które przekazujemy wpływają na szerokie spektrum decyzji, które podejmujemy jako społeczeństwo każdego dnia. Wszyscy wygrani i nominowani w tegorocznej edycji konkursu Grand Press z naszego zespołu udowodnili swoją odwagę, bezkompromisowość i wierność prawdzie. Praca z Wami to duma i przywilej – komentuje Michał Samul, członek zarządu TVN Warner Bros. Discovery, szef Pionu Informacji TVN oraz redaktor naczelny TVN24 i Faktów.

Grand Press to największy konkurs dziennikarski w Polsce, a Dziennikarz Roku to jedyna nagroda w polskich mediach, którą przyznają sami dziennikarze: redakcje prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe. O zwycięstwie decyduje liczba punktów uzyskana w głosowaniu redakcji. Organizatorami konkursu są magazyn „Press” oraz Fundacja Grand Press. Co rok, jury przyznaje nagrody za najlepsze materiały dziennikarskie, a kolegia redakcyjne wybierają Dziennikarza Roku. Od pierwszej edycji konkursu w 1997 roku dziennikarze TVN Warner Bros. Discovery zdobyli aż 38 statuetek w kształcie stalówki.

Nagrody Grand Press 2022 przyznało jury, w którym zasiadali: Jacek Amsterdamski (Wirtualna Polska), Anna Augustyn (Tok FM), Mariusz Janicki („Polityka”), Barbara Kasprzycka („Dziennik Gazeta Prawna”), Dominika Kozłowska („Znak”), Alicja Molenda („Przełom”), Maciej Samcik (Subiektywnieofinansach.pl), Michał Samul (TVN24), Tomasz Sekielski („Newsweek Polska”), Andrzej Skworz („Press”, przewodniczący jury), Radosław Sławiński (Polsat), Aleksandra Sobczak („Gazeta Wyborcza”), Marek Twaróg (Press.pl) oraz Agnieszka Wiśniewska (Krytykapolityczna.pl).

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764