logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Warner Bros. Discovery wspiera innowacyjne pomysły pracowników

  PR 19.08.2022, przeczytano 261 razy

Dla TVN Warner Bros. Discovery innowacje są wyróżnikiem przewagi konkurencyjnej. Branża mediów zmienia się niezwykle dynamicznie, co naturalnie predysponuje nadawcę do myślenia w sposób innowacyjny. Codzienne zaangażowanie pracowników organizacji przekłada się na jakość produkcji, które widzowie mogą śledzić na kanałach należących do portfolio nadawcy. Dlatego też w grupie powstają wewnętrzne inicjatywy, które zachęcają pracowników do zgłaszania innowacyjnych rozwiązań i tworzą prawdziwie zaangażowaną społeczność ludzi z pasją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-warner-bros.-discovery-wspiera-innowacyjne-pomysly-pracownikow,396955,artykul.html

Program Spark Innovation z myślą o pracownikach

W TVN Warner Bros. Discovery funkcjonuje wewnętrzny program Spark Innovation – ma za zadanie wspierać nie tylko pasje pracowników, pobudzać ich kreatywność, ale także ułatwić wspólnie tworzenie przyjaznego i nowoczesnego środowiska pracy. W ten sposób możliwe jest budowanie zaangażowania i poczucia sprawczości zespołu poprzez innowacyjność, kreatywność i otwartą komunikację.

Hasłem przewodnim ostatniej polskiej edycji programu była praca w rzeczywistości hybrydowej. Pracownicy mogli zgłaszać pomysły w dwóch kategoriach: „Nasza Przestrzeń” oraz „Jak Pracujemy”. W ciągu kilku miesięcy wpłynęło wiele innowacyjnych pomysłów, spośród których zrealizowano m.in. specjalną zoomową kawiarenkę – czyli przestrzeń do networkingu pomiędzy pracownikami w formie online – czy pokój relaksu w głównej siedzibie TVN Warner Bros. Discovery w Warszawie.

„Znakiem rozpoznawczym TVN Warner Bros. Discovery od zawsze była pasja i zaangażowanie. Nasi pracownicy i współpracownicy to ludzie, którzy wyróżniają się na rynku unikalną wiedzą. Poprzez działania wewnętrzne zachęcamy wszystkich do budowania zintegrowanej społeczności, dając im poczucie sprawczości. Chcemy, żeby osoby z różnych działów, o różnych kompetencjach wzajemnie się wspierały w poszukiwaniu nowych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę, że siłę organizacji budują talenty, a tych niewątpliwie u nas nie brakuje. Dzięki otwarciu na głos pracowników udało nam się wprowadzić rozwiązania m.in. ułatwiające pracę w nowej hybrydowej rzeczywistości i sprzyjające networkingowi pracowników. Jestem pewny, że przed nami jeszcze wiele innowacyjnych realizacji” – komentuje Rafał Mikołajczyk, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w TVN Warner Bros. Discovery.

Studio XR na miarę przyszłości

O sile portfolio kanałów TVN Warner Bros. Discovery świadczą wysoce zróżnicowane programy, które realizowane są w oparciu o najnowsze technologie. W 2021 roku w Sękocinie, pod Warszawą powstało studio XR (ang. extended reality, rozszerzona rzeczywistość) pod kątem realizacji telewizyjnych, produkcji fabularnych, a także wirtualnych wydarzeń. Jest ono połączeniem realnej i cyfrowej rzeczywistości. Pomysłodawcą studia XR był Wiktor Przeorski, Production Business Development Director w TVN Warner Bros. Discovery.

Ściany studia XR zbudowane są z paneli LED, na których tło wyświetla się w czasie rzeczywistym i rozszerza dalej już w wirtualnej przestrzeni. W ciągu sekundy prowadzący program, aktorzy czy goście są w stanie przenieść się, gdziekolwiek tylko chcą, ale również na bieżąco reagować i wchodzić w interakcję z wirtualnym tłem na żywo. Za całość odpowiada silnik UnReal 4, wykorzystywany przy tworzeniu gier komputerowych oraz hollywoodzkich produkcji. TVN Warner Bros. Discovery wykorzystało tę technologię po raz pierwszy przy emisji nadawanego na żywo programu telewizyjnego “Jesteśmy w Domu”.

„To rozwiązanie na miarę XXI wieku. Dzięki niemu możemy bawić się tłem, transformować je. Z tej samej technologii korzystają w Hollywood przy realizacji najbardziej prestiżowych projektów. Technologię XR można wykorzystywać na planach filmowych i reklamowych, przy live show, tworząc newsy czy realizując wydarzenia. Dzisiaj otoczenie przestaje być barierą, ogranicza nas wyłącznie nasza wyobraźnia” – mówi Krzysztof Kozłowski, VP – Chief Technology Officer w TVN Warner Bros. Discovery.

Addressable TV i Ad_Auction – dwa kroki milowe dla rynku reklamy

Obszarem, w którym technologia otwiera realne nowe nisze rynkowe jest także reklama. Jako pierwszy podmiot na rynku w Polsce TVN Warner Bros. Discovery uruchomił w 2022 roku rozwiązania telewizji adresowalnej, która umożliwia emisję dedykowanych reklam dopasowanych do indywidualnych charakterystyk odbiorców. Taki model pozwala łączyć zalety tradycyjnej telewizji liniowej – jej potencjał, oddziaływanie emocjonalne, siłę w budowaniu marek – z możliwościami świata digital. Addressable TV charakteryzuje przede wszystkim większa precyzja dotarcia, lepsze dopasowanie reklam oraz możliwość bezpośredniego mierzenia efektów kampanii.

Tylko kilkanaście dni po ogłoszeniu rozwiązania telewizji adresowalnej TVN Warner Bros. Discovery wszedł na rynek z Ad_Auction – nowym modelem zakupu spotów reklamowych w systemie aukcyjnym. Dzięki zupełnie nowemu rozwiązaniu zakup reklam stał się procesem odbywającym się w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom aukcji obserwację kolejnych postąpień, czas na podjęcie decyzji oraz zapewnia transparentność wszystkich podejmowanych działań.

Projekt Eurosport Technology Transformation niemający granic

Spółka przeprowadziła także innowacyjny projekt Eurosport Technology Transformation – największy na świecie projekt technologiczny w obszarze IP, przygotowany centralnie przy wsparciu wszystkich lokalnych biur Eurosportu. Umożliwia on zdalną produkcję treści i oferuje dużą oszczędność, elastyczność oraz wydajność. Dzięki tej technologii specjaliści TVN Warner Bros. Discovery mogą dzisiaj produkować kontent niezależnie od tego, gdzie obecnie się znajdują. To świetne narzędzie, które umożliwiło podczas Igrzysk Tokyo 2021 wykorzystanie 10 kanałów Eurosportu w TV i zorganizowanie 14 równoległych transmisji na żywo w Playerze – a wszystko to z polskim komentarzem.

„Technologia pozwala nam na dynamiczny wzrost skali naszych relacji z wydarzeń, w tym sportowych. Ostatnie Igrzyska pokazały nam, że możemy transmitować i komentować wszystkie dyscypliny jednocześnie, wykorzystując dodatkowo nasz potencjał digitalowy, by docierać bezpośrednio do odbiorców. Dzięki projektowi Eurosport Technology Transformation każdej doby komentowaliśmy ponad 100 godzin sportu prosto z Japonii. Igrzyska zimowe w Pekinie przyniosły z kolei ponad 850 godzin transmisji z polskim komentarzem, dostępnych na wszystkich urządzeniach. Obecnie reżyserka w Warszawie może przygotowywać programy dla dowolnego rynku, a reżyserka w Londynie może kontrolować studio w Warszawie. Żadnych granic, po prostu One Team” – podkreśla Krzysztof Kozłowski.

Nieoczywiste rozwiązania w czasie wyzwań, jakim była pandemia COVID-19

Pandemia COVID-19 była czasem ogromnych wyzwań i szukania nieoczywistych rozwiązań. Globalna grupa medialna Warner Bros. Discovery stworzyła wirtualne studio Eurosportu o nazwie „The Cube”. Dzięki wykorzystanej w nim technologii w trakcie Igrzysk Olimpijskich oraz turniejów wielkoszlemowych wprowadzono do relacji Eurosportu m.in. możliwość "teleportacji" sportowców i ekspertów. Studio "The Cube" sprawiła, że możliwe jest prowadzenie ciekawych rozmów z zawodnikami przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.

„Innowacje są niezwykle potrzebne w pozyskiwaniu nowych oraz utrzymaniu obecnych widzów. Działamy w branży, która zmienia się niezwykle dynamicznie. Wysokie tempo zmian obserwujemy od co najmniej kilkunastu lat, jednak to pandemia wpłynęła rewolucyjnie na rynek rozrywki, a także rodzaj i sposób konsumowania treści. To predysponuje nas do myślenia w sposób innowacyjny. Uczymy się wcielać w życie podejście „get comfortable being uncomfortable” – dodaje Krzysztof Kozłowski.

TVN Warner Bros. Discovery stawia na rozwój kompetencji

Chęć rozwoju i tworzenia zaangażowanej i ambitnej społeczności doskonale widać również w liczbie szkoleń jakie odbywają się w Grupie i wysokiej frekwencji. Tylko w pierwszej połowie 2022 roku firma zorganizowała kilkanaście projektów rozwojowych, w których łącznie przez 6 miesięcy udział wzięło ponad 2000 osób.

Na kolejne miesiące 2022 roku zaplanowano kontynuację sprawdzonych formatów szkoleń oraz zupełnie nowe programy rozwojowe.

Źródło: TVN Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje 5. sezon Arte Opera w Arte.tv
W czwartek 6 października premierą „Lakmé” Léo Delibesa w reżyserii Laurenta Pelly'ego, transmitowaną na żywo z Opéra Comique w Paryżu, rozpocznie się piąty sezon ARTE Opera, w ramach którego zostaną pokazane najnowsze i najwybitniejsze produkcje operowe i baletowe z najlepszych teatrów z 13 europejskich krajów. W tym roku...
Nowy sezon prac Grup Roboczych IAB Polska uważamy za otwarty! W ubiegłym tygodniu część grup wybrała swoich przedstawicieli i przedstawicielki. Oto oni:
Wirtualna Polska kontynuuje współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Podczas trwających mistrzostw świata w siatkówce kobiet, WP SportoweFakty na bieżąco przygotowują dla kibiców relacje i najważniejsze informacje dotyczące wydarzenia. Specjalny vlog prezentuje jakie nastroje panują w szatni polskiej drużyny.
Antyweb.pl, jeden z najważniejszych serwisów w Polsce piszących o tym co dzieje się w polskim i światowym internecie, dołącza do Grupy Polsat Plus. Będzie stanowił istotne wzmocnienie Grupy w obszarze nowych technologii.
WP Pilot wciąż rozwija ofertę. We wrześniu pojawiły się w niej cztery nowe kanały, które zapewnią widzom jeszcze więcej rozrywki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764