logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Warner Bros. Discovery z najlepszymi wynikami oglądalności w lipcu

  PR 05.08.2022, przeczytano 169 razy

TVN Warner Bros. Discovery kolejny miesiąc z rzędu znalazła się na pozycji lidera rynku medialnego – portfolio kanałów nadawcy osiągnęło udział w widowni na poziomie 24,9%. W lipcu kanał TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w gronie Big5, z udziałem na poziomie 8,5% w grupie 16-49. Lipiec upłynął pod znakiem sukcesu także w kanałach tematycznych nadawcy – TVN24 umocniło swoją pozycję najpopularniejszego kanału informacyjnego zarówno w grupie widzów 4+ (SHR: 5,6%), jak i 16-49 (SHR: 3,5%). Stacja TVN Turbo osiągnęła najlepszy lipcowy wynik oglądalności w historii kanału, z udziałem w widowni komercyjnej na poziomie 1%. TVN Style już kolejny miesiąc zajmuje najwyższy stopień podium w kategorii lifestyle z udziałem 0,7% w widowni 16-49.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-warner-bros.-discovery-z-najlepszymi-wynikami-ogladalnosci-w-lipcu,396816,artykul.html

TVN WARNER BROS. DISCOVERY LIDEREM RYNKU W LIPCU 2022 ROKU

Lipiec był niezwykle udany dla TVN Warner Bros. Discovery. Nadawca niezmiennie zajmuje pozycję lidera wśród największych grup medialnych na rynku, osiągając udział na poziomie 24,9% w grupie komercyjnej. Stacja TVN uplasowała się na pierwszym miejscu w zestawieniu oglądalności kanałów należących do Big5 z wynikiem 8,5% SHR. Zestawienie tradycyjnie największych kanałów telewizyjnych w Polsce zamyka TVN7 z udziałem w widowni na poziomie 3,9%.

Udział największych grup medialnych w lipcu 2022 r. w widowni komercyjnej 16-49

Stacja Lipiec 2022 r.
TVN Warner Bros. Discovery 24,92%
Grupa Polsat 21,37%
Grupa TVP 18,57%

Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział stacji Big5 w lipcu 2022 r. w grupie komercyjnej 16-49

Stacja Lipiec 2022 r.
TVN 8,48%
Polsat 6,79%
TVP1 4,37%
TVP2 5,00%
TVN7 3,85%

Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL Źródło: Nielsen Audience Measurement

Najchętniej oglądaną pozycją w lipcowej ramówce stacji TVN w obu grupach widzów były Fakty – wydanie z 11 lipca przyciągnęło przed ekrany ponad 2,3 mln widownię. Spośród wszystkich nowych odcinków uwielbianego przez widzów teleturnieju Milionerzy najwyższe wyniki oglądalności zanotował program wyemitowany 12 lipca –obejrzało go ponad 1,5 mln osób. Niesłabnącą popularnością cieszy się także program interwencyjny Uwaga!, który był trzecim najchętniej oglądanym programem minionego miesiąca – 11 lipca obejrzało go ponad 1,4 mln widzów.

– Konsekwentnie – w ramach całego naszego portfolio kanałów – staramy się tworzyć i dostarczać jak najlepszy i dostosowany do naszej widowni kontent. Naszą pracę widzowie weryfikują codziennie, tym bardziej cieszymy się ze świetnych wyników oglądalności za lipiec, bo świadczą o tym, że nasze propozycje wygrywały często z piękną pogodą za oknem. W okresie letnim najlepiej sprawdzają się formaty znane naszej widowni od lat – Fakty, które są dla Polaków serwisem informacyjnym pierwszego wyboru, Milionerzy, oferujący jakościową rozrywkę oraz Uwaga!, która odsłania szczegóły ważnych społecznie spraw, a niekiedy również kulisy sławy osób znanych i lubianych – mówi Bogdan Czaja, Group Vice President – Programming & Operations, TVN Warner Bros. Discovery.

TVN WARNER BROS. DISCOVERY Z NAJLEPSZYMI WYNIKAMI WŚRÓD KANAŁÓW INFORMACYJNYCH

TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce w lipcu 2022 roku – i trzecią najchętniej oglądaną stacją w portfolio nadawcy. Stacja uzyskała w ubiegłym miesiącu SHR na poziomie 5,6% w grupie 4+ oraz 3,5% w widowni komercyjnej, w której udział wzrósł o 12% w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Dwa kanały newsowe nadawcy – TVN24 i TVN24 BiS – osiągnęły wspólnie 6,1% udział w grupie wszystkich widzów. Do najchętniej oglądanych programów stacji TVN24 należały w minionym miesiącu Kawa na ławę, Szkło Kontaktowe oraz Loża Prasowa.

TVN WARNER BROS. DISCOVERY LIDEREM PROGRAMÓW TEMATYCZNYCH

TVN Style kolejny miesiąc cieszy się największą oglądalnością w kategorii kanałów lifestyle w kraju w grupie komercyjnej – z udziałem na poziomie 0,7%. Programy, które zgromadziły najliczniejszą widownię w ubiegłbym miesiącu to: I nie opuszczę Cię aż do ślubu oraz Jestem z Polski.

Ogromnym sukcesem może pochwalić się również jedyny kanał motoryzacyjny w portfolio TVN Warner Bros. Discovery – TVN Turbo. Stacja osiągnęła najlepszy lipcowy wynik oglądalności w swojej historii i zgromadziła widownię na poziomie 1% grupy komercyjnej. Widzom w lipcu najbardziej przypadły do gustu: Wojny Samochodowe, Duda kontra Szafrański oraz Raport Turbo.

W kategorii programów śniadaniowych liderem w grupie komercyjnej został Dzień Dobry TVN, którego wakacyjne weekendowe wydania notowały SHR na poziomie 10%.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764