logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Warner Bros. Discovery z najlepszymi wynikami oglądalności w styczniu

  PR 02.02.2023, przeczytano 369 razy

W styczniu 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery ponownie znalazła się na pozycji lidera rynku medialnego. W minionym miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 23,2% w widowni komercyjnej, a TVN był najchętniej wybieranym kanałem w ramach grupy Big5 z SHR na poziomie 9% w widowni komercyjnej. Początek roku upłynął pod znakiem sukcesu także w kanałach tematycznych nadawcy – TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji newsowych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,3% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN Style po raz kolejny zajęła pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych w grupie komercyjnej (SHR: 0,5%).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-warner-bros.-discovery-z-najlepszymi-wynikami-ogladalnosci-w-styczniu,398848,artykul.html

TVN WARNER BROS. DISCOVERY LIDEREM RYNKU W STYCZNIU

Grupa TVN Warner Bros. Discovery z sukcesem otworzyła nowy rok. Portfel grupy medialnej osiągnął 23% udziału w rynku, utrzymując pozycję lidera w grupie komercyjnej.

Udział największych grup medialnych w styczniu 2023 r. w widowni komercyjnej 16-49

Stacja Styczeń 2023 r.
TVN Warner Bros. Discovery 23,18%
Grupa Polsat 21,73%
Grupa TVP 18,55%

Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL; Źródło: Nielsen Audience Measurement

Stacja TVN z udziałem 9% uplasowała się na pierwszym miejscu wśród kanałów telewizyjnych w Polsce, utrzymując przewagę nad pozostałymi stacjami z grupy Big5.

Dwiema z trzech najchętniej oglądanych pozycji w styczniowej ramówce stacji TVN były konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich. Turniej Czterech Skoczni w Bischofshofen 6 stycznia oglądało niemal 3,4 mln osób (SHR 4+: 26%), z kolei jego odsłona w Garmisch-Partenkirchen przyciągnęła przed ekrany prawie 3,2 mln widownię (SHR 4+: 26,1%). Na trzecim miejscu zestawienia popularności wśród widzów w minionym miesiącu znalazły się “Fakty”, których wydanie z 24 stycznia obejrzało niemal 3 mln osób (SHR 16-49: 25,7%).

- Bardzo mnie cieszą te wyniki. Styczeń jest dla nas zwykle trudniejszym miesiącem, bo mamy wtedy mniej premierowych programów na antenach naszych kanałów. Tym razem jednak bardzo nam pomogły wydarzenia sportowe – świetne wyniki oglądalności Pucharu Świata w skokach narciarskich na głównej antenie czy tenisowy Australian Open w Eurosporcie. Również finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ostatnią niedzielę był dla nas udanym przedsięwzięciem od strony telewizyjnej na antenach TVN, TTV i TVN24 oraz w Playerze. Utrzymanie przez nasz główny kanał pozycji lidera w grupie komercyjnej też jest dla nas dużym sukcesem – mówi Bogdan Czaja, Group Vice President – Programming & Operations, TVN Warner Bros. Discovery.

SUKCES TVN WARNER BROS. DISCOVERY W KATEGORII NEWS

"Fakty" TVN były w styczniu zdecydowanym liderem w kategorii programów informacyjnych – na wszystkich antenach nadawcy osiągnęły udział na poziomie 23,3% wśród widzów 4+ oraz 23,5% w grupie komercyjnej. TVN24 był w styczniu najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce. Stacja uzyskała w analizowanym okresie udział na poziomie 4,8% w grupie 4+ oraz 2,8% w widowni komercyjnej. Całe newsowe portfolio nadawcy – TVN24 i TVN24 BiS – osiągnęło 5,3% udziału w grupie wszystkich widzów. Do najchętniej oglądanych przez widzów programów na TVN24 należały w minionym miesiącu “Kawa na Ławę”, “Czarno na Białym” oraz “Kropka nad i”.

Dla TVN BiS był to najlepszy styczeń pod względem wyników oglądalności w historii kanału (SHR 4+: 0,5%).

TVN WARNER BROS. DISCOVERY DOMINUJE W SPORCIE

Eurosport 1 to bezapelacyjny lider kategorii sportowej minionego miesiąca – w styczniu kanał przyciągnął swoją wyjątkową ofertą sportów zimowych oraz tenisowego Australian Open dużą widownię, dzięki czemu zajął pierwsze miejsce w zestawieniu kanałów sportowych w grupie wszystkich widzów (SHR: 1,2%). Ponadto styczeń był rekordowy pod względem oglądalności Eurosportu 2 – kanał osiągnął najlepszy w swojej historii styczniowy udział w widowni 4+ na poziomie 0,3%.

Największą widownię w Eurosporcie 1 zgromadziły zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w Bischofshofen z 6 stycznia – obejrzało je niemal 1,5 mln osób, zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w Garmisch-Partenkirchen z 1 stycznia, które zebrały ponad 1,3 mln widownię oraz zawody Pucharu Świata w lotach narciarskich w Bad Mitterndorf z 29 stycznia, które oglądało ponad 1,2 mln osób. Przez dwa tygodnie stycznia kanały Eurosportu pokazywały także mecze Australian Open. Pierwszy turniej tenisowego Wielkiego Szlema w tym roku oglądało aż 3,6 miliona widzów. Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.

Z kolei TVN Style nie miała sobie równych wśród kanałów lifestylowych. W minionym miesiącu stacja wygrała z konkurencją w grupie komercyjnej osiągając udział w widowni na poziomie 0,5%. Największymi hitami stacji okazały się “Jestem z Polski”, “Tu jest pięknie” oraz “Nieoczywiste miejsca”.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764