logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN wspiera akcję #Zostanwdomu

  PR 23.03.2020, przeczytano 763 razy
ilustracja

W sobotę, 21 marca, TVN Discovery Polska rozpoczęło na swoich antenach emisję spotów wspierających akcję #zostanwdomu. W inicjatywę zaangażowały się gwiazdy wszystkich kanałów z portfolio nadawcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-wspiera-akcje-zostanwdomu,386215,artykul.html

TVN Discovery Polska od wielu tygodni podejmuje liczne działania wspierające walkę z epidemią koronawirusa. Teraz wykorzystując komunikacyjną siłę swoich gwiazd i kanałów telewizyjnych, jeszcze mocniej angażuje się akcję #zostanwdomu, która ma na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się choroby. Kampania, do której przystąpiło kilkadziesiąt osobowości telewizyjnych, wystartowała w sobotę, 21 marca.

Gwiazdy w nagranych przez siebie spotach, pokazują jak radzą sobie w tej nietypowej sytuacji, co robią w domu i jak wygląda ich codzienność w czasie epidemii. Z humorem dzielą się swoimi pomysłami na spędzanie czasu z najbliższymi i apelują do widzów o pozostanie w domach.

Spoty wspierające akcję #zostanwdomu powstawały spontanicznie, bez scenariusza, według własnych pomysłów gwiazd TVN. Wszystkie nagrania wykorzystane w kampanii zostały zrealizowane zdalnie. Na antenę trafiają za pośrednictwem działu Autopromocji TVN. Emitowane będą we wszystkich stacjach TVN Discovery Polska.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764