logo
WIADOMOŚCI

TVN wygrywa wyścig ramówek w pierwszym tygodniu września

Mateusz Zawiślak  PR 13.09.2018, przeczytano 141 razy
ilustracjastrzałka

Po pierwszym tygodniu od startu jesiennej ramówki, TVN jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Udział stacji w rynku wzrósł o 7% w porównaniu z rokiem ubiegłym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-wygrywa-wyscig-ramowek-w-pierwszym-tygodniu-wrzesnia,37895,artykul.html

Fantastyczny start jesiennej ramówki TVN sprawił, że stacja uzyskała 13,2% udziału w rynku, potwierdzając swoja pozycję najchętniej oglądanej telewizji w grupie 16-49. Jest to wzrost o 7% w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku. TVN jest także najpopularniejszym kanałem oraz najszybciej rosnącym z Wielkiej Czwórki.

Ze średnią oglądalnością na poziomie 2,4 miliona osób oraz z udziałem 21,8% w grupie 16-49, „Fakty” są nadal najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w kraju.

W ostatnią niedzielę na stadionie Legii odbył się także Wielki Mecz, charytatywna rozgrywka piłkarska pomiędzy drużynami TVN i WOŚP. Wydarzenie na antenie oglądało ponad 1,4 mln kibiców (15,7% udziału w 16-49).

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały kulinarne w systemie rozrywki pokładowej Emirates
Ruszyły autorskie kanały Emirates o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Już tylko kilka miejsc pozostało na odrębnej ścieżce kształcenia Dziennikarstwo i Public Relations dla tych, którzy chcą kształcić się pod kątem multimedialnego dziennikarstwa połączonego z nowoczesnym marketingiem. Jedyną uczelnią, która oferuje taką specjalizację jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Badanie: Wybory w social mediach - Wassermann deklasuje rywali
14 sierpnia Premier Mateusz Morawiecki poinformował o terminie wyborów samorządowych. “21.10.2018 Polacy zdecydują, kto będzie rządził w samorządach. Niech rozpoczynająca się kampania wyborcza będzie uczciwą konkurencją na dobre propozycje dla Polaków!” – napisał na Twitterze. Wszystkim wiadomo, że 4 listopada odbędzie się druga tura, i że...
Robert Janowski: Na wiosnę nowy program muzyczny
Już wiosną ma ruszyć nowy program Roberta Janowskiego. Wokalista zapowiada, że ponownie będzie gospodarzem quizu o charakterze muzycznym. Twierdzi, że po odejściu z "Jaka to melodia?" nie chciał zostawiać fanów, którzy głośno domagają się jego powrotu na antenę telewizji.
Wideo umacnia pozycję na rynku reklamy digital
Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6%. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców decyduje się na promocję w tym kanale, by poszerzyć zasięg swoich kampanii. Ten trend widoczny jest również na platformie PAYBACK. Tylko w ciągu pierwszego półrocza 2018 roku PAYBACK Video odnotowało...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone