logo
WIADOMOŚCI

TVN wygrywa wyścig ramówek w pierwszym tygodniu września

  PR 13.09.2018, przeczytano 162 razy
ilustracjastrzałka

Po pierwszym tygodniu od startu jesiennej ramówki, TVN jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Udział stacji w rynku wzrósł o 7% w porównaniu z rokiem ubiegłym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-wygrywa-wyscig-ramowek-w-pierwszym-tygodniu-wrzesnia,37895,artykul.html

Fantastyczny start jesiennej ramówki TVN sprawił, że stacja uzyskała 13,2% udziału w rynku, potwierdzając swoja pozycję najchętniej oglądanej telewizji w grupie 16-49. Jest to wzrost o 7% w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku. TVN jest także najpopularniejszym kanałem oraz najszybciej rosnącym z Wielkiej Czwórki.

Ze średnią oglądalnością na poziomie 2,4 miliona osób oraz z udziałem 21,8% w grupie 16-49, „Fakty” są nadal najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w kraju.

W ostatnią niedzielę na stadionie Legii odbył się także Wielki Mecz, charytatywna rozgrywka piłkarska pomiędzy drużynami TVN i WOŚP. Wydarzenie na antenie oglądało ponad 1,4 mln kibiców (15,7% udziału w 16-49).

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Selectivv pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy, Selectivv zdecydował się na współpracę z nowym dyrektorem, który będzie odpowiedzialny za rozwój firmy za granicą oraz...
Telewizja Puls oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
Verizon wkrótce wdroży RCS. Czy SMS-y odejdą do lamusa?
Amerykańska sieć telefonii komórkowej Verizon właśnie zapowiedziała, że na początku 2019 roku wprowadzi nowy standard komunikacji – Rich Communication Suite (RCS). To konkurencja dla SMS-ów i komunikatorów mobilnych ponieważ umożliwi przesyłanie m.in. wysokiej jakości zdjęć, filmów, animacji i grafik bezpośrednio na numer telefonu odbiorcy....
Sztuczna inteligencja będzie naśladować inteligencję człowieka
Już dziś dzięki sztucznej inteligencji można szybko ocenić jakość produktów, znaleźć defekty. Aplikacje pozwalają zarządzać pszczelimi pasiekami, a w sporcie ułatwiają poszukiwanie zawodników na określone pozycje czy opracowanie założeń taktycznych i szkoleniowych. To jednak dopiero początek. Sztuczna inteligencja zastępuje człowieka przy powtarzalnych, automatycznych...
Google Moja Firma to bezpłatne i intuicyjne narzędzie, które umożliwia zarządzanie wizerunkiem firmy w wyszukiwarce Google oraz na Mapach. Przedsiębiorcy mogą korzystać z Google Moja Firma także w aplikacji mobilnej, która od grudnia zostanie wzbogacona o nowe funkcje, takie jak możliwość rozmowy z klientami na czacie, gromadzenie obserwujących czy podgląd...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone