logo
WIADOMOŚCI

TVN z 1 mln subskrybentów na Youtube

  PR 13.04.2018, przeczytano 268 razy

Oficjalny kanał TVN w serwisie YouTube – tvnpl – ma już milion subskrybentów. Tym samym jest pierwszym kanałem firmowym, który dołączył do elitarnego grona twórców posiadających złoty przycisk play. To także najchętniej oglądany kanał nadawcy telewizyjnego na polskim YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-z-1-mln-subskrybentow-na-youtube,36149,artykul.html

Według serwisu Socialblade, jedynie około 50 polskich kanałów przekroczyło liczbę miliona subskrypcji. Większość z nich to platformy należące do popularnych youtuberów – SA Wardega, Abstrachuje, Blowek, Stuu. Teraz do tego grona dołączył również oficjalny kanał TVN.  Co więcej, TVN może pochwalić się największą liczbą wyświetleń na polskim YouTube w ujęciu miesięcznym, w lutym osiągając 195 milionów (wg raportu Sotrendera). Ponadto aż 76% fanów tvnpl znajduje się w najbardziej atrakcyjnej dla reklamodawców grupie docelowej 18-44 lat (Google Analytics, dane za I kwartał 2018 r.)

- Sukces kanału tvnpl w serwisie YouTube to najlepszy dowód na popularność i prestiż marki TVN – niezależnie od platformy. Stosunkowo niedawno zdecydowaliśmy się na publikację większej liczby krótkich form w tym serwisie. Stało się to możliwe dzięki współpracy z Google i bezpośredniej sprzedaży reklam na naszych kanałach na YouTube.– mówi Maciej Maciejowski, Dyrektor Pionu Dystrybucji Treści i Rozwoju Biznesu, Grupa TVN.

- TVN zawsze stał na straży jakości. Nasze programy wyznaczały trendy, kreowały mody i wpływały na opinie. Magia dobrej telewizji polega na tym, że produkcje są uniwersalne, a co za tym idzie sprawdzają się na każdej platformie. Dzięki obecności w świecie on-line dajemy widzom wolność wyboru miejsca, czasu i ekranu – dodaje Edward Miszczak, Dyrektor Programowy Grupy TVN.

Grupa TVN  jako jedyny podmiot na polskim rynku telewizyjnym posiada aż 12 kanałów na YouTube, o łącznej liczbie subskrypcji 1,7 mln. Oprócz głównego kanału tvnpl, do oferty tematycznej należą: TVN Series, TVN Foodie, TVN Talent Show, TVN Turbo, TVN Fabuła, TVN Style, Uwaga!TVN, Fundacja TVN nie jesteś sam, TVN Kids, ToTeraz, Superwizjer TVN.

Sukces firmy na YouTube opiera się także na możliwości oferowania unikalnych rozwiązań reklamowych. Treści TVN stanowią bezpieczne i atrakcyjne środowisko dla reklamodawców, szczególne dla działań typu branded content. Od początku tego roku TVN Media wprowadziło nowy pakiet łączący siłę telewizji linearnej z potencjałem on-line – Reach Max +. Dzięki temu potencjał telewizyjny TVN oraz partnerów Premium Digital zostaje powiększony o zasięg kanałów  YouTube oraz związane z tym bardziej efektywne możliwości targetowania odpowiednich grup odbiorców.

Przy kreowaniu produktów reklamowych, TVN Media ściśle współpracuje z twórcami kanałów natywnych, m.in. Anną Szlęzak, Filipem Chajzerem, Fit Loversami, Macedemian Girl, Made by Ruda, Reżyserem Życia.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w Działach Programowym i Licencji spółki Kino Polska TV SA. Dyrektor Programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko Dyrektora Programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka – Marzena Mikłaszewicz. Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko...
„Nino o biznesie” w Wirtualnej Polsce
„Nino o biznesie” to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek.
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium września 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl,  wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz TVN24. Wysoką pozycję Onet.pl zawdzięcza m.in. szerokiemu...
Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także...
Agata Papis-Maniecka Dyrektor Marketingu Kino Polska TV
Z początkiem października nastąpiły zmiany w Dziale Marketingu Kino Polska TV SA. Do zespołu dołączyła Agata Papis-Maniecka, która objęła funkcję Dyrektor Marketingu. Raportują do Niej m.in. Agata Kwiatkowska i Katarzyna Socha.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone