logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN z 1 mln subskrybentów na Youtube

  PR 13.04.2018, przeczytano 295 razy

Oficjalny kanał TVN w serwisie YouTube – tvnpl – ma już milion subskrybentów. Tym samym jest pierwszym kanałem firmowym, który dołączył do elitarnego grona twórców posiadających złoty przycisk play. To także najchętniej oglądany kanał nadawcy telewizyjnego na polskim YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-z-1-mln-subskrybentow-na-youtube,36149,artykul.html

Według serwisu Socialblade, jedynie około 50 polskich kanałów przekroczyło liczbę miliona subskrypcji. Większość z nich to platformy należące do popularnych youtuberów – SA Wardega, Abstrachuje, Blowek, Stuu. Teraz do tego grona dołączył również oficjalny kanał TVN.  Co więcej, TVN może pochwalić się największą liczbą wyświetleń na polskim YouTube w ujęciu miesięcznym, w lutym osiągając 195 milionów (wg raportu Sotrendera). Ponadto aż 76% fanów tvnpl znajduje się w najbardziej atrakcyjnej dla reklamodawców grupie docelowej 18-44 lat (Google Analytics, dane za I kwartał 2018 r.)

- Sukces kanału tvnpl w serwisie YouTube to najlepszy dowód na popularność i prestiż marki TVN – niezależnie od platformy. Stosunkowo niedawno zdecydowaliśmy się na publikację większej liczby krótkich form w tym serwisie. Stało się to możliwe dzięki współpracy z Google i bezpośredniej sprzedaży reklam na naszych kanałach na YouTube.– mówi Maciej Maciejowski, Dyrektor Pionu Dystrybucji Treści i Rozwoju Biznesu, Grupa TVN.

- TVN zawsze stał na straży jakości. Nasze programy wyznaczały trendy, kreowały mody i wpływały na opinie. Magia dobrej telewizji polega na tym, że produkcje są uniwersalne, a co za tym idzie sprawdzają się na każdej platformie. Dzięki obecności w świecie on-line dajemy widzom wolność wyboru miejsca, czasu i ekranu – dodaje Edward Miszczak, Dyrektor Programowy Grupy TVN.

Grupa TVN  jako jedyny podmiot na polskim rynku telewizyjnym posiada aż 12 kanałów na YouTube, o łącznej liczbie subskrypcji 1,7 mln. Oprócz głównego kanału tvnpl, do oferty tematycznej należą: TVN Series, TVN Foodie, TVN Talent Show, TVN Turbo, TVN Fabuła, TVN Style, Uwaga!TVN, Fundacja TVN nie jesteś sam, TVN Kids, ToTeraz, Superwizjer TVN.

Sukces firmy na YouTube opiera się także na możliwości oferowania unikalnych rozwiązań reklamowych. Treści TVN stanowią bezpieczne i atrakcyjne środowisko dla reklamodawców, szczególne dla działań typu branded content. Od początku tego roku TVN Media wprowadziło nowy pakiet łączący siłę telewizji linearnej z potencjałem on-line – Reach Max +. Dzięki temu potencjał telewizyjny TVN oraz partnerów Premium Digital zostaje powiększony o zasięg kanałów  YouTube oraz związane z tym bardziej efektywne możliwości targetowania odpowiednich grup odbiorców.

Przy kreowaniu produktów reklamowych, TVN Media ściśle współpracuje z twórcami kanałów natywnych, m.in. Anną Szlęzak, Filipem Chajzerem, Fit Loversami, Macedemian Girl, Made by Ruda, Reżyserem Życia.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Materiał TVP z dnia śmierci Adamowicza jednostronny. RPO pisze do Kurskiego
- Następstwa braku pluralizmu w mediach publicznych są bardzo groźne z punktu widzenia swobody wypowiedzi, ponieważ bezpośrednio przekładają się na naruszenie praw odbiorców do uzyskiwania rzetelnej informacji na tematy istotne społecznie – napisał Adam Bodnar do prezesa TVP Jacka Kurskiego.
Reakcje na materiał „Wiadomości”. TVP grozi procesami
Po fali krytyki jaką wywołał kontrowersyjny materiał Wiadomości TVP wyemitowany po śmierci Pawła Adamowicza, Telewizja Polska wydała oświadczenie grożąc sądem każdemu, kto zasugeruje "jakąkolwiek" odpowiedzialność tej instytucji za zamach na prezydenta Gdańska.
O sile marki w najnowszym OOH magazine – premiera na PSP 2019
Pytanie jak zdobyć udziały w rynku i sprawić by konkretna marka była więcej warta, nurtuje marketerów nie od dziś. Nowy numer OOH magazine będzie miał swoją premierę podczas Promo Show Professional 2019.
Platforma Reachablogger.pl podwoiła przychody w 2018 r.
Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w 2018 r. niemal o 100 procent. Przychody platformy osiągnęły na koniec 2018 r.  poziom 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto w roku 2017 r. W piątym roku działalności platformy dołączyło do niej prawie 1,5...
Ruszył serwis Pomoc Non Stop autorstwa Focus Media Group
Wystartował serwis internetowy marki Pomoc Non Stop, świadczącej kompleksowe usługi w zakresie organizacji obsługi i naprawy pojazdów. Za stworzenie portalu, dostępnego pod adresem www.pomocnonstop.pl, odpowiada Focus Media Group.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone