logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN zaprezentował spot urodzinowy na 25-lecie stacji

  PR 19.08.2022, przeczytano 708 razy
ilustracjastrzałka

TVN – należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Warner Bros. Discovery – zaprezentował oficjalny spot urodzinowy stacji. Premiera odbyła się 18 sierpnia 2022 roku – trzeciego dnia Sopot Top of the Top Festival 2022, w ramach koncertu pod hasłem #ZAWSZE RAZEM. MUZYCZNE PODZIĘKOWANIE DLA WIDZÓW Z OKAZJI 25 LAT TVN. W spocie występują gwiazdy stacji oraz bohaterowie programów takich jak Master Chef, Top Model czy Mam Talent. W klipie celebrującym 25-lecie stacja TVN wykorzystała utwór „Sweetest Thing” w wykonaniu zespołu U2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-zaprezentowal-spot-urodzinowy-na-25-lecie-stacji,396954,artykul.html

Spot urodzinowy podkreśla autentyczność, która od 25 lat przyświeca nadawcy. Pod hasłem „kiedy jesteś sobą, możesz wszystko” TVN pokazuje wartość, którą jest otwartość na ludzi oraz pokazywanie swojej widowni świata, który inspiruje, zaskakuje, edukuje i bawi.

 „Chcemy, by widzowie czuli się z nami wolni. By nie musieli nikogo udawać. By też byli sobą – tak jak my od 25 lat. Bo kiedy jesteśmy sobą, możemy wszystko – tak, jak bohaterowie naszego spotu. Przy realizacji filmu promującego jesienną ramówkę zależało nam na realizmie. Chcieliśmy pokazać prawdziwe pasje prawdziwych ludzi. Dlatego oprócz naszych gwiazd zaangażowaliśmy w projekt osoby, które widzowie mogą znać z programów z naszej anteny. Przy tworzeniu scenariusza słuchaliśmy wszystkich, którzy w filmie występują. Wiedzieliśmy, że jeśli dobrze będą się czuli w scenach, które mają do odtworzenia i w tekstach, które wygłaszają, spot będzie możliwie najlepszy” – mówi Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji TVN Warner Bros. Discovery.

Nadawca podzielił się z widzami osobistymi historiami i pasjami znanych gwiazd oraz uczestników programów. W spocie występują: Magda Gessler, Agnieszka Chylińska, Kuba Wojewódzki, Joanna Krupa, Marcin Prokop, Dorota Szelągowska, Michel Moran, Dorota Wellman, Paulina Krupińska, Katarzyna Sokołowska oraz Jacek Iwaszko (Milionerzy), Helena Kłobucka (Masterchef Junior), Julia Sobczyńska, Mariusz Jakubowski, Bartosz Kloch (Top Model), Jagoda Piec i pies Stefan, Krystian Herba, Kamil Kobędzowski, Oskar Podolski (Mam Talent) i Grzegorz Zawierucha (Masterchef).

Michel Moran na potrzeby swojej restauracji uprawia rośliny w przydomowym ogródku, Magda Gessler jako absolwentka ASP ma w domu pracownię malarską, Joanna Krupa od wielu lat pomaga zwierzętom. To wszystko realne sytuacje. W spocie mamy też koło naukowe krakowskiej AGH. Studenci z grupy AGH Space Systems od lat wprowadzają innowacje w swój projekt łazika marsjańskiego i są w światowej czołówce młodych naukowców. Nasi bohaterowie mają swoje pasje i udowadniają, że kiedy jest się sobą, można wszystko” – dodaje Robert Przyszlak.

Za produkcję spotu wizerunkowego TVN jesień 2022 odpowiadał zespół w składzie: reżyseria – Robert Krawczyk, Creative Director & producent – Robert Przyszlak, Art Director – Olga Rutkowiak, pomysłodawca & copywriter – Mateusz Gruca, scenariusz – Robert Krawczyk i Olga Rutkowiak, zdjęcia – Mateusz Skalski, scenografia – Aleksandra Żurawska, kostiumy – Małgorzata Bednarek-Chumakou, konsultacja muzyczna – Sirens, korekcja barwna – Piotr Putko (Color Engine), Online/Compositing – Łukasz Zyskowski (Zpost), storyboard – Daniel Chmielewski, kierownictwo produkcji – Ewa Pszczołowska i Monika Kozioł, producent wykonawczy – Magdalena Pazio, produkcja – Dział Autopromocji TVN.

Źródło: TVN Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764