logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN zaprezentował spot urodzinowy na 25-lecie stacji

  PR 19.08.2022, przeczytano 262 razy
ilustracjastrzałka

TVN – należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Warner Bros. Discovery – zaprezentował oficjalny spot urodzinowy stacji. Premiera odbyła się 18 sierpnia 2022 roku – trzeciego dnia Sopot Top of the Top Festival 2022, w ramach koncertu pod hasłem #ZAWSZE RAZEM. MUZYCZNE PODZIĘKOWANIE DLA WIDZÓW Z OKAZJI 25 LAT TVN. W spocie występują gwiazdy stacji oraz bohaterowie programów takich jak Master Chef, Top Model czy Mam Talent. W klipie celebrującym 25-lecie stacja TVN wykorzystała utwór „Sweetest Thing” w wykonaniu zespołu U2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-zaprezentowal-spot-urodzinowy-na-25-lecie-stacji,396954,artykul.html

Spot urodzinowy podkreśla autentyczność, która od 25 lat przyświeca nadawcy. Pod hasłem „kiedy jesteś sobą, możesz wszystko” TVN pokazuje wartość, którą jest otwartość na ludzi oraz pokazywanie swojej widowni świata, który inspiruje, zaskakuje, edukuje i bawi.

 „Chcemy, by widzowie czuli się z nami wolni. By nie musieli nikogo udawać. By też byli sobą – tak jak my od 25 lat. Bo kiedy jesteśmy sobą, możemy wszystko – tak, jak bohaterowie naszego spotu. Przy realizacji filmu promującego jesienną ramówkę zależało nam na realizmie. Chcieliśmy pokazać prawdziwe pasje prawdziwych ludzi. Dlatego oprócz naszych gwiazd zaangażowaliśmy w projekt osoby, które widzowie mogą znać z programów z naszej anteny. Przy tworzeniu scenariusza słuchaliśmy wszystkich, którzy w filmie występują. Wiedzieliśmy, że jeśli dobrze będą się czuli w scenach, które mają do odtworzenia i w tekstach, które wygłaszają, spot będzie możliwie najlepszy” – mówi Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji TVN Warner Bros. Discovery.

Nadawca podzielił się z widzami osobistymi historiami i pasjami znanych gwiazd oraz uczestników programów. W spocie występują: Magda Gessler, Agnieszka Chylińska, Kuba Wojewódzki, Joanna Krupa, Marcin Prokop, Dorota Szelągowska, Michel Moran, Dorota Wellman, Paulina Krupińska, Katarzyna Sokołowska oraz Jacek Iwaszko (Milionerzy), Helena Kłobucka (Masterchef Junior), Julia Sobczyńska, Mariusz Jakubowski, Bartosz Kloch (Top Model), Jagoda Piec i pies Stefan, Krystian Herba, Kamil Kobędzowski, Oskar Podolski (Mam Talent) i Grzegorz Zawierucha (Masterchef).

Michel Moran na potrzeby swojej restauracji uprawia rośliny w przydomowym ogródku, Magda Gessler jako absolwentka ASP ma w domu pracownię malarską, Joanna Krupa od wielu lat pomaga zwierzętom. To wszystko realne sytuacje. W spocie mamy też koło naukowe krakowskiej AGH. Studenci z grupy AGH Space Systems od lat wprowadzają innowacje w swój projekt łazika marsjańskiego i są w światowej czołówce młodych naukowców. Nasi bohaterowie mają swoje pasje i udowadniają, że kiedy jest się sobą, można wszystko” – dodaje Robert Przyszlak.

Za produkcję spotu wizerunkowego TVN jesień 2022 odpowiadał zespół w składzie: reżyseria – Robert Krawczyk, Creative Director & producent – Robert Przyszlak, Art Director – Olga Rutkowiak, pomysłodawca & copywriter – Mateusz Gruca, scenariusz – Robert Krawczyk i Olga Rutkowiak, zdjęcia – Mateusz Skalski, scenografia – Aleksandra Żurawska, kostiumy – Małgorzata Bednarek-Chumakou, konsultacja muzyczna – Sirens, korekcja barwna – Piotr Putko (Color Engine), Online/Compositing – Łukasz Zyskowski (Zpost), storyboard – Daniel Chmielewski, kierownictwo produkcji – Ewa Pszczołowska i Monika Kozioł, producent wykonawczy – Magdalena Pazio, produkcja – Dział Autopromocji TVN.

Źródło: TVN Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Mainstream Media AG
W zarządzie Mainstream Media AG, właściciela kanału ROMANCE TV Polska, zaszły zmiany. Tim Werner pozostaje na stanowisku CEO na kolejne pięć lat, natomiast Johannes Walzer zastępuje Horsta Kümmela na stanowisku dyrektora finansowego.
Radio Złote Przeboje przygotowało dla internautów wyjątkową premierę audio - 4 października 2022 r. o godz. 19:00 na zloteprzeboje.pl oraz na największych platformach streamingowych pojawi się pierwszy odcinek podcastu „Tato, no weź”. W nowym cyklu dostępnym co wtorek Kamil Baleja szczerze porozmawia z gośćmi z pierwszych stron gazet oraz gwiazdami internetu o...
Opera GX Hot Tab Hero - rusza nowy polski teleturniej gamingowy
6 października rusza nowy gamingowy show: Opera GX HOT TAB HERO – pojedynek, który wyjaśni, kto tak naprawdę rządzi na Twitchu. Do gry dołączą idole świata gamingowego, znani i popularni youtuberzy i streamerzy. Kto zwycięży? O tym przekonamy się wkrótce, oglądając nowe show produkcji The Story Lab (z grupy dentsu Polska), które poprowadzi znany i...
W sobotę, 1 października 2022 r. ruszyła nowa akcja „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” poświęcona profilaktyce i leczeniu nowotworów najczęściej dotykających kobiety w Polsce. Do końca br. na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika ukazywać się będą publikacje na ten temat, w tym rozmowy z ekspertami. Celem projektu jest edukowanie oraz...
Ekstraklasa SA podpisała nową umowę licencyjną z CANAL+, na mocy której nadawca będzie miał prawa do transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, w tym minimum 100 w jakości 4K, na terenie Polski w sezonach 2023/24 – 2026/27.  Czteroletni kontrakt o wartości blisko 1,3 mld zł zapewni CANAL+ prawo do pokazywania magazynów oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764