logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN znowu gra z WOŚP

  PR 26.01.2024, przeczytano 535 razy
ilustracja

To już ósmy rok, kiedy TVN Warner Bros. Discovery jest głównym partnerem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i angażuje się w celebrowanie i przebieg zbiórki. 32. Finał przypada 28 stycznia. TVN, TVN24 i TTV oraz player.pl od samego rana będą relacjonować przebieg wydarzenia. Dziennikarze połączą się ze sztabami w Polsce i na świecie, a wśród gości pojawią się eksperci oraz nasze gwiazdy, którzy opowiedzą o aukcjach. W tym roku Finał dedykowany jest zakupowi sprzętu do diagnostyki chorób płuc oraz monitorowania stanu i rehabilitacji pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-znowu-gra-z-wosp,402881,artykul.html

– Nowa aparatura jest niezbędna do badania pacjentów po przebytym covidzie. Wiemy, co mamy kupić. Jeżeli zbierzemy tyle pieniędzy, ile udało nam się zebrać podczas ostatniego Finału, czyli prawie ćwierć miliarda złotych, pomożemy wszystkim – mówi Jerzy Owsiak. – Dziękujemy, że od tylu lat TVN podtrzymuje i dzieli tę niesamowitą radość bycia z nami.  Pamiętajmy, że gramy wszyscy dla wszystkich – dodaje.

Dokładnie o 8:25 w ostatnią niedzielę stycznia, w Dzień Dobry TVN Jurek Owsiak oficjalnie ogłosi rozpoczęcie Finału. Aż trzy anteny – TVN, TVN24, TTV oraz Player (bez opłat) będą transmitowały najważniejsze wydarzenia z tego dnia, w tym Światełko do nieba, zbiórki w terenie i w sztabach oraz wieczorny koncert po godzinie 20:00. W programach gościć będziemy ekspertów, lekarzy oraz gwiazdy, które od lat grają z Orkiestrą. Będziemy śledzić aukcje i najważniejsze licytacje. W głównym wydaniu Faktów połączymy się z Jurkiem Owsiakiem, który opowie o przebiegu Finału, a potem w „Faktach po Faktach” z Lidią Owsiak. O 21:15 przeniesiemy się do studia WOŚP, gdzie Jurek Owsiak podsumuje dotychczasową kwotę zbiórki. 

– Nasze serca zawsze są otwarte na pomaganie, chcemy dzielić się dobrem. Jurek Owsiak i jego orkiestra to prawdziwy fenomen, który nie tylko pomaga, ale także jednoczy miliony ludzi i czyni ten świat po prostu lepszym. WOŚP zawsze może na nas liczyć, tak było w ostatnich latach i tak będzie do końca świata i jeden dzień dłużej – mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce i CEO TVN. – Liczymy, że i w tym roku zostanie pobity rekord zebranych środków, dzięki czemu uda się skuteczniej pomóc tym, którzy zmagają się ze skutkami pandemii COVID-19 – dodaje.

Telewizja TVN od początku istnienia gorąco wspierała i szeroko relacjonowała Wielką Orkiestrę. Co roku nad realizacją Finału pracuje kilkaset osób. Aukcje wystawiane przez nasze gwiazdy cieszą się dużą popularnością - tylko w zeszłym roku udało się zebrać blisko pół miliona złotych.  

Obecnie TVN już ósmy rok jest głównym partnerem medialnym Finału. W tym dniu anteny są w większości poświęcone WOŚP, a dziennikarze i prowadzący wystawiają na licytacje różne aktywności, interesujące przedmioty czy spotkania. Wśród nich jest m.in. Dzień w Sejmie z reporterką Faktów Arletą Zalewską, kostiumy głównych bohaterek serialu “Skazana”, wspólne gotowanie z Joanną Krupą, wizyta na planie Dzień Dobry TVN, walizka Martyny Wojciechowskiej, z którą podróżowała na krańce świata (wraz ze spotkaniem z Martyną) czy Dzień z Martą Kuligowską w redakcji TVN24 „Polska i świat”.

Tu znajdują się wszystkie propozycje do wygrania.

Grupa WBD wystawiła także na aukcję nietuzinkowe atrakcje dla kinomanów. Pierwsza to wyjazd, który na pewno zainteresuje fanów Harrego Pottera. Zwycięzca aukcji poleci na kilka dni z 3 osobami towarzyszącymi do Londynu, gdzie zwiedzą studia filmowe tej uwielbianej serii. 

Druga oferta to prywatny seans jednego z kultowych filmów produkcji Warner Brothers. Wygrany będzie mógł wybrać z biblioteki WB jeden tytuł, którego pokaz odbędzie się w sali kinowej. Sala pomieści 49 osób, a gości zaprasza Zwycięzca. 

Na aukcję wystawiamy także dwa zaproszenia na uroczystą premierę wyczekiwanej drugiej części oscarowej „Diuny”.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764