logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN24 liderem relacji z uroczystości pogrzebowych Królowej Elżbiety II

  PR 23.09.2022, przeczytano 255 razy

Dzień pogrzebu Królowej Brytyjskiej był transmitowany w mediach na całym świecie. TVN24 pokazał całodzienny specjalny program, w trakcie którego relacjonowany był cały przebieg uroczystości pogrzebowych. Na miejscu byli korespondenci stacji, a studiu w Warszawie goście - eksperci, historycy, specjaliści od protokołu. Tego dnia najchętniej wybieranym kanałem informacyjnym była stacja TVN24.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn24-liderem-relacji-z-uroczystosci-pogrzebowych-krolowej-elzbiety-ii,397329,artykul.html

TVN24 miał ósmy najlepszy dzienny wynik SHR% (8,83%) w historii stacji w grupie 4+ (w zasięgu ogólnopolskim). Był drugim najchętniej oglądanym kanałem w grupie 4+ ustępując tylko TVP1. W grupie 16-49 kanał miał również wysoki wynik (6,03%). Jeszcze lepiej wyniki kanału wyglądały w przypadku zasięgu technicznego TVN24, gdzie w grupie 4+ był on zdecydowanym liderem. Natomiast w grupie komercyjnej kanał uplasował się bezpośrednio za TVN.

Pasmo 10:40-18:00

W czasie transmisji uroczystości pogrzebowych Elżbiety II  TVN24 był najchętniej wybieranym kanałem wśród kanałów informacyjnych. W zasięgu ogólnopolskim wśród wszystkich kanałów telewizyjnych uzyskał 2 wynik w grupie 4+ (12,58%) (za TVP1) i miejsce pierwsze wśród widzów 16-49 (9,63%). W grupie komercyjnej TVN24 wyprzedziło wszystkie kanały zaliczane do tzw. wielkiej piątki.  W zasięgu technicznym TVN24 kanał zajął pierwsze miejsce zarówno w grupie wszystkich widzów (4+) jak i w grupie komercyjnej (16-49). Dobre wyniki w tym paśmie miał również TVN24 BiS, który wśród wszystkich widzów uplasował się na 10 miejscu (w zasięgu ogólnopolskim i technicznym TVN24).

Portale internetowe

W internecie z kolei, serwis tvn24.pl miał tego dnia kilkukrotnie lepszą oglądalność niż telewizyjna konkurencja: tvp.info i polsatnews.pl. Ostatnie pożegnanie Królowej internauci śledzili też w aplikacji TVN24 GO, która pozyskała dużo większą liczbę nowych subskrybentów niż zazwyczaj.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rossmann po raz kolejny zajął pierwsze miejsce w rankingu najbardziej zauważalnych w prasie, serwisach internetowych i mediach społecznościowych firm w branży aptek i drogerii. Organizatorem rankingu Top marka jest wydawnictwo Press.
Bankier.pl ponownie wybrany głównym źródłem informacji dla inwestorów giełdowych
Bankier.pl został ponownie uznany za najpopularniejszy i najbardziej wartościowy serwis internetowy dla polskich inwestorów w corocznym badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Od 1 grudnia br. w pakietach telewizyjnych z dekoderem Netia EvoBox 4K dostępne są cztery nowe kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, My Zen 4K, Museum 4K i Travel XP 4. Promocyjnie kanały te dostępne są dla wszystkich użytkowników dekoderów 4K, a docelowo wejdą w skład pakietu L 4K, zawierającego 189 kanałów.  
Dział Sprzedaży Grupy RMF otrzymał główną nagrodę w organizowanym przez branżowy miesięcznik „Media Marketing Polska” rankingu na najlepsze biura reklamy radiowej. Wyróżnienie to trafiło do Grupy RMF już ósmy raz z rzędu.
Wirtualna Polska wraz z należącym do niej serwisem Open FM uruchomiła nadawanie stacji WP Radio w technologii DAB+. Spółka otrzymała koncesje w Warszawie, Tarnowie, Poznaniu, Toruniu, Rzeszowie, Katowicach oraz Częstochowie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764