logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN24 liderem relacji z uroczystości pogrzebowych Królowej Elżbiety II

  PR 23.09.2022, przeczytano 389 razy

Dzień pogrzebu Królowej Brytyjskiej był transmitowany w mediach na całym świecie. TVN24 pokazał całodzienny specjalny program, w trakcie którego relacjonowany był cały przebieg uroczystości pogrzebowych. Na miejscu byli korespondenci stacji, a studiu w Warszawie goście - eksperci, historycy, specjaliści od protokołu. Tego dnia najchętniej wybieranym kanałem informacyjnym była stacja TVN24.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn24-liderem-relacji-z-uroczystosci-pogrzebowych-krolowej-elzbiety-ii,397329,artykul.html

TVN24 miał ósmy najlepszy dzienny wynik SHR% (8,83%) w historii stacji w grupie 4+ (w zasięgu ogólnopolskim). Był drugim najchętniej oglądanym kanałem w grupie 4+ ustępując tylko TVP1. W grupie 16-49 kanał miał również wysoki wynik (6,03%). Jeszcze lepiej wyniki kanału wyglądały w przypadku zasięgu technicznego TVN24, gdzie w grupie 4+ był on zdecydowanym liderem. Natomiast w grupie komercyjnej kanał uplasował się bezpośrednio za TVN.

Pasmo 10:40-18:00

W czasie transmisji uroczystości pogrzebowych Elżbiety II  TVN24 był najchętniej wybieranym kanałem wśród kanałów informacyjnych. W zasięgu ogólnopolskim wśród wszystkich kanałów telewizyjnych uzyskał 2 wynik w grupie 4+ (12,58%) (za TVP1) i miejsce pierwsze wśród widzów 16-49 (9,63%). W grupie komercyjnej TVN24 wyprzedziło wszystkie kanały zaliczane do tzw. wielkiej piątki.  W zasięgu technicznym TVN24 kanał zajął pierwsze miejsce zarówno w grupie wszystkich widzów (4+) jak i w grupie komercyjnej (16-49). Dobre wyniki w tym paśmie miał również TVN24 BiS, który wśród wszystkich widzów uplasował się na 10 miejscu (w zasięgu ogólnopolskim i technicznym TVN24).

Portale internetowe

W internecie z kolei, serwis tvn24.pl miał tego dnia kilkukrotnie lepszą oglądalność niż telewizyjna konkurencja: tvp.info i polsatnews.pl. Ostatnie pożegnanie Królowej internauci śledzili też w aplikacji TVN24 GO, która pozyskała dużo większą liczbę nowych subskrybentów niż zazwyczaj.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764