logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN24 z honorową nagrodą „Tytanowe Oko"

  PR 08.10.2021, przeczytano 583 razy

Stacja TVN24 podczas gali Konferencji i Wystawy Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE) otrzymała specjalną nagrodę "Honorowego Tytanowego Oka”. Za „Sportowy przekaz roku” nagrodzono realizację Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 w Eurosporcie. Konferencja to największe spotkanie sektora medialnego i telekomunikacyjnego w Europie Środkowo-Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn24-z-honorowa-nagroda-_tytanowe-oko_,393312,artykul.html

Konferencji PIKE towarzyszyła gala, podczas której zostały wręczone statuetki "Tytanowego Oka" oraz nagrody Operatorów Telewizji Kablowej "Złota PIKE”. W tym roku kapituła konkursu przyznała specjalną nagrodę Honorowego "Tytanowego Oka" dla telewizji TVN24. Statuetkę odebrała Brygida Grysiak, zastępczyni redaktora naczelnego TVN24.

- To nie był dla nas łatwy czas, ale nie o nas w tym wszystkim chodzi. Chodzi o to, jak rozumiemy dziś dziennikarstwo i jak rozumiemy wolność, niezależność mediów i wreszcie jak rozumiemy odpowiedzialność za słowo i obraz, gdzie kończy się dziennikarstwo, a zaczyna propaganda - mówiła Grysiak.  

"Honorowe Tytanowe Oko" jest nagrodą Prezesa Zarządu PIKE na wniosek Jury.

Z kolei Eurosport otrzymał wyróżnienie w kategorii "Sportowy przekaz roku" za realizację Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020.

- TVN24 jest od 20 lat synonimem jakościowego i rzetelnego dziennikarstwa. Będziemy kontynuować tę misję i bardzo się cieszymy, że nasze wysiłki są doceniane. Jest to dla nas szczególnie ważne w ostatnim czasie, który był dla TVN24 i dla całej grupy wyjątkowo trudny. Wyszliśmy z tej próby wzmocnieni dzięki wsparciu widzów, jak również dzięki olbrzymiemu wsparciu środowiska biznesowego, w tym operatorów i innych podmiotów, które zrzesza PIKE. Gorąco dziękuję za tę solidarność i wszelkie wyrazy docenienia przez Izbę. TVN24 i także wyróżnionemu wczoraj Eurosportowi z całego serca gratuluję niezwykle zasłużonych nagród! – powiedziała Katarzyna Kieli, Prezes i Dyrektor Zarządzająca Discovery EMEA.

Międzynarodowa Konferencja i Wystawa PIKE to prestiżowe wydarzenie sektora medialnego i telekomunikacyjnego, stanowiące neutralną platformę dialogu ekspertów, wymiany wiedzy i informacji, wpisaną w kalendarz największych konferencji w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej.

W programie tegorocznej edycji znalazły się dyskusje o przyszłości branży szerokopasmowej na rynku mediów i telekomunikacji, jak i ocena zarysowujących się kierunków zmian z punktu widzenia biznesu, regulatorów i ekspertów, szczególnie po okresie pandemii.

Partnerem strategicznym imprezy jest TVN24.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764