logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN7: start drugiego sezonu programu „Królowa Przetrwania”

  PR 23.01.2025, przeczytano 224 razy
ilustracja

Drugi sezon „Królowej Przetrwania” emitowany jest od 6 stycznia br. na antenie TVN7. Popularny format, z udziałem najbardziej kontrowersyjnych gwiazd  polskiego Internetu, osiąga znakomite rezultaty! Po emisji trzech odcinków, format podnosi średnie wyniki stacji. Dobrze sobie radzi również w serwisie Max oraz Player.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn7%3A-start-drugiego-sezonu-programu-_krolowa-przetrwania_,407251,artykul.html

W "Królowej Przetrwania" 12 gwiazd polskiego Internetu spotyka się na tajlandzkiej wyspie Ko Samui, by rywalizować o tytuł i pieniądze – nawet 100 tysięcy złotych! W surowych warunkach i bezwzględnej grze uczestniczki muszą zmierzyć się nie tylko z naturą, ale też z własnymi słabościami i przede wszystkim, rywalkami. Każdy odcinek to walka o komfort, zasoby lub pieniądze, a strategia i umiejętność tworzenia sojuszy są kluczem do przetrwania i uniknięcia eliminacji. W rywalizacji biorą udział: Paulina Smaszcz, Agnieszka Kaczorowska, Marianna Schreiber, Magdalena Stępień-Kolesnikow, Agnieszka Kotońska, Ola Ciupa, Eliza Trybała, Karolina Sankiewicz, Kasia Nast, Ola Tomala, Natalia „Natsu” Kaczmarczyk i Liza Anorue. Program prowadzi Izu Ugonoh.

Program notuje znacząco wyższe udziały od średniej stacji. Pierwsze trzy odcinki programu śledziło w TVN7 średnio 410 tys. widzów, największą widownię, ponad pół miliona, zgromadził pierwszy odcinek serii, co przełożyło się na 3,7% w grupie ogólnej, 5,58% w grupie 16-49 oraz 5,19% w grupie 20-54.

„Królowa Przetrwania” bije rekordy popularności również w serwisach streamingowych - w ostatnich dwóch tygodniach jest hitem zarówno w serwisie Max jak i w Player.pl.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ESKA2 zmienia ramówkę
Na antenie radia ESKA2 pojawiły się cztery nowe audycje: lista przebojów, program Michała Hanczaka, codzienny quiz wiedzy o polskiej muzyce i poradnikowy cykl Artura Jarząbka w nowej odsłonie.
„W drogę” – podróżniczy format wideo premium Radia ESKA
Grupa ZPR Media ponownie wprowadza do oferty handlowej format wideo Radia ESKA „W drogę”, w ramach którego reklamodawcy mogą zaprezentować swoją firmę przez pryzmat wybranego miasta lub regionu.
TVN Bros. Discovery - wyniki stycznia 2025
W styczniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery zdominowała konkurencję, w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. 
Dzień Bezpiecznego Internetu: wirtualna rzeczywistość młodych
Ponad połowa nastolatków czuje się osamotniona w mediach społecznościowych, a jednocześnie 43 procent młodych ludzi korzysta z mediów społecznościowych, by poczuć się lepiej - wynika z opracowania „Nastolatki 3.0. Raport z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców”. Te dane niepokoją. Jaka jest wirtualna rzeczywistość młodych i ich...
Natalia Perlińska dołącza do redakcji kanału Siatkarskie Ligi
Kanał sportowy Polskiej Ligi Siatkówki - „Siatkarskie Ligi” na platformie YouTube poszerza zespół o kolejną ekspertkę związaną z siatkówką. Do redakcji dołącza Natalia Perlińska – była środkowa z bogatym doświadczeniem na polskich i zagranicznych parkietach oraz była rzeczniczka prasowa Ministerstwa Sportu i Turystyki. Już wkrótce widzowie będą mogli śledzić jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764