logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN7 z nową oprawą antenową

  PR 03.09.2021, przeczytano 575 razy

W poniedziałek, 30 sierpnia wraz ze startem jesiennej oferty programowej, Siódemka zaprezentowała swoim widzom również nową oprawę antenową oraz logotyp stacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn7-z-nowa-oprawa-antenowa,392867,artykul.html

Nowa oprawa stacji to kolejny krok w konsekwentnym odmładzaniu Siódemki, które programowo trwa już od kilku sezonów. W swojej warstwie wizualnej wyraża lekkość, świeżość i współczesny, dynamiczny charakter kanału, który po ciężkim dniu pozwala się zrelaksować oraz daje możliwość oderwania od codzienności i przeniesienia do innego świata. Nowa oprawa podkreśla nie tylko charakter Siódemki, ale również jej nowe pozycjonowanie na rynku kanałów telewizyjnych – kanał stał się ważnym graczem i poszerzył dotychczasową grupę BIG4 tworząc BIG5.

- To konsekwencja naszego ciągłego rozwoju stacji, który prowadzimy nieprzerwanie od trzech lat. Teraz przyszedł czas na kolejny etap - zaprezentujemy Siódemkę w nowej odsłonie. Taką, jak o niej myślimy - pełną różnorodności, tęczową, otwartą i bardzo energetyczną. Do stworzenia nowej oprawy udało się nam zaprosić fantastycznego partnera - firmę SuperStudio z Argentyny, która wykonała dla nas projekt - mówi Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa Siódemki.

Nowa identyfikacja wizualna pojawiła się we wszystkich elementach oprawy kanału.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764