logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP: kampania w związku ze zmianą standardu nadawania na MUX-3

  PR 28.11.2023, przeczytano 1001 razy
ilustracjastrzałka

Od 27 listopada na antenach Telewizji Polskiej będą pojawiały się spoty informujące o szczegółach zbliżającej się zmiany standardu nadawania w MUX-3 – z DVB-T na DVB-T2/HEVC. Twarzami kampanii są znani dziennikarze TVP: Krzysztof Ziemiec i Tomasz Wolny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp%3A-kampania-w-zwiazku-ze-zmiana-standardu-nadawania-na-mux-3,402256,artykul.html

Telewizja Polska w trakcie kampanii będzie informowała widzów o potrzebie posiadania zgodnego z nowym standardem sprzętu odbiorczego oraz przestrojenia odbiorników i aktualizacji listy kanałów, by po zmianie standardu nadal odbierać swoje ulubione programy. W tym celu zaplanowano emisję ponad dwóch tysięcy spotów, które od 27 listopada będą emitowane na antenach TVP1, TVP2, TVP3, TVP Rozrywka, TVP INFO, TVP Historia, TVP Kultura, TVP Nauka, TVP Kobieta, TVP Sport oraz w mediach społecznościowych i na stronach internetowych TVP. Informacje o nadchodzących zmianach w systemie nadawania będą systematycznie pojawiać się w „Wiadomościach”, „Panoramie” i „Teleexpresie”, w programach ośrodków regionalnych TVP, a także w programach rozrywkowych - takich jak „Pytanie na Śniadanie” oraz w Telegazecie, aplikacjach TVP i na stronie telewizja naziemna.pl.

Przełączenie na nowy system nadawania odbędzie się w dwóch etapach: nocy z 14 na 15 grudnia (zachodnia część Polski) i z 18 na 19 grudnia (wschodnia część Polski).

Po zmianie standardu widzowie, którzy wciąż korzystają ze starych urządzeń nie będą już mieli możliwości odbioru programów TVP nadawanych z MUX-3 w cyfrowej telewizji naziemnej, czyli TVP1, TVP2, TVP3, TVP Historia, TVP Sport i TVP Info. Z kolei widzowie, którzy już dzisiaj odbierają programy telewizyjne w nowym standardzie będą musieli jedynie przestroić swoje odbiorniki i zaktualizować listę kanałów.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ESKA2 zmienia ramówkę
Na antenie radia ESKA2 pojawiły się cztery nowe audycje: lista przebojów, program Michała Hanczaka, codzienny quiz wiedzy o polskiej muzyce i poradnikowy cykl Artura Jarząbka w nowej odsłonie.
„W drogę” – podróżniczy format wideo premium Radia ESKA
Grupa ZPR Media ponownie wprowadza do oferty handlowej format wideo Radia ESKA „W drogę”, w ramach którego reklamodawcy mogą zaprezentować swoją firmę przez pryzmat wybranego miasta lub regionu.
TVN Bros. Discovery - wyniki stycznia 2025
W styczniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery zdominowała konkurencję, w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. 
Dzień Bezpiecznego Internetu: wirtualna rzeczywistość młodych
Ponad połowa nastolatków czuje się osamotniona w mediach społecznościowych, a jednocześnie 43 procent młodych ludzi korzysta z mediów społecznościowych, by poczuć się lepiej - wynika z opracowania „Nastolatki 3.0. Raport z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców”. Te dane niepokoją. Jaka jest wirtualna rzeczywistość młodych i ich...
Natalia Perlińska dołącza do redakcji kanału Siatkarskie Ligi
Kanał sportowy Polskiej Ligi Siatkówki - „Siatkarskie Ligi” na platformie YouTube poszerza zespół o kolejną ekspertkę związaną z siatkówką. Do redakcji dołącza Natalia Perlińska – była środkowa z bogatym doświadczeniem na polskich i zagranicznych parkietach oraz była rzeczniczka prasowa Ministerstwa Sportu i Turystyki. Już wkrótce widzowie będą mogli śledzić jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764