logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP 1 i TVP 2 w ofercie Canal+ online

  PR 25.11.2022, przeczytano 278 razy

18 listopada do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online włączono ogólnodostępne kanały TVP 1 i TVP 2. Kanały są dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet. Tym samym subskrybenci CANAL+ online będą mogli śledzić w serwisie rozpoczynający się niebawem mundial w Katarze, który będzie transmitowany na kanałach Telewizji Polskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-1-i-tvp-2-w-ofercie-canal%2B-online,398131,artykul.html

CANAL+ online to serwis streamingowy oferujący tysiące godzin seriali i filmów na życzenie oraz sport i informacje na żywo na kanałach telewizyjnych. W serwisie można zobaczyć m.in. najlepsze oryginalne produkcje CANAL+, takie jak „The OFFICE PL”, „Kruk. Czorny woron nie śpi”, „Klangor”, „Belfer”, „Król” czy „Żmijowisko”. Z CANAL+ online można przeżywać również największe sportowe emocje na żywo, oglądając mecze PKO BP Ekstraklasy, wybrane mecze Premier League, LaLiga Santander, Ligi Mistrzów UEFA (na kanałach Polsat Sports Premium), Ligue 1, PGE Ekstraligi, NBA czy śledzić sukcesy Igi Świątek w cyklu turniejów WTA Tour.

Za dostęp do oferty serwisu można płacić wygodnie w miesięcznym modelu subskrypcyjnym i bez długoterminowej umowy, korzystać na wielu urządzeniach, odtwarzać treści w dwóch streamach jednocześnie i dzielić konto z rodziną.

Kanały TVP 1 i TVP 2 nie będą dostępne w usłudze CANAL+ online dla abonentów oferty satelitarnej CANAL+ oraz dla klientów korzystających z serwisu CANAL+ za pośrednictwem innych operatorów.

Źródło: CANAL+ Polska

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W środę, 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy...
W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt...
Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media.
Telewizja Polska S.A. 31 stycznia 2023 roku podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. MUX-6 od 1 lutego zastąpił działający do tej pory multipleks testowy naziemnej telewizji...
Nowa oferta programowa stacji TVN
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764