logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP Kobieta - nowy kanał tematyczny

  PR 19.02.2021, przeczytano 316 razy
ilustracjastrzałka
Marta Manowska

Już w marcu wystartuje TVP Kobieta - nowy kanał tematyczny skierowany do kobiet. W ramówce TVP Kobieta znajdą się nowe, inspirujące produkcje własne, znakomite formaty zagraniczne, a także popularne filmy i seriale.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-kobieta---nowy-kanal-tematyczny,390291,artykul.html

- Telewizja Polska od lat konsekwentnie poszerza swą ofertę programową, uruchamiając nowe kanały tematyczne. Bardzo się cieszę, że w niespełna pół roku od inauguracji kanału TVP Dokument mogę zapowiedzieć kolejną nowość, która już wkrótce wzbogaci portfolio nadawcy publicznego. TVP Kobieta to pierwszy w historii Telewizji Polskiej oraz jedyny dostępny w ramach naziemnej telewizji cyfrowej kanał lifestylowy w pełni poświęcony tematyce kobiecej. Jestem przekonany, że dzięki wyjątkowym i interesującym programom TVP Kobieta skradnie serca Polek i stanie się ich ulubionym miejscem spotkań - podkreśla Prezes Zarządu TVP, Jacek Kurski.

TVP Kobieta jest kanałem tematycznym o charakterze lifestylowo-poradnikowo–rozrywkowym, skoncentrowanym wokół potrzeb i zainteresowań kobiet. Adresowany jest do kobiet niezależnie od wieku, wykształcenia i stylu życia. Oferta programowa ma inspirować, edukować i rozwijać, dając jednocześnie szansę na relaks i odpoczynek. Ramówka kanału będzie różnorodna, ma trafiać w gusta wszystkich kobiet i tych skupionych na rodzinie – w tym młodych mam, ale także kobiet aktywnych zawodowo.

W ofercie TVP Kobieta będą programy lifestylowe dotyczące mody, urody, pielęgnacji, urządzania wnętrz, kulinarne, podróżnicze, poranne treningi z TVP Kobieta, ale także ciekawe filmy dokumentalne, czy reportaże dotyczące ważnych kwestii społecznych.

Kanał TVP Kobieta stawia na własne produkcje, programy autorskie gwiazd oraz popularne formaty zagraniczne. Wśród tych ostatnich są m.in.: „Najlepsze pod słońcem” brytyjski program o poszukiwaniu idealnych nieruchomości, „Piękne i samotne”, modowy „Na tropie stylu” oraz serial dokumentalny „Ofiary operacji plastycznych”. Wzruszające wywiady „Kobiety w drodze” Marty Manowskiej czy „Ulepieni z pasji” Miłki Raulin to tylko niektóre propozycje własne na start kanału. W cyklu „Inspiracje TVP Kobieta” wyjątkowe filmy dokumentalne m. in. dokument o Coco Channel czy „Antyle Chopina”.

W wieczornym paśmie filmowym, widzowie zobaczą największe filmowe przeboje, w tym już w marcu m.in.: „La La Land”, „Dirty Dancing”, „Pozycja obowiązkowa”, „Czekolada”, „Whitney”.

Na antenie TVP Kobieta pojawi się też popularny serial „Velvet" - opowieść o romansie ubogiej krawcowej z synem potentata modowego. Akcja rozgrywa się w Hiszpanii w latach 50. i 60. XX wieku.

SERWIS INTERNETOWY

TVP Kobieta będzie miała swój dedykowany serwis internetowy. Intuicyjny, zaprojektowany zgodnie z najnowocześniejszymi trendami, w kolorystyce nawiązującej do oprawy anteny. Będzie stanowił uzupełnienie oferty kanału. Użytkownicy Internetu znajdą w nim mnóstwo interesujących treści, zarówno o programach emitowanych na antenie, jak również ciekawostek ze świata gwiazd oraz praktycznych porad. Publikacje o tematyce lifestyle’owej wzbogacone będą zdjęciami oraz materiałami video. Serwis dostępny będzie w marcu pod adresem: kobieta.tvp.pl.

Od 13 lutego na antenach Telewizji Polskiej jest emitowany spot wizerunkowy, w którym wystąpiły gwiazdy: Marta Manowska, Marzena Rogalska, Ida Nowakowska, Joanna Lewandowska, Agnieszka Mielczarek, Monika Witkowska, Miłka Raulin, Aleksandra Kostka, Agata Konarska, Małgorzata Tomaszewska oraz Tomasz Kammel. Reżyserem spotu i autorem scenariusza jest Pascal Pawliszewski, twórca teledysków topowych gwiazd polskiej sceny muzycznej. Współpracuje m. in. z: Marylą Rodowicz, Lady Pank, Roxi Węgiel, Melą Koteluk, Anną Marią Jopek, Anną Wyszkoni. Za teledysk do utworu „Superhero” Viki Gabor został wyróżniony nominacją do prestiżowej Nagrody Fryderyka. W swoim portfolio ma także filmy reklamowe i digitale dla największych światowych marek.

W spocie wizerunkowym TVP Kobieta wykorzystano elementy oprawy graficznej kanału, która powstała w studiu kreatywnym Tengent.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poniedziałkowym wydaniu Onet Rano ruszyła inicjatywa „Na co Cię stać?” Fundacji Anji Rubik oraz Onet Rano. Celem akcji jest wsparcie finansowe projektów z zakresu szerzenia edukacji seksualnej. Znane osobowości, zaproszone do akcji, zadeklarowały wykonanie określonego zadania-wyzwania po uzbieraniu ustalonej kwoty na cele statutowe SEXEDpl.
Medonet.pl w nowym serwisie edukuje o zdrowym odżywianiu
Medonet uruchamia nowy lifestylowy subserwis poświęcony zdrowemu odżywianiu. Użytkownicy znajdą tam kompendium wiedzy przygotowanej w idei explanatory journalism, które pomoże podejmować świadome decyzje żywieniowe. To kolejna nowość na Medonet.pl wprowadzona w ostatnich tygodniach.
LOVEMEDIA i Telewizja Polska są pierwszymi firmami, które otrzymały złoty znak programu QUALID. Oznacza to, że ukończyły procedurę weryfikacji - spełniły warunki we wszystkich czterech obszarach programu oraz przeszły specjalistyczne szkolenia.
Zespół redakcyjny Telex.hu z Węgier otrzymał Nagrodę #AllForJan – wyróżnienie, które jest upamiętnieniem osoby zamordowanego 3 lata temu słowackiego dziennikarza Jána Kuciaka. Gala #AllForJan była częścią konferencji MEDIA for FREEDOM Summit (d. Press Freedom Conference), wydarzenia online organizowanego 25 lutego przez European Magazine Media...
W związku z publikacjami Onetu, Na Temat, Oko.press, Dziennika Bałtyckiego, Polska The Times, wyborcza.pl, Wprost, WP i innych, w których dokonano manipulacji przekazu wypowiedzi Prezesa Jacka Kurskiego, podczas rozprawy w związku z wniesieniem przez TVP prywatnego aktu oskarżenia przeciwko p. Sadurskiemu, Telewizja Polska żąda zaprzestania powielania wyrwanych z kontekstu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764