logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP Kobieta pokonała we wrześniu TVN Style

  PR 06.10.2022, przeczytano 734 razy
ilustracjastrzałka
Materiały promocyjne TVP, kadr z serialu „Dzikie pszczoły”

Według danych Nielsen Media udziały w grupie wszystkich widzów TVP Kobieta we wrześniu 2022 roku kształtowały się na poziomie 0,35% i były wyższe od kanału konkurencyjnego TVN Style. We wrześniu TVP Kobieta znalazła się na drugim miejscu wśród kanałów lifestylowych przeznaczonych dla kobiet. Udziały TVP Kobieta we wrześniu w grupie 4+ w porównaniu do sierpnia wzrosły o 6%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-kobieta-pokonala-we-wrzesniu-tvn-style,397496,artykul.html

We wrześniu wśród najliczniej oglądanych programów miesiąca - według NM w grupie 4+ na antenie TVP Kobieta znalazł się grecki serial obyczajowy „Dzikie pszczoły”, który 26 września oglądało średnio 111 tys. widzów, a udziały wyniosły 1,2%. Odcinek serialu „Ojciec Mateusz” 15 września obejrzało 91 tys. widzów (udziały 1.2%), na trzecim miejscu wśród TOP10 programów miesiąca w TVP Kobieta była komedia romantyczna „A jednak miłość!”, którą 23 września oglądało 86 tys. osób, udziały kształtowały się na poziomie 0,93%.

W TOP10 znalazły się też m.in.: film dokumentalny „Home – S.O.S. Ziemia!”, który zgromadził 18 września 76 tys. osób przy udziałach 0,63%, a także 19 września transmisja z uroczystości „Świat żegna królowa Elżbietę II”, którą obejrzało ponad 71 tys. widzów (udziały 0,96%).

Według NM we wrześniu w grupie NTC TVP Kobieta osiągnęła udziały na poziomie 0,99%. Antena znalazła się także na 20 miejscu w TOP30 najchętniej oglądanych kanałów w Naziemnej Telewizji Cyfrowej.

Udanym startem może pochwalić się najnowszy kanał Telewizji Polskiej - TVP Nauka. Kanał już pierwszego dnia emisji, w poniedziałek, 3 października zanotował znaczące wyniki udziałów w rynku, które kształtowały się na poziomie 0,13%. Drugiego dnia nadawania, 4 października udział kanału wzrósł do 0,22% w grupie 4+. Jeszcze wyższy udział - 0,26%, TVP Nauka zanotowała w drugim dniu nadawania w grupie 16-59.

We wtorek, 4 października na pierwszym miejscu z najliczniejszą widownią w TVP Nauka znalazł się magazyn reporterski „Wyprodukowano w Polsce”, program oglądało średnio 56 tys. widzów, udziały kształtowały się na poziomie 0,42% (dane NM).

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

Dodatkowe informacje:

NM* - Nielsen Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764