logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP Kobieta pokonała we wrześniu TVN Style

  PR 06.10.2022, przeczytano 146 razy
ilustracjastrzałka
Materiały promocyjne TVP, kadr z serialu „Dzikie pszczoły”

Według danych Nielsen Media udziały w grupie wszystkich widzów TVP Kobieta we wrześniu 2022 roku kształtowały się na poziomie 0,35% i były wyższe od kanału konkurencyjnego TVN Style. We wrześniu TVP Kobieta znalazła się na drugim miejscu wśród kanałów lifestylowych przeznaczonych dla kobiet. Udziały TVP Kobieta we wrześniu w grupie 4+ w porównaniu do sierpnia wzrosły o 6%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-kobieta-pokonala-we-wrzesniu-tvn-style,397496,artykul.html

We wrześniu wśród najliczniej oglądanych programów miesiąca - według NM w grupie 4+ na antenie TVP Kobieta znalazł się grecki serial obyczajowy „Dzikie pszczoły”, który 26 września oglądało średnio 111 tys. widzów, a udziały wyniosły 1,2%. Odcinek serialu „Ojciec Mateusz” 15 września obejrzało 91 tys. widzów (udziały 1.2%), na trzecim miejscu wśród TOP10 programów miesiąca w TVP Kobieta była komedia romantyczna „A jednak miłość!”, którą 23 września oglądało 86 tys. osób, udziały kształtowały się na poziomie 0,93%.

W TOP10 znalazły się też m.in.: film dokumentalny „Home – S.O.S. Ziemia!”, który zgromadził 18 września 76 tys. osób przy udziałach 0,63%, a także 19 września transmisja z uroczystości „Świat żegna królowa Elżbietę II”, którą obejrzało ponad 71 tys. widzów (udziały 0,96%).

Według NM we wrześniu w grupie NTC TVP Kobieta osiągnęła udziały na poziomie 0,99%. Antena znalazła się także na 20 miejscu w TOP30 najchętniej oglądanych kanałów w Naziemnej Telewizji Cyfrowej.

Udanym startem może pochwalić się najnowszy kanał Telewizji Polskiej - TVP Nauka. Kanał już pierwszego dnia emisji, w poniedziałek, 3 października zanotował znaczące wyniki udziałów w rynku, które kształtowały się na poziomie 0,13%. Drugiego dnia nadawania, 4 października udział kanału wzrósł do 0,22% w grupie 4+. Jeszcze wyższy udział - 0,26%, TVP Nauka zanotowała w drugim dniu nadawania w grupie 16-59.

We wtorek, 4 października na pierwszym miejscu z najliczniejszą widownią w TVP Nauka znalazł się magazyn reporterski „Wyprodukowano w Polsce”, program oglądało średnio 56 tys. widzów, udziały kształtowały się na poziomie 0,42% (dane NM).

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

Dodatkowe informacje:

NM* - Nielsen Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rossmann po raz kolejny zajął pierwsze miejsce w rankingu najbardziej zauważalnych w prasie, serwisach internetowych i mediach społecznościowych firm w branży aptek i drogerii. Organizatorem rankingu Top marka jest wydawnictwo Press.
Bankier.pl ponownie wybrany głównym źródłem informacji dla inwestorów giełdowych
Bankier.pl został ponownie uznany za najpopularniejszy i najbardziej wartościowy serwis internetowy dla polskich inwestorów w corocznym badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Od 1 grudnia br. w pakietach telewizyjnych z dekoderem Netia EvoBox 4K dostępne są cztery nowe kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, My Zen 4K, Museum 4K i Travel XP 4. Promocyjnie kanały te dostępne są dla wszystkich użytkowników dekoderów 4K, a docelowo wejdą w skład pakietu L 4K, zawierającego 189 kanałów.  
Dział Sprzedaży Grupy RMF otrzymał główną nagrodę w organizowanym przez branżowy miesięcznik „Media Marketing Polska” rankingu na najlepsze biura reklamy radiowej. Wyróżnienie to trafiło do Grupy RMF już ósmy raz z rzędu.
Wirtualna Polska wraz z należącym do niej serwisem Open FM uruchomiła nadawanie stacji WP Radio w technologii DAB+. Spółka otrzymała koncesje w Warszawie, Tarnowie, Poznaniu, Toruniu, Rzeszowie, Katowicach oraz Częstochowie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764