logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP milczy ws. castingu na dziennikarzy

   06.02.2016, przeczytano 1122 razy

W styczniu internetowy casting na prezenterów Telewizji Polskiej ogłosił szef publicystyki TVP Info Michał Rachoń. Zainteresowane osoby miały nagrać minutową autoprezentację i zamieścić ją w sieci. Pod koniec ub. miesiąca w siedzibie TVP doszło do pierwszych prób z kandydatami na dziennikarzy. Ale stacja nie udziela żadnych dodatkowych informacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-milczy-ws.-castingu-na-dziennikarzy,27380,artykul.html

- Jeśli uważasz, że jesteś lepszy niż dziennikarze pracujący w polskich mediach, że to Ty lepiej skomentujesz rzeczywistość nie tylko polityczną. Nagraj krótki film, wrzuć go do sieci, a link wyślij do nas - mówi na nagraniu zapowiadający internetowy casting Michał Rachoń, szef publicystyki TVP Info. Otwarcie na młodych i uzdolnionych dziennikarzy zapowiadał nowy prezes mediów publicznych Jacek Kurski już w momencie objęcie posady szefa TVP w budynku przy ul. Woronicza.

Pod koniec stycznia zapytanie o zainteresowanie castingiem oraz ewentualny termin nadsyłania zgłoszeń przez kandydatów na dziennikarzy skierowaliśmy do rzecznik TVP. Aleksandra Gieros-Brzezińska nie odpowiedziała na pytania naszej redakcji.

Kilka dni później na swoim twitterowym koncie informację o pierwszych próbach potencjalnych prezenterów TVP przed kamerami zamieścił jedynie Michał Rachoń.

michal.rachon
@michalrachon
Pierwsze próby za nami. Będzie chleb z tej mąki


bak

Źródło: WhitePress

biuroprasowe.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764