logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP odmawia emisji spotu z Kuźniarem

   30.11.2015, przeczytano 1759 razy
ilustracja

Telewizja Polska nie zamierza pokazać spotu kampanii Hejt Stop z Jarosławem Kuźniarem. Powodem ma być fakt, że Kuźniar jest twarzą nie tylko kampanii, ale także konkurencyjnej stacji TVN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-odmawia-emisji-spotu-z-kuzniarem,26711,artykul.html

Jak donosi serwis wirtualnemedia.pl, rzeczniczka TVP Aleksandra Gieros-Brzezińska potwierdziła iż odmowa emisji spotu #ryjkuzniara wynika z wewnętrznych przepisów spółki. Według władz TVP spot prezentuje twarz konkurencyjnej stacji.

Spot z Kuźniarem, który stał się jednym z ulubionych celów internetowych hejterów, jest elementem kampanii HejtStop prowadzonej przez Stowarzyszenie Projekt: Polska. "Resortowy prosiak", "Eurocwel", "Żydowsko-niemiecka szmata" - to niektóre z określeń wybranych z kierowanych pod adresem dziennikarza komentarzy. Posłużyły one do pokazania za pomocą odpowiedniej charakteryzacji twarzy Kuźniara, jak hejt odciska na ludziach swe piętno.

- "Hejt w sieci to przemoc słowna. Zostawia ona trwały ślad w relacjach z ludźmi poza Internetem. Jarek Kuźniar - twarz, a w zasadzie "ryj" naszej kampanii - wie o tym bardzo dobrze. Ale hejt dotyka nie tylko znane osoby. Dotyka każdego" - piszą autorzy kampanii na stronie hejtstop.pl.

Źródło: wirtualnemedia.pl, Projekt: Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764