logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP ogłasza beneficjentów 32. akcji „Reklama Dzieciom”

  PR 27.04.2025, przeczytano 265 razy
ilustracja

Prawie osiemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 32. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2024 roku w TVP1, tuż po „19:30”, wyniósł 2 229 000 złotych. Był to najlepszy finansowo wynik od 2006 roku. Akcję wsparło 20 reklamodawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-oglasza-beneficjentow--32.-akcji-_reklama-dzieciom_,408564,artykul.html

Od początku istnienia akcji, czyli od 1993 roku, Telewizja Polska co roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Dotychczas – dzięki hojności reklamodawców – TVP przekazała na ten cel niemal 37 milionów złotych.

Dochód z „Reklamy Dzieciom 2024” zostanie przekazany m.in. na:

  • wyposażenie sal terapeutycznych rehabilitacyjnych i dydaktycznych;
  • realizację programów terapeutycznych;
  • zakup sprzętu umożliwiającego prowadzenie terapii i podniesienie jakości życia dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami;
  • tworzenie placów zabaw;
  • organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami, deficytami rozwojowymi i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi;
  • wycieczek i kolonii dla dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej oraz z rodzin zagrożonych ubóstwem i niewydolnych wychowawczo. 

Pieniądze z „Reklamy Dzieciom” trafią m. in. do: stowarzyszeń, fundacji, placówek opiekuńczo-wychowawczych, szkół podstawowych, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.

W gronie darczyńców, którzy wsparli 32. akcję „Reklama Dzieciom” znalazły się firmy: ALIOR BANK S.A., CARREFOUR POLSKA SP. Z O.O., DNP SP. Z O.O., JERONIMO MARTINS S.A.,LIDL SP. Z O.O. S.K.,NESTLE POLSKA S.A.,NESTLE POLSKA S.A.,NIVEA POLSKA SP. Z O.O.,OPONEO.PL S.A.,ORLEN S.A.,PEPSICO CONSULTING POLSKA SP. Z O.O.,POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A., PROCTER&GAMBLE POLSKA SP. Z O. O., PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI FARMACEUTYCZNEJ HASCO-LEK S.A.,SGB BANK S.A., SOONLY FINANCE SP. Z O.O., SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA „MLEKPOL”, TARCZYŃSKI S.A., TERG S.A., ZAKŁADY FARMACEUTYCZNE POLPHARMA S.A., ŻABKA POLSKA SP. Z O.O.

Dzięki reklamodawcom z pomocy w tym roku skorzysta ponad dwanaście tysięcy dzieci.

Lista beneficjentów na reklamadzieciom.tvp.pl

Źródło: tvp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Serwis Urządzamy.pl z nowym layoutem i odświeżonym logo
Serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl, należący do Grupy ZPR Media, wystartował w nowej odsłonie — odświeżony został layout, a w logo pojawiło się słowo „Murator”. To kolejny etap transformacji, której celem jest ujednolicenie wizualne i technologiczne serwisów Grupy ZPR Media.
Jacek Prusinowski z SE i Radia PLUS gospodarzem debaty prezydenckiej
Jedynym moderatorem debaty, która odbędzie się przed 2. turą prezydencką, będzie Jacek Prusinowski, dziennikarz polityczny dziennika „Super Express” i Radia Plus.
Dezinformacja o ESG w mediach
Tematyka ESG zdobywa coraz większą popularność w mediach. W ostatnim kwartale liczba publikacji o tym zagadnieniu wzrosła aż o 58% rok do roku. Jednocześnie zwiększa się skala dezinformacji związanej z ESG – szczególnie w kontekście greenwashingu – co stanowi istotne zagrożenie wizerunkowe dla firm angażujących się w działania proekologiczne i prospołeczne.
Cartoon Network: świat Gumballa powraca
Cartoon Network International zaprezentował zwiastun i logo serialu Cudownie dziwny świat Gumballa (The Wonderfully Weird World of Gumball). To kontynuacja wielokrotnie nagradzanego Niesamowitego świata Gumballa, laureata m.in. nagrody BAFTA Children’s, Międzynarodowej Nagrody Emmy oraz nagrody Annie. Premiera kreskówki zaplanowana jest jeszcze na ten rok –...
Mamy to! – kampania wizerunkowa grupy Agora
Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel*. Dzięki zdywersyfikowanemu portfolio marek w internecie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej codzienne dociera średnio do ponad 18 mln odbiorców, co sprawia, że zajmuje pierwszą pozycję wśród grup mediowych. Dodatkowo, zasięg Grupy Agora zwiększają marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764