logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP Polonia, Alfa TVP oraz Belsat TV wracają do naziemnej telewizji cyfrowej

  PR 14.01.2024, przeczytano 387 razy

W nocy z 12 na 13 stycznia nastąpią przełączenia programów Telewizji Polskiej w multipleksie szóstym (MUX-6) telewizji naziemnej. Od 13 stycznia oferta dla widzów TVP w telewizji naziemnej składać się będzie z 15 programów w jakości HD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-polonia%2C-alfa-tvp-oraz-belsat-tv-wracaja-do-naziemnej-telewizji-cyfrowej,402726,artykul.html

W połowie grudnia 2023 r. zmienił się standard nadawania programów TVP na multipleksie trzecim (MUX-3) telewizji naziemnej. Telewizja Polska, aby zapewnić widzom dodatkowy czas na przestrojenie odbiorników uruchomiła czasową, równoległą emisję programów TVP1, TVP2, TVP Info, TVP ABC i TVP Kultura, które były nadawane równocześnie z dwóch multipleksów.

W nocy z 12 na 13 stycznia br. zdublowane emisje zostaną wyłączone, a na swoje miejsce na liście programów powrócą TVP Polonia, Alfa TVP oraz Belsat TV. Programy TVP Kultura i TVP ABC są nadawane z MUX-3.

Od 13 stycznia oferta programowa TVP w telewizji naziemnej będzie wyglądała następująco:

MUX-3: TVP1, TVP2, TVP3, TVP Info, TVP Sport, TVP Historia, TVP Kultura i TVP ABC

MUX-6: TVP Kobieta, TVP Dokument, TVP Nauka, TVP Rozrywka, TVP Polonia, Alfa TVP i Belsat TV. Widzowie, którzy odbierają programy telewizyjne w nowym standardzie np. TVP Kobieta, TVP Dokument czy TVP Nauka, powinni jedynie przestroić swoje odbiorniki i zaktualizować listę kanałów.

Informacje dla widzów na ten temat są dostępne pod numerem infolinii 22 26 29 888 oraz na stronie telewizjanaziemna.pl.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najbardziej opiniotwórcze media: kwiecień 2024
Kwietniowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów ponownie otwiera TVN24. W ubiegłym miesiącu stacja była cytowana blisko 4,5 tys. razy. Drugie miejsce obejmuje Rzeczpospolita z liczbą niemal 3,7 tys. wzmianek, a trzecia pozycja należy do Onetu, na który media powoływały się przeszło 3,5 tys. razy.
Instytut Monitorowania Mediów wprowadza nową funkcjonalność o nazwie Brief AI, która bazuje na sztucznej inteligencji. W ramach usługi klienci otrzymują podsumowanie materiałów, jakie pojawiły się w mediach w kontekście fraz zleconych do monitoringu. Nowe rozwiązanie przyspiesza proces analizy przekazów medialnych.
Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska
W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł. Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego segmentu komunikacji.
Wirtualna Polska sygnatariuszem Karty Praw Dziecka w Biznesie
Wirtualna Polska Holding podpisała Kartę Praw Dziecka w Biznesie. To inicjatywa, która ma zachęcić do konkretnych działań na rzecz ochrony praw dziecka, również w internecie. Kartę przygotowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu we współpracy z firmami i organizacjami społecznymi. 
PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, opublikował wyniki za I kwartał 2024 rok. W analizowanym okresie Grupa osiągnęła 8,6 mln PLN przychodów ze sprzedaży oraz odnotowała ujemny wynik EBITDA i wynik netto, które wyniosły kolejno -721 tys. oraz -1,1 mln PLN. Przyczyną gorszych wyników jest w znacznej mierze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764