logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP Polonia i TVP Wilno dostępne dla Polonii w Stanach Zjednoczonych

  PR 23.07.2021, przeczytano 451 razy

Od piątku, 16 lipca TVP Polonia jest ponownie szeroko dostępna dla telewidzów w Stanach Zjednoczonych. Program został udostępniony przez wiodącego operatora satelitarnego na rynku amerykańskim DISH Network oraz w serwisie IPTV/OTT Sling TV. Dodatkowo w ofercie Sling TV jest także program TVP Wilno.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-polonia-i-tvp-wilno-dostepne-dla-polonii-w-stanach-zjednoczonych,392397,artykul.html

W związku ze sporem prawnym pomiędzy TVP S.A., a dystrybutorem TVP Polonia firmą Spanski Enterprises Inc., program nie był dostępny na terenie obu Ameryk od grudnia 2019 roku. Postępowanie sądowe zakończyło się korzystnym dla Telewizji Polskiej wyrokiem, dzięki czemu Spółka podjęła działania mające na celu rozszerzenie dystrybucji programu na tym obszarze.

- Powrót TVP Polonia do USA zapełni lukę, jaka powstała pod koniec 2019 roku, po zaprzestaniu dystrybucji kanału w tym kraju. Rodacy ponownie zyskają dostęp do najlepszej oferty programów przygotowywanych z myślą właśnie o nich. Zróżnicowana oferta TVP Polonia umożliwi Polonii w USA kontakt z krajem ojczystym, jego tradycją i kulturą, pozwoli być na bieżąco i poznawać polski punkt widzenia – powiedział Mateusz Matyszkowicz, Członek Zarządu TVP S.A.

Od 17 lutego program TVP Polonia jest już dostępny na terenie Ameryki Północnej i Południowej za pośrednictwem internetu w usłudze stream na stronie www.polonia.tvp.pl, a od 15 lipca został udostępniony widzom w Stanach Zjednoczonych przez wiodącego operatora satelitarnego DISH Network oraz w serwisie IPTV/OTT Sling TV.

- Konsekwentnie pracujemy nad rozwojem dystrybucji programów TVP poza granicami Polski. Wprowadzenie TVP Polonia do sieci DISH Network oraz w serwisie IPTV/OTT Sling TV jest kolejnym krokiem w docieraniu z naszą ofertą do Polonii mieszkającej w Stanach Zjednoczonych. Mamy w planach także dalsze rozszerzanie oferty programowej Telewizji Polskiej, wykorzystując zarówno zasoby archiwalne, jak i najnowsze produkcje, tak aby stale pielęgnować i wzmacniać łączność z polską kulturą i językiem ojczystym – mówi Marcin Klepacki, Dyrektor Biura Dystrybucji TVP.

Wprowadzenie do dystrybucji w telewizji satelitarnej i IPTV w USA programów TVP Polonia i TVP Wilno zostanie wsparte zasięgową kampanią informacyjną w mediach polonijnych: prasie, radiu i internecie. TVP Polonia adresowana jest przede wszystkim do Polonii i Polaków mieszkających za granicą. Dzięki globalnemu zasięgowi TVP Polonia integruje miliony rodaków rozsianych po całym świecie. Jednym z najważniejszych zadań stacji jest podtrzymywanie polskiej tożsamości, w tym upowszechnianie języka ojczystego, znajomości kultury, historii i współczesności. Bardzo istotna jest też funkcja informacyjna. Dzięki TVP Polonia widzowie otrzymują codzienną porcję aktualnych wiadomości z kraju. Misją programu jest tworzenie pozytywnego wizerunku Polski i Polaków, prezentowanie sylwetek wybitnych przedstawicieli Polonii oraz ich wkładu w osiągnięcia światowe. TVP Polonia promuje Polskę za granicą, ukazując walory turystyczne i przyrodnicze Polski, jej specyfikę regionalną, zmiany zachodzące we wszystkich sferach życia naszych obywateli oraz udział Polski w rozwoju Europy i świata.

TVP Wilno to polskojęzyczny kanał Telewizji Polskiej promujący Polskę, upowszechniający język polski i adresujący potrzeby Polaków mieszkających na Litwie. Ma w swojej ofercie znakomite programy rozrywkowe i informacyjne, bogatą ofertę kultowych seriali, filmy, programy dla dzieci i audycje katolickie.

Od lipca 2020 czołowy polski kanał informacyjny TVP Info jest dostępny na terenie obu Ameryk, za pośrednictwem serwisów internetowych Telewizji Polskiej (tvp.info, stream.tvp.pl) i aplikacji na smartfony i tablety (TVP INFO) oraz u operatora satelitarnego DISH Network i w serwisie IPTV/OTT Sling TV.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764