logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP przedłuża proces zakupu licencji na organizację Stref Kibica

  PR 18.11.2022, przeczytano 386 razy

Telewizja Polska przedłuża do 18 grudnia 2022 r. proces udzielania licencji i zgód na organizację pokazów publicznych meczów Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-przedluza-proces-zakupu-licencji-na-organizacje-stref-kibica,398033,artykul.html

W związku z dużym zainteresowaniem pokazami meczów Mistrzostw Świata w piłce nożnej FIFA – KATAR 2022, Telewizja Polska – jako jedyny uprawniony do tego podmiot na terenie Polski – przedłuża możliwość uzyskania pozwoleń na organizację Stref Kibica do ostatniego dnia mundialu tj. do 18 grudnia 2022 r.

Organizatorzy Stref Kibica będą mogli wypełnić specjalny formularz zgłoszeniowy przeznaczony zarówno dla organizatorów stref komercyjnych, jak również pokazów niekomercyjnych także w trakcie trwania mundialu.

Każdy podmiot organizujący pokaz publiczny meczów Mistrzostw Świata w Katarze zostaje wpisany na Oficjalną Listę Stref Kibica, która dostępna jest TUTAJ. licencje.tvp.pl/62976557/lista-stref-kibica

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764