logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP przedłuża proces zakupu licencji na organizację Stref Kibica

  PR 18.11.2022, przeczytano 170 razy

Telewizja Polska przedłuża do 18 grudnia 2022 r. proces udzielania licencji i zgód na organizację pokazów publicznych meczów Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-przedluza-proces-zakupu-licencji-na-organizacje-stref-kibica,398033,artykul.html

W związku z dużym zainteresowaniem pokazami meczów Mistrzostw Świata w piłce nożnej FIFA – KATAR 2022, Telewizja Polska – jako jedyny uprawniony do tego podmiot na terenie Polski – przedłuża możliwość uzyskania pozwoleń na organizację Stref Kibica do ostatniego dnia mundialu tj. do 18 grudnia 2022 r.

Organizatorzy Stref Kibica będą mogli wypełnić specjalny formularz zgłoszeniowy przeznaczony zarówno dla organizatorów stref komercyjnych, jak również pokazów niekomercyjnych także w trakcie trwania mundialu.

Każdy podmiot organizujący pokaz publiczny meczów Mistrzostw Świata w Katarze zostaje wpisany na Oficjalną Listę Stref Kibica, która dostępna jest TUTAJ. licencje.tvp.pl/62976557/lista-stref-kibica

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza, testowa analiza Digital OOH w oparciu o dane z badania Mediapanel
Gemius na konferencji Data Driven Digital OOH zaprezentował wyniki testowej analizy zasięgu ekranów cyfrowych w przestrzeni miejskiej. Z danych wynika, że nośniki DOOH AMS generują łącznie 72,6% zasięgu liczonego dla ogólnopolskiej populacji 7 – 75 i mierzonego wskaźnikiem OTS.
3 sekundy – to granica cierpliwości przeciętnego klienta sklepu internetowego. Dłużej na załadowanie strony czekać nie będzie. Pójdzie na zakupy gdzie indziej. Dlatego, mając na uwadze potrzeby rynku, home.pl zrobiło w swojej serwerowni rewolucję technologiczną. Nowe, wydajne maszyny, w które zainwestowała firma, odpowiadają na potrzeby nawet bardzo...
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 roku. Dodatkowo wprowadzane są nowe oferty i możliwości jakościowego wyróżnienia na antenie. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia 2022 r. będzie nią Monika Tutak-Goll. To dziennikarka i redaktorka, związana z marką “Wysokie Obcasy” od ponad 12 lat.

Skonsolidowany przychód ze sprzedaży za 3 kwartały 2022 r. wynosi ponad 32 mln zł i jest o 58% wyższy niż w analogicznym okresie 2021 r. Skonsolidowana EBITDA za 3 kwartały br. wyniosła 3,2 mln zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764