logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP przedstawia projekt scenografii Eurowizji Junior 2019

  PR 04.10.2019, przeczytano 1182 razy
ilustracjastrzałka

Muzyczne widowisko odbędzie 24 listopada w Arenie Gliwice, jednym z najnowocześniejszych obiektów sportowo-rozrywkowych w Polsce. Autorem scenografii jest Giorgos Stylianou-Matsis. W tym roku gospodarzem Eurowizji Junior jest Polska, zaś organizatorami Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców. Partnerami wydarzenia są Miasto Gliwice i Województwo Śląskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-przedstawia-projekt-scenografii-eurowizji-junior-2019,384214,artykul.html

Scenografia to jeden z najważniejszych elementów każdego koncertu. Od niej w dużej mierze zależy wizualny rozmach i dynamika widowiska. Telewizja Polska ze szczególną dbałością traktuje ten element imprezy, by zapewnić widzom spektakularne przeżycia.

Giorgos Stylianou-Matsis jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i kreatywnych autorów scenografii scenicznej w Polsce. Współpracuje z Telewizją Polską przy największych przedsięwzięciach scenicznych. Przez ponad 20 lat intensywnej pracy zaprojektował i zrealizował scenografie na potrzeby największych imprez, festiwali i koncertów w Polsce. Giorgos był reżyserem Igrzysk Olimpiady Specjalnej na stadionie warszawskiej Legii w 2010 roku oraz współtwórcą koncepcji scenariuszowej ceremonii otwarcia Mistrzostw Europy w Piłce Siatkowej w 2015 roku na Stadionie Narodowym. Jest także autorem koncepcji scenariusza otwarcia Stadionu Narodowego. W jego portfolio znajduje się niezliczona liczba programów telewizyjnych oraz reklam.

Projekt scenografii 17. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2019, w Arenie Gliwice, jest pełen fantazji i finezyjnej elegancji. - Wyjątkowa dekoracja sceny opiera się na jednym, przyciągającym oko elemencie: kolorowej wstążce ze świateł LED. – mówi projektant. - Dzięki temu detalowi scenografia jest pełna przestrzeni, światła i prostoty. Wszystkie elementy aranżacji mają miękkie, krągłe kształty i nawiązują do natury – powietrza i wiatru - dodaje. Symbolem Eurowizji Junior 2019 jest latawiec.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764