logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP przedstawia projekt scenografii Eurowizji Junior 2019

  PR 04.10.2019, przeczytano 273 razy
ilustracjastrzałka

Muzyczne widowisko odbędzie 24 listopada w Arenie Gliwice, jednym z najnowocześniejszych obiektów sportowo-rozrywkowych w Polsce. Autorem scenografii jest Giorgos Stylianou-Matsis. W tym roku gospodarzem Eurowizji Junior jest Polska, zaś organizatorami Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców. Partnerami wydarzenia są Miasto Gliwice i Województwo Śląskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-przedstawia-projekt-scenografii-eurowizji-junior-2019,384214,artykul.html

Scenografia to jeden z najważniejszych elementów każdego koncertu. Od niej w dużej mierze zależy wizualny rozmach i dynamika widowiska. Telewizja Polska ze szczególną dbałością traktuje ten element imprezy, by zapewnić widzom spektakularne przeżycia.

Giorgos Stylianou-Matsis jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i kreatywnych autorów scenografii scenicznej w Polsce. Współpracuje z Telewizją Polską przy największych przedsięwzięciach scenicznych. Przez ponad 20 lat intensywnej pracy zaprojektował i zrealizował scenografie na potrzeby największych imprez, festiwali i koncertów w Polsce. Giorgos był reżyserem Igrzysk Olimpiady Specjalnej na stadionie warszawskiej Legii w 2010 roku oraz współtwórcą koncepcji scenariuszowej ceremonii otwarcia Mistrzostw Europy w Piłce Siatkowej w 2015 roku na Stadionie Narodowym. Jest także autorem koncepcji scenariusza otwarcia Stadionu Narodowego. W jego portfolio znajduje się niezliczona liczba programów telewizyjnych oraz reklam.

Projekt scenografii 17. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2019, w Arenie Gliwice, jest pełen fantazji i finezyjnej elegancji. - Wyjątkowa dekoracja sceny opiera się na jednym, przyciągającym oko elemencie: kolorowej wstążce ze świateł LED. – mówi projektant. - Dzięki temu detalowi scenografia jest pełna przestrzeni, światła i prostoty. Wszystkie elementy aranżacji mają miękkie, krągłe kształty i nawiązują do natury – powietrza i wiatru - dodaje. Symbolem Eurowizji Junior 2019 jest latawiec.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za styczeń 2020
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Yieldbird pracuje nad systemem sprzedaży powierzchni reklamowych
Zespół firmy Yieldbird z Grupy Agora pracuje nad stworzeniem rozwiązania, które pomoże właścicielom serwisów internetowych w poprawie efektywności zarządzania posiadaną przez nich powierzchnią reklamową. Spółka otrzymała na działania związane z tym innowacyjnym projektem grant w wysokości 3,6 mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Inteligentny...
Wystartowała Eska Braniewo
W Braniewie na częstotliwości 100,7 MHz wystartowało Radio ESKA. W ramach informacji lokalnych stacja nadaje m.in. serwisy w języku ukraińskim.
Oferta Biura Reklamy TVN Media została wzbogacona o kolejne innowacyjne rozwiązanie reklamowe - Shopping Spree (Bitwa na Style). Za autorską koncepcję i jej wdrożenie odpowiada nowy zespół Innovation Hub w strukturze BR TVN Media.
Nowe muzyczne show „Star Voice. Gwiazdy mają głos” w TVP2
Od 28 lutego, w każdy piątek, o godz. 20:35 w wyjątkowym show „Star Voice. Gwiazdy mają głos” aktorzy, dziennikarze i sportowcy będą rywalizować o statuetkę Diamentowego Mikrofonu oraz nagrody o łącznej wartości 200 tys. zł., które przekażą na cele charytatywne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764