logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP przedstawia projekt scenografii Eurowizji Junior 2019

  PR 04.10.2019, przeczytano 128 razy
ilustracjastrzałka

Muzyczne widowisko odbędzie 24 listopada w Arenie Gliwice, jednym z najnowocześniejszych obiektów sportowo-rozrywkowych w Polsce. Autorem scenografii jest Giorgos Stylianou-Matsis. W tym roku gospodarzem Eurowizji Junior jest Polska, zaś organizatorami Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców. Partnerami wydarzenia są Miasto Gliwice i Województwo Śląskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-przedstawia-projekt-scenografii-eurowizji-junior-2019,384214,artykul.html

Scenografia to jeden z najważniejszych elementów każdego koncertu. Od niej w dużej mierze zależy wizualny rozmach i dynamika widowiska. Telewizja Polska ze szczególną dbałością traktuje ten element imprezy, by zapewnić widzom spektakularne przeżycia.

Giorgos Stylianou-Matsis jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i kreatywnych autorów scenografii scenicznej w Polsce. Współpracuje z Telewizją Polską przy największych przedsięwzięciach scenicznych. Przez ponad 20 lat intensywnej pracy zaprojektował i zrealizował scenografie na potrzeby największych imprez, festiwali i koncertów w Polsce. Giorgos był reżyserem Igrzysk Olimpiady Specjalnej na stadionie warszawskiej Legii w 2010 roku oraz współtwórcą koncepcji scenariuszowej ceremonii otwarcia Mistrzostw Europy w Piłce Siatkowej w 2015 roku na Stadionie Narodowym. Jest także autorem koncepcji scenariusza otwarcia Stadionu Narodowego. W jego portfolio znajduje się niezliczona liczba programów telewizyjnych oraz reklam.

Projekt scenografii 17. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2019, w Arenie Gliwice, jest pełen fantazji i finezyjnej elegancji. - Wyjątkowa dekoracja sceny opiera się na jednym, przyciągającym oko elemencie: kolorowej wstążce ze świateł LED. – mówi projektant. - Dzięki temu detalowi scenografia jest pełna przestrzeni, światła i prostoty. Wszystkie elementy aranżacji mają miękkie, krągłe kształty i nawiązują do natury – powietrza i wiatru - dodaje. Symbolem Eurowizji Junior 2019 jest latawiec.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Home.pl debiutuje za granicą
Największy w Polsce dostawca usług internetowych rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu home.pl wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.
Marketerzy mogą lepiej dotrzeć do Polaków w komunikacji miejskiej
48% Polaków korzysta z telefonu w komunikacji miejskiej. Najwięcej osób wpatruje się w ekran w czasie od 2 do 5 min. Kilka procent sprawdza reklamy, na co z optymizmem patrzą marketerzy. Badanie pokazuje też, że pasażerowie poszukują głównie informacji o polityce oraz lekkiej rozrywki, często o charakterze tabloidowym. Na trzecim miejscu są social media. Według...
Wygodne wyszukiwarki w e-commerce
8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.
Sportklub stawia na motorsport
Dla tych, którym w krwiobiegu krąży benzyna, którzy przeliczają moc obrotową i konie mechaniczne sprawniej niż wydawaną w sklepie gotówkę i nie mogą żyć bez szybkości oraz adrenaliny, Sportklub przygotował nie lada gratkę. Stacja pozyskała prawa do kilku serii wyścigowych. Część z nich odbędzie się jeszcze w tym roku.
Bitwa prowadzących w kampanii kanałów Kuchnia+ i Domo+
„Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764