
W maju 2025 roku TVP VOD zanotował ponad 35-procentowy wzrost liczby odtworzeń w porównaniu z majem 2024. Serwis streamingowy Telewizji Polskiej zwiększył też liczbę wizyt (+35% r/r) i odsłon (+20% r/r)*. Największym zainteresowaniem użytkowników cieszyły się kanały na żywo, a szczególnie stream półfinałów i finału Konkursu Piosenki Eurowizji, debat prezydenckich oraz wieczoru wyborczego.
Według badania Mediapanel serwis streamingowy Telewizji Polskiej w minionym miesiącu odwiedziło prawie 2,8 mln realnych użytkowników. Oznacza to prawie 16-procentowy wzrost w porównaniu z majem 2024 i najlepszy pod tym względem wynik TVP VOD w 2025 roku. Każdy z użytkowników spędził na platformie 3 godziny i 40 minut, czyli o ponad 40 minut więcej czasu niż w maju rok wcześniej.
Jak wynika z Mediapanelu, TVP VOD zanotował w maju 2025 roku 7,89% udziału w całkowitym czasie korzystania z platform streamingowych VOD i OTT i ponownie wyprzedził w tej kategorii takie serwisy, jak Disney+, Amazon Prime Video, Player, Polsat Box i Canal+ Online.
W maju 2025 rekordowe wyniki oglądalności zanotowały kanały na żywo, które przyciągnęły 64%* więcej użytkowników niż miesiąc wcześniej. Największym zainteresowaniem użytkowników TVP VOD cieszyły się dostępne w streamingu półfinały i finał Konkursu Piosenki Eurowizji, debaty prezydenckie zrealizowane przez TVP we współpracy z Polsat News i TVN24, Wieczór wyborczy Telewizji Polskiej i Onetu, a także relacje z konklawe oraz wybór nowego papieża Leona XIV.
Wśród najchętniej oglądanych nowości platformy znalazł się meksykański hit „Prawdziwe uczucie”, a także nowa, autorska produkcja serwisu – format kulinarny „Gwiazdorska kuchnia Ani”.
TVP VOD w maju 2025:
- +35% liczba odtworzeń;
- +35% liczba wizyt;
- +20% liczba odsłon;
- +40 minut czasu oglądania;
- Rekordowo wysokie zainteresowanie kanałami na żywo;
Źródło: TVP