logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP VOD notuje kolejne wzrosty

  PR 08.06.2025, przeczytano 380 razy
ilustracja

W maju 2025 roku TVP VOD zanotował ponad 35-procentowy wzrost liczby odtworzeń w porównaniu z majem 2024. Serwis streamingowy Telewizji Polskiej zwiększył też liczbę wizyt (+35% r/r) i odsłon (+20% r/r)*. Największym zainteresowaniem użytkowników cieszyły się kanały na żywo, a szczególnie stream półfinałów i finału Konkursu Piosenki Eurowizji, debat prezydenckich oraz wieczoru wyborczego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-vod-notuje-kolejne-wzrosty,409170,artykul.html

Według badania Mediapanel serwis streamingowy Telewizji Polskiej w minionym miesiącu odwiedziło prawie 2,8 mln realnych użytkowników. Oznacza to prawie 16-procentowy wzrost w porównaniu z majem 2024 i najlepszy pod tym względem wynik TVP VOD w 2025 roku. Każdy z użytkowników spędził na platformie 3 godziny i 40 minut, czyli o ponad 40 minut więcej czasu niż w maju rok wcześniej.

Jak wynika z Mediapanelu, TVP VOD zanotował w maju 2025 roku 7,89% udziału w całkowitym czasie korzystania z platform streamingowych VOD i OTT i ponownie wyprzedził w tej kategorii takie serwisy, jak Disney+, Amazon Prime Video, Player, Polsat Box i Canal+ Online.

W maju 2025 rekordowe wyniki oglądalności zanotowały kanały na żywo, które przyciągnęły 64%* więcej użytkowników niż miesiąc wcześniej. Największym zainteresowaniem użytkowników TVP VOD cieszyły się dostępne w streamingu półfinały i finał Konkursu Piosenki Eurowizji, debaty prezydenckie zrealizowane przez TVP we współpracy z Polsat News i TVN24, Wieczór wyborczy Telewizji Polskiej i Onetu, a także relacje z konklawe oraz wybór nowego papieża Leona XIV.

Wśród najchętniej oglądanych nowości platformy znalazł się meksykański hit „Prawdziwe uczucie”, a także nowa, autorska produkcja serwisu – format kulinarny „Gwiazdorska kuchnia Ani”.

TVP VOD w maju 2025:

  • +35% liczba odtworzeń;
  • +35% liczba wizyt;
  • +20% liczba odsłon;
  • +40 minut czasu oglądania;
  • Rekordowo wysokie zainteresowanie kanałami na żywo;

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy dyrektor ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora
Od 1 czerwca br. Bartłomiej Godlewski objął stanowisko dyrektora ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora. Będzie odpowiedzialny za kształtowanie i realizację długofalowej strategii relacji inwestorskich oraz budowanie pozytywnego wizerunku Grupy Agora na rynku kapitałowym.  
Kto zastąpi Michała Probierza? Medialni faworyci
12 czerwca Michał Probierz ogłosił swoją decyzję o rezygnacji z funkcji selekcjonera reprezentacji Polski. Eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) sprawdzili, kto według komentujących ten temat internautów powinien objąć stanowisko trenera. Jeden z potencjalnych kandydatów zdecydowanie wyróżnia się największym poparciem kibiców.
MEGOGO rozszerza ofertę radiową — współpraca z Grupą ZPR Media
Serwis medialny MEGOGO podpisał umowę z jednym z wiodących polskich nadawców radiowych – Grupą ZPR Media. W rezultacie na platformie obecnie dostępne jest jeszcze więcej bezpłatnych treści radiowych.
Stargaze TV – influencerzy w telewizji. Nowy kanał z licencją w Polsce
TIVIO Studio uzyskało 12-letnią licencję  czeskiego regulatora medialnego (RRTV) na uruchomienie Stargaze TV – nowego, całodobowego kanału telewizyjnego opartego na treściach tworzonych przez polskich influencerów i twórców internetowych. Kanał będzie w całości nadawany po polsku i powstaje z myślą o lokalnej widowni. Jego debiut planowany jest...
ESKA2 w wakacje z akcją „Polska Jest Najfajniejsza”
W te wakacje Radio ESKA2 organizuje wyjątkowy konkurs „Polska Jest Najfajniejsza”, w którym do wygrania będą pobyty w najbardziej luksusowych hotelach w Polsce w głównych kurortach turystycznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764