logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP VOD z rekordowymi wynikami - prawie pół miliona użytkowników dziennie

  PR 10.11.2022, przeczytano 164 razy

Nowa odsłona platformy streamingowej TVP VOD już na otwarciu może pochwalić się znakomitymi wynikami. W zaledwie kilka dni od startu odnotowano aż 25-procentowy wzrost liczby subskrybentów oraz rekordową ilość pobrań aplikacji. Jednocześnie platforma cieszy się jeszcze większym niż dotychczas zainteresowaniem użytkowników Strefy ABO, dostępnej po opłaceniu abonamentu RTV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-vod-z-rekordowymi-wynikami---prawie-pol-miliona-uzytkownikow-dziennie,397933,artykul.html

Serwis może również poszczycić się znacznym wzrostem konsumpcji wideo na poszczególnych platformach, a także niespotykaną wcześniej liczbą odbiorców. Już 25 października padł rekord wynoszący aż 423 tysięcy użytkowników na stronie. Jest to niewątpliwie zasługa premiery jednej z pierwszych produkcji Telewizji Polskiej dostępnej w modelu digital first – serialu „Erynie”, a także nowej i bardzo atrakcyjnej dla konsumentów oferty pakietów subskrypcyjnych.

W październiku liczba osób oglądających treści wideo w TVP VOD wzrosła o 45%. Rekordowe wyniki odnotowały wszystkie aplikacje serwisu. Android TV zaliczył wzrost użytkowników oglądających treści wideo o ponad 40%, aplikacja mobilna o prawie 70%, a Smart TV o ponad 100%.

Według Badania Mediapanel średnio każdego miesiąca w tym roku, serwisy i aplikacje oferujące treści VOD Telewizji Polskiej odwiedza ponad 2,8 mln Realnych Użytkowników.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sławomir Kamiński szefem działu Foto
Od lutego 2023 r. zespołem Foto "Gazety Wyborczej" i jednocześnie Agencji Wyborcza.pl pokieruje Sławomir Kamiński. To uznany fotoreporter i laureat wielu prestiżowych konkursów fotografii prasowej, m.in. autor Zdjęcia Roku wybranego w konkursie Grand Press Photo 2019, związany z redakcją "Wyborczej" od 30 lat.
Tomasz Korniejew dyrektorem wydawniczym Gazeta.pl
Gazeta.pl ma ambicję, by wychodzić poza utarte schematy i dostarczać użytkownikom interesujące i angażujące treści. Od połowy ubiegłego roku w portalu i jego serwisach zachodzą zmiany organizacyjne, mające na celu usprawnienie pracy zespołu. Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na...
Dorota Żurkowska obejmuje rolę Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za rozwój współpracy z partnerami dystrybucyjnymi, reklamowymi i licencyjnymi. Biuro Reklamy TVN Media będzie raportować bezpośrednio do niej. W związku ze zmianami struktury Piotr Tyborowicz odchodzi z funkcji Dyrektora Biura...
Social media już dawno przestały być tylko przestrzenią rozrywki i rekreacji. Wraz z upowszechnieniem się pracy hybrydowej i wirtualizacją codziennych zadań, coraz częściej social media stają się dla nas źródłem fachowej wiedzy nt. zdrowia. Medycy coraz częściej porzucają pisanie poradników dla pacjentów i wizyty w mediach tradycyjnych na rzecz wideo,...
W jakie zewnętrzne działania reklamowe warto zainwestować w 2023 roku?
W jaki sposób dobrać odpowiednie nośniki reklamowe w 2023 roku? Co będzie na topie i w co warto inwestować? Agencja reklamy zewnetrznej RECEVENT przygotowała zestawienie najpopularniejszych rozwiązań reklamowych, w które warto inwestować w 2023 roku. Sprawdziła także, jak będzie się rozwijał rynek OOH w nadchodzących latach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764