logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP VOD z rekordowymi wynikami - prawie pół miliona użytkowników dziennie

  PR 10.11.2022, przeczytano 275 razy

Nowa odsłona platformy streamingowej TVP VOD już na otwarciu może pochwalić się znakomitymi wynikami. W zaledwie kilka dni od startu odnotowano aż 25-procentowy wzrost liczby subskrybentów oraz rekordową ilość pobrań aplikacji. Jednocześnie platforma cieszy się jeszcze większym niż dotychczas zainteresowaniem użytkowników Strefy ABO, dostępnej po opłaceniu abonamentu RTV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-vod-z-rekordowymi-wynikami---prawie-pol-miliona-uzytkownikow-dziennie,397933,artykul.html

Serwis może również poszczycić się znacznym wzrostem konsumpcji wideo na poszczególnych platformach, a także niespotykaną wcześniej liczbą odbiorców. Już 25 października padł rekord wynoszący aż 423 tysięcy użytkowników na stronie. Jest to niewątpliwie zasługa premiery jednej z pierwszych produkcji Telewizji Polskiej dostępnej w modelu digital first – serialu „Erynie”, a także nowej i bardzo atrakcyjnej dla konsumentów oferty pakietów subskrypcyjnych.

W październiku liczba osób oglądających treści wideo w TVP VOD wzrosła o 45%. Rekordowe wyniki odnotowały wszystkie aplikacje serwisu. Android TV zaliczył wzrost użytkowników oglądających treści wideo o ponad 40%, aplikacja mobilna o prawie 70%, a Smart TV o ponad 100%.

Według Badania Mediapanel średnio każdego miesiąca w tym roku, serwisy i aplikacje oferujące treści VOD Telewizji Polskiej odwiedza ponad 2,8 mln Realnych Użytkowników.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764