logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP w tydzień zebrała prawie 9,5 miliona złotych dla ofiar powodzi

  PR 28.09.2024, przeczytano 161 razy
ilustracja

Telewizja Polska w tydzień zebrała prawie 9,5 miliona złotych, które w całości przekaże na pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-w-tydzien-zebrala-prawie-9%2C5-miliona-zlotych-dla-ofiar-powodzi,405860,artykul.html

Środki pochodzą z trzech źródeł: z wpłat na konto Fundacji TVP – 7,16 mln zł, z wysyłek wiadomości SMS o treści „POMOC” na fundacyjny numer 73365 – 230 tys. zł oraz z charytatywnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej, który wyemitowano w niedzielę, 22 września 2024 roku tuż po programie informacyjnym „19.30” (wzięło w nim udział aż 34 reklamodawców) – prawie 2,1 mln zł.

Telewizja Polska zbiera pieniądze w ramach akcji #RazemDlaWas, której celem jest pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce. Akcja #RazemDlaWas obejmuje m.in. zbiórki finansową i rzeczową oraz nagranie nowej wersji legendarnego utworu „Moja i Twoja Nadzieja”, które zjednoczyło największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej oraz wielu partnerów medialnych. Premiera teledysku do utworu będzie miała miejsce już w tym tygodniu w programie informacyjnym „19:30” w TVP1 i TVP Info, w kanałach online Telewizji Polskiej (Bądźmy Razem. TVP na YouTubeFacebooku i Instagramie) oraz w serwisie streamingowym TVP VOD

Źródło: TVP

Dodatkowe informacje:

Dane do wpłaty – zbiórka Fundacji TVP dla ofiar powodzi:
Fundacja TVP
ul. Jana Pawła Woronicza 17
00-999 Warszawa
Bank Handlowy w Warszawie S. A.
46 1030 1508 0000 0008 2276 1001
z dopiskiem: Razem dla Was

Akcję można wspierać również poprzez wysłanie SMS o treści „POMOC” na nr 73365.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta.pl nawiązuje współpracę z IMGW-PIB
Gazeta.pl od lat kładzie duży nacisk na dziennikarstwo dotyczące zmiany klimatu, podejmując współpracę z licznymi ekspertami w tej dziedzinie. Teraz redakcja portalu połączyła siły z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowym Instytutem Badawczym (IMGW-PIB) – wiodącą i największą w Polsce instytucją badawczo-pomiarową, odpowiedzialną za osłonę...
Sztuka rodzenia - w październiku w TVN Style
Polskie porodówki skrywają niejedną tajemnicę! W październikowe wieczory zajrzymy do czterech szpitali, aby podejrzeć pracę personelu medycznego, który wspiera rodzące na każdym etapie. „Sztuka rodzenia” to opowieść o tym, jak na świecie witane jest nowe życie i jak niesamowite historie dzieją się każdego dnia na polskich porodówkach. Przyjrzymy...
Rocktober Fest na urodziny Eska ROCK
Z okazji swoich 20. urodzin Eska ROCK organizuje kolejną edycję akcji Roctober Fest. Przez cały październik stacja będzie świętować na antenie, a wielkim finałem będzie koncert dla słuchaczy w warszawskim klubie Progresja.
 Miłosz Wiatrowski-Bujacz dołącza do zespołu Gazeta.pl
Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca popularnego wideopodcastu „Co to będzie”, od października pracuje w redakcji Gazeta.pl. Dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.
Grupa ZPR Media z dwiema kulinarnymi ofertami sprzedażowymi
Grupa ZPR Media wprowadziła do oferty sprzedażowej dwa pakiety handlowe związane z tematyką kulinarną: „Pakiet Audiokulinarny” związany z nową książką, programem radiowym i podcastami Pawła Lorocha oraz „Gotuj z pomysłem” obejmujący świadczenia przy programach szefa kuchni Michała Molendy w Radiu ESKA2 i w serwisie Beszamel.pl.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764