logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twardoch, Damięcki i Fisz uwiecznili podziękowania na opakowaniach whisky Grant's

  PR 17.09.2020, przeczytano 1663 razy
ilustracjastrzałka

Szczepan Twardoch, Mateusz Damięcki oraz Fisz – trzy różne osobowości, które połączyła jedna idea. Postanowili sięgnąć do zakamarków swojej pamięci i odnaleźć bohaterów epizodów ze swojego życia – wyjątkowych ludzi, którzy odkryli przed nimi nieznany wcześniej świat. Wówczas nie zakończyli tych historii. Dlatego dzisiaj powrócili do nich, by powiedzieć DZIĘKUJĘ – słowo, którego zabrakło lata temu. Podziękowania te uwiecznili na opakowaniach trzech, limitowanych whisky Grant’s – Grant’s 12 YO, Grant’s Smoky i Grant’s 8 YO Sherry Cask Finish*. Teraz, dzięki platformie #NiewypowiedzianeDziekuje, swoje podziękowania może wyrazić każdy z nas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/twardoch%2C-damiecki-i-fisz-uwiecznili-podziekowania-na-opakowaniach-whisky-grant-s,388484,artykul.html

W męskim świecie nie ma miejsca na zbyt wiele słów. Są fakty, które mówią same za siebie. Czasami jednak nawet najtwardsi faceci, sięgając w głąb swojej pamięci, przywołują epizody, które zmieniły bieg ich życia, a które nie zakończyły się jednym, prostym słowem – dziękuję. Dzisiaj, dzięki platformie #NiewypowiedzianeDziekuje, każdy, kto odkryje w sobie taką potrzebę może to zrobić w oryginalny sposób. #NiewypowiedzianeDziekuje umożliwia wygenerowanie indywidualnych podziękowań. Ich nadawca musi zadbać tylko o treść, wybrać jedną z trzech stylistyk, która najlepiej ją zilustruje, a potem w kilku prostych krokach przygotować swoje wcześniej #NiewypowiedzianeDziekuje.

Inspiracją do stworzenia platformy stało się wprowadzenie na rynek trzech, limitowanych, opakowań whisky Grant’s, które do swoich podziękowań dołączyli – Mateusz Damięcki, Szczepan Twardoch oraz Fisz. Stylowe kartony to trzy różne historie – te opowiedziane elementami symbolizującymi zawód każdego z bohaterów oraz te, opowiedziane smakiem whisky, która się w ich znajduje.

Mateusz Damięcki przywołał swoją opowieść z czasów, kiedy stawiał pierwsze kroki na deskach teatru. Wówczas spotkał na swojej drodze Pana Bogdana, nocnego portiera, który otworzył przed nim drzwi do świata, którego nie widać ze sceny i widowni. To spotkanie zmieniło sposób w jaki postrzegać zaczął teatr. Przed laty zabrakło w nim jednak jednego prostego słowa – dziękuję. Dzisiaj nadrobił tę zaległość, a do podziękowań dołączył whisky Grant’s 12 YO – kompozycję starannie dobranych, dojrzewających przez minimum 12 lat whisky słodowych i zbożowych. Ta leżakująca przez pół roku w specjalnej kadzi whisky, zachwyca smakiem oraz aromatem i niewątpliwie trafi w gust koneserów bursztynowego trunku.

Szczepan Twardoch powrócił do historii, która zdarzyła się, kiedy wyruszył w swój pierwszy rejs. Kapitanem statku, na który się mustrował był szorstki i grubiański wilk morski, który ze stoickim spokojem prowadził młodą załogę przez burze i sztormy. Pokazał im, że strach nie jest niczym złym. Ważnym jest żeby nawet wtedy, kiedy się czegoś boimy, robić to, co należy. To było ich pierwsze i ostatnie spotkanie. Po zakończeniu rejsu Kapitan poklepał Szczepana Twardocha po ramieniu, a ten opuścił pokład bez słowa… dziękuję. Ale na jego powiedzenie nigdy nie jest zbyt późno, dlatego dzisiaj swoje podziękowania uświetnia whisky Grant’s Smoky. To whisky, która dojrzewa w trzech rożnych typach beczek, dzięki czemu zyskuje łagodny i bogaty smak. To wyjątkowe połącznie whisky zbożowych i słodowych ze specjalnym dodatkiem whisky dymnych.

Fisz wspomniał swojego przyjaciela ze szkoły podstawowej. Zanim jednak połączyła ich niezwykła więź, mijał go na korytarzu – niezależnego i dumnego ze swojej odmienności. Ich drogi skrzyżowały się dzięki wspólnej pasji do muzyki. Od niego nauczył się, że tkwi w niej ogromna siła, a świat dźwięków stwarza możliwość tworzenia czegoś niezwykłego. Jak to bywa ze szkolnymi przyjaźniami, tę również zakończył czas. Ale czas nie osłabił tego, czego wówczas nauczył się Fisz – świat muzyki nie znosi pozerów. Kiedy jesteśmy młodzi i całe życie przed nami, umykają nam drobne gesty, jak choćby powiedzenie dziękuję. Dlatego dzisiaj Fisz mówi „dziękuję” z whisky Grant’s 8 YO Sherry Cask Finish, która swój bogaty, łagodny smak, wzbogacony o owocowe nuty, zawdzięcza leżakowaniu przez minimum 8 lat w trzech różnych typach beczek.

Aktywacji #NiewypowiedzianeDziekuje towarzyszył będzie konkurs konsumencki. Nagrodzonych w nim zostanie 150 osób, które stworzą najbardziej oryginalne podziękowania. Warto zadać sobie ten trud, ponieważ to doskonała okazja do wyrażenia tego, co dotychczas nie zostało wypowiedziane i zgarnięcia jednej z limitowanych edycji whisky Grant’s… którą delektować się można wspólnie z osobą, której chcemy powiedzieć DZIĘKUJĘ!

Źródło: CEDC

www.cedc.com

Dodatkowe informacje:

* Whisky Grant’s Smoky i Grant’s 8 YO Sherry Cask Finish dostępne są w dystrybucji od sierpnia, whisky Grant’s 12 YO pojawi się na rynku w połowie października.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764