logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twardoch, Damięcki i Fisz uwiecznili podziękowania na opakowaniach whisky Grant's

  PR 17.09.2020, przeczytano 347 razy
ilustracjastrzałka

Szczepan Twardoch, Mateusz Damięcki oraz Fisz – trzy różne osobowości, które połączyła jedna idea. Postanowili sięgnąć do zakamarków swojej pamięci i odnaleźć bohaterów epizodów ze swojego życia – wyjątkowych ludzi, którzy odkryli przed nimi nieznany wcześniej świat. Wówczas nie zakończyli tych historii. Dlatego dzisiaj powrócili do nich, by powiedzieć DZIĘKUJĘ – słowo, którego zabrakło lata temu. Podziękowania te uwiecznili na opakowaniach trzech, limitowanych whisky Grant’s – Grant’s 12 YO, Grant’s Smoky i Grant’s 8 YO Sherry Cask Finish*. Teraz, dzięki platformie #NiewypowiedzianeDziekuje, swoje podziękowania może wyrazić każdy z nas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/twardoch%2C-damiecki-i-fisz-uwiecznili-podziekowania-na-opakowaniach-whisky-grant-s,388484,artykul.html

W męskim świecie nie ma miejsca na zbyt wiele słów. Są fakty, które mówią same za siebie. Czasami jednak nawet najtwardsi faceci, sięgając w głąb swojej pamięci, przywołują epizody, które zmieniły bieg ich życia, a które nie zakończyły się jednym, prostym słowem – dziękuję. Dzisiaj, dzięki platformie #NiewypowiedzianeDziekuje, każdy, kto odkryje w sobie taką potrzebę może to zrobić w oryginalny sposób. #NiewypowiedzianeDziekuje umożliwia wygenerowanie indywidualnych podziękowań. Ich nadawca musi zadbać tylko o treść, wybrać jedną z trzech stylistyk, która najlepiej ją zilustruje, a potem w kilku prostych krokach przygotować swoje wcześniej #NiewypowiedzianeDziekuje.

Inspiracją do stworzenia platformy stało się wprowadzenie na rynek trzech, limitowanych, opakowań whisky Grant’s, które do swoich podziękowań dołączyli – Mateusz Damięcki, Szczepan Twardoch oraz Fisz. Stylowe kartony to trzy różne historie – te opowiedziane elementami symbolizującymi zawód każdego z bohaterów oraz te, opowiedziane smakiem whisky, która się w ich znajduje.

Mateusz Damięcki przywołał swoją opowieść z czasów, kiedy stawiał pierwsze kroki na deskach teatru. Wówczas spotkał na swojej drodze Pana Bogdana, nocnego portiera, który otworzył przed nim drzwi do świata, którego nie widać ze sceny i widowni. To spotkanie zmieniło sposób w jaki postrzegać zaczął teatr. Przed laty zabrakło w nim jednak jednego prostego słowa – dziękuję. Dzisiaj nadrobił tę zaległość, a do podziękowań dołączył whisky Grant’s 12 YO – kompozycję starannie dobranych, dojrzewających przez minimum 12 lat whisky słodowych i zbożowych. Ta leżakująca przez pół roku w specjalnej kadzi whisky, zachwyca smakiem oraz aromatem i niewątpliwie trafi w gust koneserów bursztynowego trunku.

Szczepan Twardoch powrócił do historii, która zdarzyła się, kiedy wyruszył w swój pierwszy rejs. Kapitanem statku, na który się mustrował był szorstki i grubiański wilk morski, który ze stoickim spokojem prowadził młodą załogę przez burze i sztormy. Pokazał im, że strach nie jest niczym złym. Ważnym jest żeby nawet wtedy, kiedy się czegoś boimy, robić to, co należy. To było ich pierwsze i ostatnie spotkanie. Po zakończeniu rejsu Kapitan poklepał Szczepana Twardocha po ramieniu, a ten opuścił pokład bez słowa… dziękuję. Ale na jego powiedzenie nigdy nie jest zbyt późno, dlatego dzisiaj swoje podziękowania uświetnia whisky Grant’s Smoky. To whisky, która dojrzewa w trzech rożnych typach beczek, dzięki czemu zyskuje łagodny i bogaty smak. To wyjątkowe połącznie whisky zbożowych i słodowych ze specjalnym dodatkiem whisky dymnych.

Fisz wspomniał swojego przyjaciela ze szkoły podstawowej. Zanim jednak połączyła ich niezwykła więź, mijał go na korytarzu – niezależnego i dumnego ze swojej odmienności. Ich drogi skrzyżowały się dzięki wspólnej pasji do muzyki. Od niego nauczył się, że tkwi w niej ogromna siła, a świat dźwięków stwarza możliwość tworzenia czegoś niezwykłego. Jak to bywa ze szkolnymi przyjaźniami, tę również zakończył czas. Ale czas nie osłabił tego, czego wówczas nauczył się Fisz – świat muzyki nie znosi pozerów. Kiedy jesteśmy młodzi i całe życie przed nami, umykają nam drobne gesty, jak choćby powiedzenie dziękuję. Dlatego dzisiaj Fisz mówi „dziękuję” z whisky Grant’s 8 YO Sherry Cask Finish, która swój bogaty, łagodny smak, wzbogacony o owocowe nuty, zawdzięcza leżakowaniu przez minimum 8 lat w trzech różnych typach beczek.

Aktywacji #NiewypowiedzianeDziekuje towarzyszył będzie konkurs konsumencki. Nagrodzonych w nim zostanie 150 osób, które stworzą najbardziej oryginalne podziękowania. Warto zadać sobie ten trud, ponieważ to doskonała okazja do wyrażenia tego, co dotychczas nie zostało wypowiedziane i zgarnięcia jednej z limitowanych edycji whisky Grant’s… którą delektować się można wspólnie z osobą, której chcemy powiedzieć DZIĘKUJĘ!

Źródło: CEDC

www.cedc.com

Dodatkowe informacje:

* Whisky Grant’s Smoky i Grant’s 8 YO Sherry Cask Finish dostępne są w dystrybucji od sierpnia, whisky Grant’s 12 YO pojawi się na rynku w połowie października.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764