logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twardoch na Spitsbergenie - Wyborcza.pl

  PR 02.08.2022, przeczytano 267 razy

Szczepan Twardoch po raz kolejny wyrusza na Spitsbergen. Patronat nad wyprawą objęła Wyborcza.pl - od 4 do 17 sierpnia 2022 r. w serwisie będzie można na bieżąco śledzić relację z jego podróży, w tym postępy wyprawy na interaktywnej mapie, a także przeczytać o historii i przyrodzie norweskiej wyspy. Na internetowych łamach "Wyborczej" - Wyborcza.pl/twardoch pojawią się nie tylko teksty, ale też zdjęcia i nagrania wideo przesyłane przez znanego pisarza i felietonistę dziennika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/twardoch-na-spitsbergenie---wyborcza.pl,396789,artykul.html

Spitsbergen jest największą wyspą Norwegii. - Nie ma na świecie drugiego miejsca, które byłoby zarazem tak dzikie i tak dostępne - napisał o niej Szczepan Twardoch, pisarz, publicysta i autor bestsellerowych powieści. - Po trzech godzinach marszu wchodzimy w miejsca, gdzie możemy już przez dwa tygodnie iść przed siebie i nie spotkać ani jednego człowieka.

To właśnie na Spitzbergen Twardoch wybiera się po raz kolejny już za 2 dni. Wypływa 4 sierpnia z Longyearbyen, kierując się na północ, po drodze odwiedzi Ny Alesund. Plany wyprawy są dwa - zależne od wiatru, pogody i warunków lodowych: albo uda się Twardochowi wpłynąć do Wijdefjordu, gdzie będzie m.in. eksplorować polarne oazy w poszukiwaniu roślin mięsożernych, albo popłynie jak najdalej na północ, do granicy paku lodowego, by sprawdzić jak daleko można się tam dostać.

Patronat nad wyprawą Szczepana Twardocha objęła "Wyborcza". Dzięki temu tylko na Wyborcza.pl - w specjalnym serwisie Wyborcza.pl/twardoch będzie można na bieżąco obserwować relację z podróży. Publikacje pozwolą wszystkim poznać historię Spitsbergenu i walory przyrodnicze wyspy, a także śledzić losy wyprawy - ciekawą propozycją dla czytelniczek i czytelników będzie interaktywna mapa, aktualizowana codziennie po otrzymaniu od Twardocha pozycji GPS. W serwisie znajdą się też fotografie, materiały wideo i teksty przesyłane przez pisarza z rejsu.

Specjalna relacja Szczepana Twardocha dostępna na Wyborcza.pl/twardoch będzie promowana w internecie (Google, Facebook, YouTube, akcje mailingowe), radiu (stacje Agory, Radio Zet i RMF FM), telewizji (TVN i stacje podróżnicze) oraz w prasie ("Newsweek", "Polityka", "National Geographic"). Działania wesprą autopromocja, komunikacja na profilach "Wyborczej" w mediach społecznościowych oraz niestandardowa promocja podczas festiwali organizowanych przez Agorę.

Kampanię przygotował dział marketingu "Gazety Wyborczej".

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764