logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twardoch na Spitsbergenie - Wyborcza.pl

  PR 02.08.2022, przeczytano 597 razy

Szczepan Twardoch po raz kolejny wyrusza na Spitsbergen. Patronat nad wyprawą objęła Wyborcza.pl - od 4 do 17 sierpnia 2022 r. w serwisie będzie można na bieżąco śledzić relację z jego podróży, w tym postępy wyprawy na interaktywnej mapie, a także przeczytać o historii i przyrodzie norweskiej wyspy. Na internetowych łamach "Wyborczej" - Wyborcza.pl/twardoch pojawią się nie tylko teksty, ale też zdjęcia i nagrania wideo przesyłane przez znanego pisarza i felietonistę dziennika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/twardoch-na-spitsbergenie---wyborcza.pl,396789,artykul.html

Spitsbergen jest największą wyspą Norwegii. - Nie ma na świecie drugiego miejsca, które byłoby zarazem tak dzikie i tak dostępne - napisał o niej Szczepan Twardoch, pisarz, publicysta i autor bestsellerowych powieści. - Po trzech godzinach marszu wchodzimy w miejsca, gdzie możemy już przez dwa tygodnie iść przed siebie i nie spotkać ani jednego człowieka.

To właśnie na Spitzbergen Twardoch wybiera się po raz kolejny już za 2 dni. Wypływa 4 sierpnia z Longyearbyen, kierując się na północ, po drodze odwiedzi Ny Alesund. Plany wyprawy są dwa - zależne od wiatru, pogody i warunków lodowych: albo uda się Twardochowi wpłynąć do Wijdefjordu, gdzie będzie m.in. eksplorować polarne oazy w poszukiwaniu roślin mięsożernych, albo popłynie jak najdalej na północ, do granicy paku lodowego, by sprawdzić jak daleko można się tam dostać.

Patronat nad wyprawą Szczepana Twardocha objęła "Wyborcza". Dzięki temu tylko na Wyborcza.pl - w specjalnym serwisie Wyborcza.pl/twardoch będzie można na bieżąco obserwować relację z podróży. Publikacje pozwolą wszystkim poznać historię Spitsbergenu i walory przyrodnicze wyspy, a także śledzić losy wyprawy - ciekawą propozycją dla czytelniczek i czytelników będzie interaktywna mapa, aktualizowana codziennie po otrzymaniu od Twardocha pozycji GPS. W serwisie znajdą się też fotografie, materiały wideo i teksty przesyłane przez pisarza z rejsu.

Specjalna relacja Szczepana Twardocha dostępna na Wyborcza.pl/twardoch będzie promowana w internecie (Google, Facebook, YouTube, akcje mailingowe), radiu (stacje Agory, Radio Zet i RMF FM), telewizji (TVN i stacje podróżnicze) oraz w prasie ("Newsweek", "Polityka", "National Geographic"). Działania wesprą autopromocja, komunikacja na profilach "Wyborczej" w mediach społecznościowych oraz niestandardowa promocja podczas festiwali organizowanych przez Agorę.

Kampanię przygotował dział marketingu "Gazety Wyborczej".

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764