logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twarze Biznesu: premiera programu Michała Broniatowskiego

  PR 07.04.2016, przeczytano 825 razy
ilustracjastrzałka

Twarze Biznesu”, nowy program Michała Broniatowskiego zapowiadany w wiosennej ramówce Grupy Onet-RAS Polska, zadebiutuje już dziś (7 kwietnia) na Forbes.pl i portalu Onet.pl. Nowe odcinki programu będą miałī premierę co tydzień, w czwartki, a każdy odcinek potrwa około 15-20 minut. W swoim autorskim programie redaktor naczelny miesięcznika „Forbes” będzie odkrywać ludzką twarz wielkich świata biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/twarze-biznesu%3A-premiera-programu-michala-broniatowskiego-,28087,artykul.html

W „Twarzach biznesu” Michał Broniatowski będzie rozmawiał z najciekawszymi osobami świata biznesu, w tym z osobami znanymi z listy stu najbogatszych ludzi w Polsce, o ich przepisach na sukces i codziennych motywacjach, pokazując biznes w szerszej, ludzkiej perspektywie. Gościem pierwszego odcinka będzie Solange Olszewska, właściciel Solaris Bus & Coach.

"Najważniejsze postacie biznesu rzadko miewają czas, a tym bardziej ochotę na rozmowę z dziennikarzem. Toteż nasze wywiady, to niezwykła okazja, by usłyszeć ich osobiste historie i poznać ich poglądy. Serdecznie zapraszam" - mówi Michał Broniatowski, redaktor naczelny miesięcznika "Forbes".

Premierowy odcinek „Twarzy Biznesu” zostanie wyemitowany na Forbes.pl i stronie głównej Onet.pl, i od dziś będzie dostępny w całości w serwisie VoD.pl. Premierę programu wspiera kampania autopromocyjna realizowana w mediach Grupy Onet-RAS Polska oraz w kanałach social media.

„Twarze Biznesu” to kolejna z propozycji wiosennej ramówki Grupy Onet-RAS Polska, w której znalazło się łącznie ponad 30 własnych produkcji i zapowiedzi wydarzeń, w tym 15 nowości i 6 cyklicznych programów na żywo.

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

grupaonet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764