logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twarze Biznesu: premiera programu Michała Broniatowskiego

  PR 07.04.2016, przeczytano 647 razy
ilustracjastrzałka

Twarze Biznesu”, nowy program Michała Broniatowskiego zapowiadany w wiosennej ramówce Grupy Onet-RAS Polska, zadebiutuje już dziś (7 kwietnia) na Forbes.pl i portalu Onet.pl. Nowe odcinki programu będą miałī premierę co tydzień, w czwartki, a każdy odcinek potrwa około 15-20 minut. W swoim autorskim programie redaktor naczelny miesięcznika „Forbes” będzie odkrywać ludzką twarz wielkich świata biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/twarze-biznesu%3A-premiera-programu-michala-broniatowskiego-,28087,artykul.html

W „Twarzach biznesu” Michał Broniatowski będzie rozmawiał z najciekawszymi osobami świata biznesu, w tym z osobami znanymi z listy stu najbogatszych ludzi w Polsce, o ich przepisach na sukces i codziennych motywacjach, pokazując biznes w szerszej, ludzkiej perspektywie. Gościem pierwszego odcinka będzie Solange Olszewska, właściciel Solaris Bus & Coach.

"Najważniejsze postacie biznesu rzadko miewają czas, a tym bardziej ochotę na rozmowę z dziennikarzem. Toteż nasze wywiady, to niezwykła okazja, by usłyszeć ich osobiste historie i poznać ich poglądy. Serdecznie zapraszam" - mówi Michał Broniatowski, redaktor naczelny miesięcznika "Forbes".

Premierowy odcinek „Twarzy Biznesu” zostanie wyemitowany na Forbes.pl i stronie głównej Onet.pl, i od dziś będzie dostępny w całości w serwisie VoD.pl. Premierę programu wspiera kampania autopromocyjna realizowana w mediach Grupy Onet-RAS Polska oraz w kanałach social media.

„Twarze Biznesu” to kolejna z propozycji wiosennej ramówki Grupy Onet-RAS Polska, w której znalazło się łącznie ponad 30 własnych produkcji i zapowiedzi wydarzeń, w tym 15 nowości i 6 cyklicznych programów na żywo.

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

grupaonet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans w Biurze Reklamy Multikino Media - Łukasz Gawęcki zostaje senior sales managerem
Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
Marcin Wesołek pokieruje działem Sport Gazety Wyborczej
Od 1 września br. kierownikiem działu Sport "Gazety Wyborczej" będzie Marcin Wesołek, obecny redaktor naczelny "Gazety Wyborczej Poznań". Zastąpi Radosława Leniarskiego, który pozostanie w zespole dziennika.
Już 5 mld ludzi użytkuje telefony komórkowe
3 godziny dziennie – tyle czasu blisko połowa użytkowników smartfonów i tabletów spędza na korzystaniu z ulubionego urządzenia, a co piąty poświęca na to 6 godzin w ciągu dnia – wynika z badania Selectivv Mobile House. Trend digital wellbeing ma na celu ograniczenie bezrefleksyjnego użytkowania urządzeń mobilnych i propagowanie zdrowej...
Wyniki badania Gemius/PBI za czerwiec 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
AMS: więcej nośników cyfrowych, inwestycja w Piano Group
AMS S.A. z Grupy Agora została w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group, prowadzącej działalność w obszarze digital out of home (DOOH) jako operator platformy MoveTV z ekranami w największych klubach fitness w Polsce i autorskim kontentem premium dostosowanym do oglądania podczas ćwiczeń. Dzięki tej transakcji AMS, lider polskiego rynku reklamy zewnętrznej, poszerzy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764