logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twincaps i Alter Graf zasilają szeregi PIAP

  PR 06.11.2018, przeczytano 1627 razy

W III kwartale br. Polska Izba Artykułów Promocyjnych powiększyła swoje grono o nowe firmy z branży. Nowymi Członkami PIAP zostały m.in.firmy: TwinCaps i Alter Graf.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/twincaps-i-alter-graf-zasilaja-szeregi-piap,380024,artykul.html

- Do PIAP-u przystępujemy, mając na uwadze ciągły rozwój naszych struktur. Chcemy dołączyć do grona profesjonalnych firm, oferujących najwyższej jakości produkty - mówi Agata Uramowska przedstawicielka firmy "Uramex" Andrzej Uramowski, producenta gadżetów TwinCaps.

- Przystępując do PIAP-u mamy na uwadze dalszy rozwój naszej firmy oraz znaczne poszerzenie grona kontrahentów i klientów - mówi Mateusz Cieślak specjalista ds. sprzedaży i marketingu w firmie Alter Graf.

TwinCaps są innowacyjnym pomysłem na praktyczny gadżet użytkowo-reklamowy. To elegancki brelok do kluczy, składający się z dwóch pokrywek do puszek z napojami. Rozwiązuje on problem odgazowywania się otwartych napojów, zabezpiecza zawartość puszki przed rozlaniem oraz zabrudzeniem. Jest trwały, elegancki i estetycznie wykonany. Można go stosować wielokrotnie, tym bardziej że pasuje do najpopularniejszych na rynku puszek o pojemności 0,25l (energetyki), 0,33l (napoje gazowane) i 0,5l (piwo). Skutecznie chroni przed wstrząsem anafilaktycznym uniemożliwiając owadom dostanie się do otwartej puszki z napojem. TwinCaps posiada patent oraz atest spożywczy

Alter Graf  to oficjalny dystrybutor marek: Fruit of the Loom, Russell oraz Uneek. Dzięki  wieloletniemu doświadczeniu firma plasuje się na wysokiej pozycji w dziedzinie sprzedaży odzieży reklamowej. W swojej ofercie posiada cały asortyment począwszy od  t-shirtów , koszulek polo, bluz, polarów, kurtek  softshell, spodni dresowych, bielizny ,toreb bawełnianych a na czapkach kończąc. Dzięki dużym możliwościom w zakresie nadruku, Alter Graf jest w stanie sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagających kontrahentów. Znakowania odzieży firma świadczy metodami takimi jak: DTG, sitodruk, termotransfer, haft, flex, sublimacja oraz inne.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764