logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twincaps i Alter Graf zasilają szeregi PIAP

  PR 06.11.2018, przeczytano 364 razy

W III kwartale br. Polska Izba Artykułów Promocyjnych powiększyła swoje grono o nowe firmy z branży. Nowymi Członkami PIAP zostały m.in.firmy: TwinCaps i Alter Graf.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/twincaps-i-alter-graf-zasilaja-szeregi-piap,380024,artykul.html

- Do PIAP-u przystępujemy, mając na uwadze ciągły rozwój naszych struktur. Chcemy dołączyć do grona profesjonalnych firm, oferujących najwyższej jakości produkty - mówi Agata Uramowska przedstawicielka firmy "Uramex" Andrzej Uramowski, producenta gadżetów TwinCaps.

- Przystępując do PIAP-u mamy na uwadze dalszy rozwój naszej firmy oraz znaczne poszerzenie grona kontrahentów i klientów - mówi Mateusz Cieślak specjalista ds. sprzedaży i marketingu w firmie Alter Graf.

TwinCaps są innowacyjnym pomysłem na praktyczny gadżet użytkowo-reklamowy. To elegancki brelok do kluczy, składający się z dwóch pokrywek do puszek z napojami. Rozwiązuje on problem odgazowywania się otwartych napojów, zabezpiecza zawartość puszki przed rozlaniem oraz zabrudzeniem. Jest trwały, elegancki i estetycznie wykonany. Można go stosować wielokrotnie, tym bardziej że pasuje do najpopularniejszych na rynku puszek o pojemności 0,25l (energetyki), 0,33l (napoje gazowane) i 0,5l (piwo). Skutecznie chroni przed wstrząsem anafilaktycznym uniemożliwiając owadom dostanie się do otwartej puszki z napojem. TwinCaps posiada patent oraz atest spożywczy

Alter Graf  to oficjalny dystrybutor marek: Fruit of the Loom, Russell oraz Uneek. Dzięki  wieloletniemu doświadczeniu firma plasuje się na wysokiej pozycji w dziedzinie sprzedaży odzieży reklamowej. W swojej ofercie posiada cały asortyment począwszy od  t-shirtów , koszulek polo, bluz, polarów, kurtek  softshell, spodni dresowych, bielizny ,toreb bawełnianych a na czapkach kończąc. Dzięki dużym możliwościom w zakresie nadruku, Alter Graf jest w stanie sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagających kontrahentów. Znakowania odzieży firma świadczy metodami takimi jak: DTG, sitodruk, termotransfer, haft, flex, sublimacja oraz inne.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764