logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twitter kupił pakiet udziałów w Aleph Group

  PR 19.01.2022, przeczytano 228 razy

Cyfrowy gigant dołącza do Aleph Group jako udziałowiec i wesprze rozwój nowej platformy edukacyjnej tego koncernu. Dzięki temu ruchowi firma Httpool, która jest częścią Aleph Group, wzmacnia swoje strategiczne partnerstwo z Twitterem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/twitter-kupil-pakiet-udzialow-w-aleph-group,394448,artykul.html

Twitter Inc. (TWTR) jest pierwszą firmą z Doliny Krzemowej, która dołącza do Aleph Group jako udziałowiec, by wesprzeć wysiłki Aleph w misji poszerzania cyfrowego ekosystemu na rozwijających się rynkach i wzmocnić ich rozwój ekonomiczny. Grupa chce zapewnić rozwiązania z zakresu edukacji, szkoleń i certyfikacji dla 50 tys. profesjonalistów branży digital w 90 krajach na całym świecie, co ma pomóc również tworzyć w przyszłości nowe stanowiska pracy na rynku digital oraz zapewnić tym krajom jeszcze szybszy rozwój.

Od ponad dekady Twitter pracuje z  wchodzącymi w skład Aleph Group firmami, takimi jak Httpool, IMS Internet Media Services czy AdDynamo, tworząc z nimi partnerstwa na wyłączność na 74 rynkach świata. Aleph pomaga Twitterowi monetyzować bazę użytkowników, przede wszystkim na rynkach rozwijających się. Zapewnia dedykowane, lokalne zespoły wsparcia, sprzedaży i autorskie technologie, by wesprzeć marketerów w maksymalizowaniu ich inwestycji reklamowych na Twitterze. Zapewnia solidne rozwiązania do płatności trans-granicznych, które wspomagają Twitter w skutecznych generowaniu przychodów na rynkach innych niż główne.

W czasie tej długiej i owocnej współpracy Twitter dostrzegł istotę i pilną potrzebę zapewnienia edukacji digitalowej w skali globalnej.

- Wejście Twittera jako udziałowca do Aleph to dla nas ogromne wyróżnienie i sprawa wielkiej wagi. To jednoznaczne poparcie naszych wysiłków w kształceniu nowego pokolenia profesjonalistów branży digital, w równym stopniu na całym świecie - komentuje Gastón Taratuta, Aleph Group Founder i CEO - Dostęp do wysokiej jakości edukacji jest kluczem do osobistego rozwoju i sukcesu, ale niestety wciąż niektóre części świata pozostają w tej kwestii w tyle. Naszą misją jest zapewnienie, aby każdy mógł zostać ekspertem od digitalu i czujemy się zobowiązani, by tak się właśnie stało.

Internet i smartfony stworzyły informacyjną superautostradę, a Aleph Group i Httpool przykładają się do rozwoju tej autostrady poprzez narzędzia edukacyjne i content, by wesprzeć w szybszym rozwoju te części świata, które jeszcze nie wykorzystały pełnej mocy cyfryzacji.

- Grupa Aleph oraz jej spółki, to strategiczny i wartościowy partner dla Twittera już od ponad 10 lat - mówi Sarah Personette, Chief Customer Officer w Twitterze - Mając szeroki wachlarz możliwości, Aleph wspiera nasz biznes globalnie, zarówno jako partner sprzedażowy, jak i technologiczny. Obecna inwestycja jest naturalną ewolucją naszej wzajemnej relacji.

Inwestując w Aleph Group, Twitter wsparł zaangażowanie tego koncernu w edukację kolejnej generacji ekspertów digital w ponad 90 krajach na 5 kontynentach. Cel ten będzie realizowany poprzez zbudowanie autorskiej platformy technologiczno-edukacyjnej, która pozwoli profesjonalistom z branży w dowolnym wieku zdobywać lokalne certyfikaty i korzystać z benefitów jakie daje uczestnictwo w dużej wyspecjalizowanej społeczności, którą stanowi ponad 50 tys. profesjonalistów przeszkolonych przez Aleph na całym świecie - ma to zwiększyć znacząco ich możliwości rozwoju zawodowego i zatrudnienia.

- W globalnie połączonym świecie, w którym technologia mobilna i dostęp do internetu stały się w pewnym sensie największym „wyrównywaczem społecznym”, umiejętności z przeszłości są zastępowane przez nowe technologie. By przetrwać i rozwijać się na rynku pracy przyszłości, profesjonaliści będą musieli rozwijać swoje unikalne przewagi konkurencyjne. Umiejętności cyfrowe staną się koniecznością i osoby z lepszym przygotowaniem w tym zakresie będą mieć w swoich rękach klucz do sukcesu – podsumowuje Justyna Duszyńska, CEO, Httpool Polska.

Źródło: Httpool Polska

www.httpool.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez ponad dwa lata działalności zespół #FakeHunter zweryfikował 2 tys. fake newsów. Fałszywe informacje publikowane w sieci dotyczyły głównie tematyki: geopolitycznej, szczepionek, koronawirusa, telekomunikacji i finansów.
Johnny Depp i Amber Heard, czyli medialny konflikt dekady wart miliony
Od 11 kwietnia 2022 trwa najbardziej medialny proces sądowy ostatnich lat, w którym główne role grają Johnny Depp i Amber Heard. Gdy w maju 2016 roku ogłoszono rozpad ich małżeństwa, już wtedy prognozowano medialne perturbacje. Nikt się jednak nie spodziewał, że sześć lat później konflikt między Deppem a Heard nie znajdzie godnego zakończenia. Jak wynika z...
NielsenIQ, firma świadcząca usługi informacyjne na całym świecie, ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek NielsenIQ Activate, rozwiązania SaaS (oprogramowanie jako usługa), które umożliwia sprzedawcom detalicznym zwiększenie możliwości uzyskiwania przychodów dzięki mediom detalicznych i obszernej wiedzy na temat zachowań klientów, które aktywizują...
Zweryfikowany Nadawca, bezpłatna usługa Onet Poczty dla użytkowników biznesowych i instytucjonalnych, poprawiająca efektywność kampanii oraz bezpieczeństwo wysyłek, zyskała nowe funkcje. Wśród najważniejszych zmian znalazły się m.in.: możliwość konfiguracji zabezpieczeń dla domen, raporty i statystyki, prezentujące stan bezpieczeństwa domen i skuteczność...
W serwisie streamingowym CANAL+ online można zobaczyć wydarzenia sportowe oraz seriale i filmy w jakości 4K. Do oferty serwisu dołączono kanały CANAL+ 4K Ultra HD i Eleven Sports 1 4K oraz bibliotekę zawierającą seriale i filmy w najwyższej jakości obrazu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764