logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twitter Trends Luty 2015

  PR 13.03.2015, przeczytano 796 razy

Luty na Twitterze upłynął pod znakiem muzyki, rozdania Oskarów oraz rozpędzającej się kampanii prezydenckiej. Choć politycy wykazywali się wzmożoną aktywnością, idol nastolatek, Dawid Kwiatkowski pozostał najbardziej angażującym użytkownikiem portalu i kolejny raz zmienił swoją nazwę użytkownika. W lutowym wydaniu raportu Twitter Trends debiutuje nowa kategoria – Stacje Radiowe, umożliwiająca sprawdzenie, która rozgłośnia jest najaktywniejsza nie tylko w eterze, ale i w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/twitter-trends-luty-2015,24211,artykul.html

Luty pełen emocji

Luty na Twitterze obfitował w wiele emocjonujących wydarzeń. Miesiąc rozpoczął się od świętowania zdobycia przez polskich szczypiornistów brązowego medalu na mistrzostwach świata rozgrywanych w Katarze. 1. lutego hashtag #Handball2015 został użyty ponad 500 razy. Tydzień później najważniejszym wydarzeniem była konferencja prezydencka Andrzeja Dudy, a #AndrzejDuda2015 był najczęściej używanym hashtagiem przez trzy kolejne dni. Walentynki z kolei wcale nie upłynęły pod znakiem dnia zakochanych, lecz nowego singla Dawida Kwiatkowskiego, Szepczę. #szepczę dzięki temu stał się najpopularniejszym hashtagiem miesiąca. 23 lutego to oczywiście dzień “Idy” i zwycięstwa polskiego obrazu na rozdaniu Oscarów. W korzystaniu z hashtagów widać nowy, ciekawy trend, a mianowicie używanie znaczników poświęconych  przyjazdom do Polski  młodzieżowych idoli. W dniu koncertu Eda Sheerana na warszawskim Torwarze, twitterowicze najchętniej oznaczali swoje posty tagiem #WelcomeToPolandEd, a gdy nasz kraj odwiedziła Lodovica Comello, włoska gwiazdka Disneya – #WelcomeLodoInPoland.

Wybory coraz bliżej

Do wyborów prezydenckich pozostały dwa miesiące, nic dziwnego, że kampania wyborcza nabiera rumieńców. Wydarzeniem miesiąca była konwencja wyborcza Andrzeja Dudy, a jego profil trafił do najlepszej piętnastki najbardziej angażujących polskojęzycznych profili, awansując aż o 46 miejsc. Z kolei tweety kandydata PiSu wywołały 15 tys. aktywności (polubień i podań dalej), co w przeliczeniu na jeden tweet daje imponujący wynik 1075 aktywności. Andrzej Duda znalazł się również na czwartym miejscu rankingu najczęściej wspominanych polskojęzycznych profili.

Z eteru do internetu

Od lutowego wydania Twitter Trends w raporcie można znaleźć kategorię Stacje Radiowe. Najwięcej obserwujących – 133 tys. – zgromadziła stacja TOK FM, znajdująca się na drugim miejscu w zestawieniu najpopularniejszych profili ESKA liczy prawie 100 tys. obserwujących mniej, ale za to jest to najbardziej angażująca stacja radiowa na Twitterze. Tweety ESKi wywołały w lutym 2457 aktywności (czyli po 20 na 

jeden tweet). Najczęściej wspominane przez innych użytkowników profile radiowe to TOK FM i Fakty RMF FM, co potwierdza informacyjną wartość Twittera i zaangażowanie polityków i dziennikarzy w tym medium społecznościowym. W czołowej piętnastce najbardziej aktywnych profili znalazło się także aż sześć regionalnych rozgłośni Polskiego Radia.

Pełna treść raportu dostępna jest na stronie:

http://www.sotrender.pl/trends/twitter/reports/201502/categories 

Źródło: Sotrender

www.sotrender.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764