logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Two-Series: Lexmark wchodzi na rynek małych i średnich firm

  PR 02.04.2019, przeczytano 439 razy

Firma Lexmark, globalny lider rozwiązań w przetwarzaniu obrazów, ogłosiła, że poszerza obszar swoich działań dzięki nowej linii drukarek przeznaczonych dla rynku małych i średnich przedsiębiorstw. Linię "Two Series" zaprojektowano dla grup roboczych i mikroprzedsiębiorstw, którym zależy na prostym i bezpiecznym drukowaniu, kopiowaniu, skanowaniu i faksowaniu, wykonywanym przez jedno, kompaktowe i nieskomplikowane urządzenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/two-series%3A-lexmark-wchodzi-na-rynek-malych-i-srednich-firm,381903,artykul.html

Zazwyczaj taka grupa robocza to od dwóch do czterech osób pracujących w mikroprzedsiębiorstwie, niewielkiej firmie, start-upie, w oddziale większej firmy lub w ramach franczyzy. Pod koniec stycznia premierę rynkową mają dwa produkty monochromatyczne z nowej linii - jednofunkcyjna drukarka Lexmark B2236dw i wielofunkcyjne urządzenie Lexmark MB2236adw z dodatkowymi funkcjami skanowania, kopiowania i faksowania.

- Niezależnie od rozmiarów firmy, Lexmark pomaga swoim klientom zminimalizować koszty i obciążenie informatyczne związane z drukowaniem – twierdzi Sammy Kinlaw, wiceprezes firmy Lexmark ds. globalnych kanałów dystrybucji i sprzedaży oryginalnego wyposażenia producenckiego. - Małe firmy nie mogą sobie pozwolić na marnowanie czasu i pieniędzy na coroczne aktualizacje swojego sprzętu. Firma Lexmark zaprojektowała te urządzenia stawiając przede wszystkim na wydajność, szybkość i niezwykłą wytrzymałość.

Mikroprzedsiębiorstwa i małe grupy robocze są nadal ważnym i rozwijającym się segmentem, a  raport  przedstawiony przez ADP/Moody’s Analytics wskazuje, że tylko w grudniu 2018 r. zarejestrowano 89.000 nowych małych firm. Firma Lexmark wchodzi w ten obszar rynku, oferując od dzisiaj drukarki z możliwością monochromatycznego drukowania do 36 stron na minutę, ze standardową możliwością druku dwustronnego. Standard Wi-Fi oferuje ulepszoną komunikację i wsparcie dla użytkowników urządzeń mobilnych, a pełne zabezpieczenie oferowane przez Lexmark zapewnia poziom docenionej przez klientów ochrony, zwykle zarezerwowanej dla urządzeń klasy korporacyjnej.

Oba urządzenia cechują się wysoką wydajnością i lekką kompaktową konstrukcją. Można je łatwo przenosić i ustawiać w niewielkich przestrzeniach - model Lexmark B2236dw waży niecałe 7 kg, a wielofunkcyjne urządzenie Lexmark MB2236adw niecałe 10 kg. Oprócz drukowania, MB2236adw ma możliwość skanowania do 25 stron na minutę.

- Pomimo niewielkich rozmiarów i małej wagi tych urządzeń, zachowaliśmy typową dla Lexmark jakość, którą nasi klienci znają i doceniają. Składa się na nią również pełna ochrona klasy korporacyjnej oferowana przez Lexmark małym i średnim przedsiębiorstwom, jak również standard Wi-Fi i łączność mobilna - informuje Chris White, dyrektor marketingu produktów Lexmark. - Funkcja zarządzania energią zapewnia oszczędzanie pobieranej energii, co czyni te drukarki przyjaznymi zarówno dla środowiska, jak i dla budżetu małych firm.

Źródło: Lexmark

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764