logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twoja firma w Social Media: poradnik Marcina Żukowskiego

  PR 08.02.2016, przeczytano 1513 razy

Od 5 lutego w sprzedaży dostępna jest książka „Twoja firma w Social Media”, czyli podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw.  Jej autorem jest Marcin Żukowski - ekspert mediów społecznościowych, wykładowca oraz team leader agencji interaktywnej Mint Media. Na 192 stronach wyjaśnia on zasady skutecznej komunikacji, bazując na doświadczeniu firm z Polski i zagranicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/twoja-firma-w-social-media%3A-poradnik-marcina-zukowskiego,27393,artykul.html

Twój czas – nie pieniądze

Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta?

Efektywnie w Social Media

„Twoja Firma w Social Media” to zbiór praktycznych porad na temat tego, jak korzystać z narzędzi mediów społecznościowych, aby prowadzić efektywne, a nie tylko efektowne działania w sieci. Całość poparta przykładami z polskiego, jak i zagranicznych rynków, co czynnik książkę doskonałym przewodnikiem dla  marketingowców, specjalistów public relations oraz właścicieli małych i średnich firm.

Dlaczego książka?

Wiele razy słyszeliśmy już o śmierci papieru. Te pogłoski są jednak zdecydowanie przesadzone. Książki mają przyszłość – pisze się je nawet o social media, które ten koniec miały na nie sprowadzić – mówi autor Marcin Żukowski. Ta  forma daje nam możliwość zebrania w jednym miejscu sporej dawki wiedzy, którą potem można wykorzystać we własnych działaniach marketingowych. Moim celem, było zaangażowanie czytelnika, pokazanie mu palety możliwości, aby mógł wybrać coś dla siebie i sprawdzić, czy w jego biznesie społeczności okażą się pomocne – dodaje.

Jesteśmy dumni, że spod pióra Marcina wyszła tak ciekawa pozycja. Cieszymy się, że członkowie naszego zespołu są specjalistami potrafiącymi poszerzać wiedzę klientów i edukować rynek. „Twoja Firma w Social Media” to dowód na to, że dbamy, aby klienci dobrze rozumieli media społecznościowe i potrafili się w nich odnaleźć – mówi Aleksandra Matula, Client Service Director Mint Media.

Książka jest do nabycia na stronie wydawnictwa Helion, w księgarni internetowej Onepress oraz w innych, zarówno w wersji elektronicznej jak i papierowej.

Źródło: Mint Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764