KLIENT NIE KUPUJE KOSZULKI (ANI GRAFIKI).
Klient kupuje:
- okazję by ktoś zagaił rozmowę na temat który go interesuje
- kupuje okazję by poznać kogoś o podobnych zainteresowaniach i poglądach
- kupuje okazję by być podziwianym i chwalonym za dobry gust lub przekonania. Czasem wystarczy jak usłyszy - "Ale zajebista koszulka - gdzie ją kupiłeś?"
- zaś klient biznesowy kupuje okazję by jego marka była kojarzona z czymś fajnym. Dając swoje firmowe koszulki klientom kupuje sobie miejsce reklamowe na ich piersi... Pod warunkiem że faktycznie będą nosili tą koszulkę. A co jest lepszą na to gwarancją niż intrygująca grafika abo tekst z którym się utożsamiają?
Wypuść więc produkty masowe (niepersonalizowane) ale za to ukierunkowane na grupę osób o pewnych przekonaniach i upodobanych. Na przykład mężczyzn z ćwiczących na siłowni. Daj im dobrą grafikę by mogli być zauważeni i komplementowani za dobry gust.
...A bardzo dobre teksty na koszulki dla tej grupy docelowej dostaniesz ode mnie w prezencie. I to niezależnie czy kupisz ode mnie licencję na grafiki czy nie. Podaj mi tylko dla jakiej grupy docelowej chcesz produkować koszulki a ja za friko podam Ci 10 fajnych pomysłów na teksty koszulkowe dla tych osób.
Stwórz też katalog grafik do wyboru przy personalizacji by dokładnie odpowiedzieć na potrzeby Twojego klienta. Wrzucasz wszystkie grafiki np. na aukcję allegro lub stronę. Numerujesz je a klient zamawiając podaje numer grafiki i tekst który chce mieć na koszulce. W ten sposób dostaje coś unikalnego i zajebistego zarazem. Coś za co warto więcej zapłacić.
Wzory które pomogą Ci zarobić na Twojej inwestycji w maszynę DTG/DTF zobaczysz tutaj: http://ilustrator.art/projekty-koszulek/
Jestem Ciekaw co o tym sądzisz.