Popularny twórca internetowy Maciek "DissBlaster" Krawczyk, pomysłodawca piłkarskiego serwisu i kanału Footroll, został głównym prowadzącym kanału Sport.pl na YouTube.
- YouTube to kolejny krok w ekspansji Sport.pl w mediach społecznościowych - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca grupy Sport.pl. - Jesteśmy już liderem wśród mediów sportowych na Facebooku i Snapchacie. Teraz powierzamy nasz kanał na YouTube twórcy Footrolla, wierząc w jego świeże, „jutuberskie" spojrzenie na sport.
Maciek "DissBlaster" Krawczyk od 4 lat prowadzi na YouTube kanał Footroll, który subskrybuje blisko 230 tys. osób, a co miesiąc do tego grona dołącza kolejne kilkanaście tysięcy widzów. Wśród materiałów publikowanych na kanale można znaleźć zarówno codzienne komentarze dotyczące aktualnych wydarzeń ze świata piłki nożnej, jak i relacje z wyjazdów, nagrania z boisk czy wywiady. Wszystko to w oryginalnej formie, z dużą dawką humoru i prowokacji pod hasłem „Footroll - to tylko piłka nożna". Co miesiąc materiały wideo na kanale Footroll notują kilka milionów wyświetleń.
- To, co mnie przekonało, to grupa pozytywnych ludzi otwartych na propozycje i chętnych stworzyć coś nowego - mówi Maciek "DissBlaster" Krawczyk. - Mam zamiar wykorzystać wszystkie atuty oraz narzędzia, jakie posiada Sport.pl i użyć je na swój własny sposób. Nie ukrywam, że większość materiałów będzie dotyczyła piłki nożnej, ale nie będzie to jedyna tematyka poruszana na kanale. Formaty? Felietony, bajeczki z przymrużeniem oka, świetne wywiady i materiały tworzone przez ekipę Sport.pl. Zawsze jednak podkreślam, że sport nie jest tematem życia i śmierci, więc możecie być pewni, że w pierwszej kolejności postawię na to, by widz dobrze się bawił oglądając materiały i nie beznamiętnie przyjmował zawarte w nich informacje. Bo czy to właśnie nie o emocje chodzi w sporcie?
Maciej Krawczyk jest kolejnym wzmocnieniem zespołu Sport.pl. W połowie marca br do redakcji serwisu dołączył Sebastian Staszewski z Polsat Sport, w lutym br. - Kacper Sosnowski (wcześniej TVN24), a stałym współpracownikiem został analityk i trener piłkarski Andrzej Gomołysek. W lutym br. ambasadorką marki Sport.pl została mistrzyni świata MMA Joanna Jędrzejczyk.
Źródło: Agora S.A.