logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io

  PR 26.10.2021, przeczytano 712 razy

Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tworca-internetowy-andrzej-tucholski-ambasadorem-gizmi.io,393548,artykul.html

- Tworzenie dla społeczności i myślenie o jej zaufaniu jako o moim najważniejszym kapitale to powód, dla którego w ogóle zacząłem swój biznes. Z czasem oczywiście postanowiłem, że chcę ten kontakt - i moją wiedzę - monetyzować. Szukałem więc bezpośredniego rozwiązania, które pozwoli mi sprzedać moje produkty (ebooki, kursy) w prosty sposób, bez rozbudowanej machiny handlowo-marketingowej. Brakowało mi narzędzia do "skrócenia dystansu", wygodnego kontaktu między twórcą materiału a odbiorcą, który być może ten materiał chce kupić. Narzędzie musiałoby też oczywiście być maksymalnie bezpieczne i dla danych mojego klienta, i dla moich produktów. Takie właśnie jest Gizmi.io – mówi Andrzej Tucholski o swoim zaangażowaniu w platformę.
 
W odróżnieniu od innych rozwiązań tego typu, Gizmi pozwala na zakup treści i produktów oferowanych wirtualnie, bez dodatkowych kroków przekierowujących na stronę sklepu czy płatności online. Upraszcza proces zakupu i tworzy środowisko, w którym marki i autorzy treści są w stanie spersonalizować swoje komunikaty, umożliwiając indywidualne podejście do klienta końcowego. Platforma umożliwia sprzedaż bezpośrednio z poziomu aplikacji Messenger, znacznie przyspieszając cały proces zakupowy i czyniąc go intuicyjnym.

- W Polsce jesteśmy pierwszym projektem chat-commerce, który zmienia popularne komunikatory w sklep. Proces sprzedaży rozpoczyna i kończy się w okienku czatu Messengera czy linku na Instagramie. Kupujący jedynie musi kliknąć w specjalny link, wpisać kilka danych i bezpiecznie, bezpośrednio zapłacić kartą, Blikiem lub szybkim transferem bankowym – mówi Tomasz Uściński, współtwórca Gizmi.io

Pierwszy wspólny projekt

W połowie listopada br. ruszy Gizmi Influencer Boot Camp. Będzie to projekt łączący bezpłatne warsztaty z budowania atrakcyjnych treści w sieci i przygotowania wyróżniających się platform sprzedażowych w social media z wyzwaniem biznesowym - czyli konkursem pozwalającym wykorzystać wiedzę ze szkoleń i wygrać cenne nagrody. Głównym celem wydarzenia jest edukacja i propagowanie idei wykorzystania potencjału social mediów do budowania oraz umacniania własnego biznesu w sieci, jak również pobudzanie przedsiębiorczości. Podzielenie się swoją wiedzą w części szkoleniowej zapowiedziało już 10 uznanych i popularnych influencerów, w tym Andrzej Tucholski, Ambasador akcji.

Źródło: Gizmi Spółka Akcyjna

www.gizmi.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764