logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io

  PR 26.10.2021, przeczytano 250 razy

Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tworca-internetowy-andrzej-tucholski-ambasadorem-gizmi.io,393548,artykul.html

- Tworzenie dla społeczności i myślenie o jej zaufaniu jako o moim najważniejszym kapitale to powód, dla którego w ogóle zacząłem swój biznes. Z czasem oczywiście postanowiłem, że chcę ten kontakt - i moją wiedzę - monetyzować. Szukałem więc bezpośredniego rozwiązania, które pozwoli mi sprzedać moje produkty (ebooki, kursy) w prosty sposób, bez rozbudowanej machiny handlowo-marketingowej. Brakowało mi narzędzia do "skrócenia dystansu", wygodnego kontaktu między twórcą materiału a odbiorcą, który być może ten materiał chce kupić. Narzędzie musiałoby też oczywiście być maksymalnie bezpieczne i dla danych mojego klienta, i dla moich produktów. Takie właśnie jest Gizmi.io – mówi Andrzej Tucholski o swoim zaangażowaniu w platformę.
 
W odróżnieniu od innych rozwiązań tego typu, Gizmi pozwala na zakup treści i produktów oferowanych wirtualnie, bez dodatkowych kroków przekierowujących na stronę sklepu czy płatności online. Upraszcza proces zakupu i tworzy środowisko, w którym marki i autorzy treści są w stanie spersonalizować swoje komunikaty, umożliwiając indywidualne podejście do klienta końcowego. Platforma umożliwia sprzedaż bezpośrednio z poziomu aplikacji Messenger, znacznie przyspieszając cały proces zakupowy i czyniąc go intuicyjnym.

- W Polsce jesteśmy pierwszym projektem chat-commerce, który zmienia popularne komunikatory w sklep. Proces sprzedaży rozpoczyna i kończy się w okienku czatu Messengera czy linku na Instagramie. Kupujący jedynie musi kliknąć w specjalny link, wpisać kilka danych i bezpiecznie, bezpośrednio zapłacić kartą, Blikiem lub szybkim transferem bankowym – mówi Tomasz Uściński, współtwórca Gizmi.io

Pierwszy wspólny projekt

W połowie listopada br. ruszy Gizmi Influencer Boot Camp. Będzie to projekt łączący bezpłatne warsztaty z budowania atrakcyjnych treści w sieci i przygotowania wyróżniających się platform sprzedażowych w social media z wyzwaniem biznesowym - czyli konkursem pozwalającym wykorzystać wiedzę ze szkoleń i wygrać cenne nagrody. Głównym celem wydarzenia jest edukacja i propagowanie idei wykorzystania potencjału social mediów do budowania oraz umacniania własnego biznesu w sieci, jak również pobudzanie przedsiębiorczości. Podzielenie się swoją wiedzą w części szkoleniowej zapowiedziało już 10 uznanych i popularnych influencerów, w tym Andrzej Tucholski, Ambasador akcji.

Źródło: Gizmi Spółka Akcyjna

www.gizmi.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764