logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io

  PR 26.10.2021, przeczytano 409 razy

Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tworca-internetowy-andrzej-tucholski-ambasadorem-gizmi.io,393548,artykul.html

- Tworzenie dla społeczności i myślenie o jej zaufaniu jako o moim najważniejszym kapitale to powód, dla którego w ogóle zacząłem swój biznes. Z czasem oczywiście postanowiłem, że chcę ten kontakt - i moją wiedzę - monetyzować. Szukałem więc bezpośredniego rozwiązania, które pozwoli mi sprzedać moje produkty (ebooki, kursy) w prosty sposób, bez rozbudowanej machiny handlowo-marketingowej. Brakowało mi narzędzia do "skrócenia dystansu", wygodnego kontaktu między twórcą materiału a odbiorcą, który być może ten materiał chce kupić. Narzędzie musiałoby też oczywiście być maksymalnie bezpieczne i dla danych mojego klienta, i dla moich produktów. Takie właśnie jest Gizmi.io – mówi Andrzej Tucholski o swoim zaangażowaniu w platformę.
 
W odróżnieniu od innych rozwiązań tego typu, Gizmi pozwala na zakup treści i produktów oferowanych wirtualnie, bez dodatkowych kroków przekierowujących na stronę sklepu czy płatności online. Upraszcza proces zakupu i tworzy środowisko, w którym marki i autorzy treści są w stanie spersonalizować swoje komunikaty, umożliwiając indywidualne podejście do klienta końcowego. Platforma umożliwia sprzedaż bezpośrednio z poziomu aplikacji Messenger, znacznie przyspieszając cały proces zakupowy i czyniąc go intuicyjnym.

- W Polsce jesteśmy pierwszym projektem chat-commerce, który zmienia popularne komunikatory w sklep. Proces sprzedaży rozpoczyna i kończy się w okienku czatu Messengera czy linku na Instagramie. Kupujący jedynie musi kliknąć w specjalny link, wpisać kilka danych i bezpiecznie, bezpośrednio zapłacić kartą, Blikiem lub szybkim transferem bankowym – mówi Tomasz Uściński, współtwórca Gizmi.io

Pierwszy wspólny projekt

W połowie listopada br. ruszy Gizmi Influencer Boot Camp. Będzie to projekt łączący bezpłatne warsztaty z budowania atrakcyjnych treści w sieci i przygotowania wyróżniających się platform sprzedażowych w social media z wyzwaniem biznesowym - czyli konkursem pozwalającym wykorzystać wiedzę ze szkoleń i wygrać cenne nagrody. Głównym celem wydarzenia jest edukacja i propagowanie idei wykorzystania potencjału social mediów do budowania oraz umacniania własnego biznesu w sieci, jak również pobudzanie przedsiębiorczości. Podzielenie się swoją wiedzą w części szkoleniowej zapowiedziało już 10 uznanych i popularnych influencerów, w tym Andrzej Tucholski, Ambasador akcji.

Źródło: Gizmi Spółka Akcyjna

www.gizmi.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764