Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
- Tworzenie dla społeczności i myślenie o jej zaufaniu jako o moim najważniejszym kapitale to powód, dla którego w ogóle zacząłem swój biznes. Z czasem oczywiście postanowiłem, że chcę ten kontakt - i moją wiedzę - monetyzować. Szukałem więc bezpośredniego rozwiązania, które pozwoli mi sprzedać moje produkty (ebooki, kursy) w prosty sposób, bez rozbudowanej machiny handlowo-marketingowej. Brakowało mi narzędzia do "skrócenia dystansu", wygodnego kontaktu między twórcą materiału a odbiorcą, który być może ten materiał chce kupić. Narzędzie musiałoby też oczywiście być maksymalnie bezpieczne i dla danych mojego klienta, i dla moich produktów. Takie właśnie jest Gizmi.io – mówi Andrzej Tucholski o swoim zaangażowaniu w platformę.
W odróżnieniu od innych rozwiązań tego typu, Gizmi pozwala na zakup treści i produktów oferowanych wirtualnie, bez dodatkowych kroków przekierowujących na stronę sklepu czy płatności online. Upraszcza proces zakupu i tworzy środowisko, w którym marki i autorzy treści są w stanie spersonalizować swoje komunikaty, umożliwiając indywidualne podejście do klienta końcowego. Platforma umożliwia sprzedaż bezpośrednio z poziomu aplikacji Messenger, znacznie przyspieszając cały proces zakupowy i czyniąc go intuicyjnym.
- W Polsce jesteśmy pierwszym projektem chat-commerce, który zmienia popularne komunikatory w sklep. Proces sprzedaży rozpoczyna i kończy się w okienku czatu Messengera czy linku na Instagramie. Kupujący jedynie musi kliknąć w specjalny link, wpisać kilka danych i bezpiecznie, bezpośrednio zapłacić kartą, Blikiem lub szybkim transferem bankowym – mówi Tomasz Uściński, współtwórca Gizmi.io
Pierwszy wspólny projekt
W połowie listopada br. ruszy Gizmi Influencer Boot Camp. Będzie to projekt łączący bezpłatne warsztaty z budowania atrakcyjnych treści w sieci i przygotowania wyróżniających się platform sprzedażowych w social media z wyzwaniem biznesowym - czyli konkursem pozwalającym wykorzystać wiedzę ze szkoleń i wygrać cenne nagrody. Głównym celem wydarzenia jest edukacja i propagowanie idei wykorzystania potencjału social mediów do budowania oraz umacniania własnego biznesu w sieci, jak również pobudzanie przedsiębiorczości. Podzielenie się swoją wiedzą w części szkoleniowej zapowiedziało już 10 uznanych i popularnych influencerów, w tym Andrzej Tucholski, Ambasador akcji.
Źródło: Gizmi Spółka Akcyjna