logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twórczy Vikingowie: Mobile Vikings promuje użytkowników

  PR 04.01.2024, przeczytano 601 razy
ilustracjastrzałka

Społecznościowy operator komórkowy Mobile Vikings po raz kolejny udowadnia, że nie bez powodu przedstawia się jako „Sieć ludzi, nie numerów”. Vikingowie zaprosili do współpracy swoich użytkowników, którzy prowadzą interesującą, wytwórczą działalność. Ich produkty są promowane wśród członków społeczności i można je zdobyć za… gigabajty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tworczy-vikingowie%3A-mobile-vikings-promuje-uzytkownikow,402634,artykul.html

Idea akcji jest prosta. Mobile Vikings przedstawia utalentowanych i pomysłowych Vikingów oraz poleca pozostałym członkom sieci dobre, sprawdzone produkty. Czyli rękodzieła od Vikingów dla Vikingów. Zgodnie z zasadą #DlaSwoichWszystko.

Vikingowie w akcji

Największy wirtualny operator zebrał zgłoszenia od użytkowników, którzy mają zacięcie artystyczne i prowadzą ciekawe biznesy. Do tej pory akcja miała dwie odsłony, a będzie ich więcej.

Najpierw do Viking Store’a, czyli sklepu internetowego Mobile Vikings, trafiły artykuły Konrada, właściciela poznańskiej firmy Triplander, która oferuje ultralekkie i wytrzymałe hamaki oraz akcesoria hamakowe. Później do akcji dołączyła Kasia z Zielonej Góry i jej produkty z upcyklingu. Właścicielka Pracowni ino-ino projektuje, własnoręcznie szyje i tworzy przeróżne patchworki i nie tylko, np. nerki, poszewki czy kosmetyczki.

ilustracjastrzałka

Vikingowie mogli poznać dwoje utalentowanych rzemieślników na blogu, w aplikacji i mediach społecznościowych operatora oraz w newsletterach. A do końca 2023 roku wszyscy użytkownicy Mobile Vikings mogli skorzystać ze specjalnych zniżek na artykuły ze sklepu Kasi i Konrada.

Zgrana społeczność

Operator komórkowy z Wrocławia wyróżnia się na rynku m.in. możliwością kumulacji gigabajtów (niewykorzystane nie przepadają). Można z nich skorzystać w innych miesiącach, wymienić na produkty w sklepie, przekazać innemu Vikingowi albo wesprzeć Szalupy Ratunkowe - czyli zamienić na złotówki zasilające zbiórki charytatywne.

Mobile Vikings charakteryzuje się jednak przede wszystkim zgraną społecznością ponad 100 000 Vikingów. Dowód? Aż 7 na 10 użytkowników korzysta z programu poleceń.

Operator dba nie tylko o nowych użytkowników. Przeprowadza promocje i liczne akcje specjalne dla wszystkich załogantów, czego dowodem są m.in. „Twórczy Vikingowie (vikingstore.mobilevikings.pl/products/Tworczy-Vikingowie-c156412254). Już wkrótce można spodziewać się kolejnych odsłon tego projektu.

Źródło: Mobile Vikings

Dodatkowe informacje:

​​​​​​​Mobile Vikings – społecznościowy wirtualny operator komórkowy z Wrocławia. Działa od ponad 10 lat. Swój wzrost opiera przede wszystkim na zadowoleniu społeczności Vikingów, którzy poprzez program poleceń zapraszają znajomych do sieci. Misją Mobile Vikings jest zniesienie granic między użytkownikiem a marką, dlatego claim marki brzmi: Sieć ludzi, nie numerów. Użytkowników obsługują tylko ludzie (ahoj z botami!), a Vikingowie mają realny wpływ na kierunek rozwoju marki i chętnie angażują się w jej działanie. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Credit Agricole dołączył do kampanii edukacyjnej Związku Banków Polskich na temat cyberbezpieczeństwa. Pod hasłem "Nie pomagaj się okraść" uczymy jak chronić swoje pieniądze przed cyberprzestępcami.
Biedronka i marka Polaris wspierają polską piłkę ręczną
Co łączy Biedronkę i reprezentację Polski w piłce ręcznej? Od teraz… woda Polaris. Największa sieć handlowa w kraju, która już od ponad dekady angażuje się w rozwój polskiego sportu, będąc oficjalnym sponsorem reprezentacji narodowej w piłce nożnej, podjęła decyzję o wsparciu kolejnej biało-czerwonej drużyny. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w...
Rozwój rynku reklamy wideo - Druga debata w „Rzeczpospolitej”
Jak reklama nadąża za globalnymi trendami? Jak zmieniają się reklamy, jak ewoluuje reklama wideo i jaka przyszłość czeka cyfrową reklamę outdoorową? Te tematy poruszono podczas debaty „Rozwój rynku reklamy wideo: Czy jesteśmy skazani na globalne media społecznościowe?”.
CTV Ad Days Europe
CTV Ad Days Europe jest konferencją połączoną z dwoma innymi wydarzeniami – Retail Media Days CEE i Nextv Series Europe – pod jednolitą marką NXT Media Days Europe. Razem wydarzenia te tworzą spójne centrum dla profesjonalistów z branży, którzy mogą odkrywać najnowsze trendy, dzielić się spostrzeżeniami i opracowywać strategie, które...
W czwartek 21.11 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na Platformie IMM”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764