logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tworzenie rozwiązań razem z Sony na targach ISE 2018

  PR 07.12.2017, przeczytano 544 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony ma przyjemność poinformować o swoim ponownym udziale w targach ISE w Amsterdamie. Goście tegorocznej edycji poznają czołowe rozwiązania branżowe firmy Sony w realistycznej scenerii, którą stworzono dzięki nowatorskiej, wybiegającej w przyszłość aranżacji stoiska. Sony zaprezentuje technologie nowej generacji, dzięki którym wraz z klientami może tworzyć rozwiązania zapewniające studentom, klientom oraz współpracownikom maksymalny realizm obrazu oraz  lepsze warunki do porozumiewania się i współpracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tworzenie-rozwiazan-razem-z-sony-na-targach-ise-2018,34770,artykul.html

Na ekspozycji Sony będzie też można zobaczyć, w jaki sposób firma wprowadza rewolucyjne możliwości współpracy, komunikacji i współużytkowania w różnorodnych środowiskach biznesowych, edukacyjnych i symulacyjnych. Różnorodność tę podkreślać będzie „kampusowa” organizacja stoiska, czyli praktyczna prezentacja zintegrowanych rozwiązań Sony w takich środowiskach, jak miejsce pracy czy sala wykładowa. Specjaliści z branży audiowizualnej dowiedzą się też, jak Sony zmienia metody pracy i współpracy w środowiskach biurowych i szkolnictwie.

Na zwiedzających stanowisko Sony (1-N20) w centrum wystawienniczo-kongresowym RAI czekają:

  • Oparta na współpracy przyszłość kształcenia. Dzisiejsi obyci z techniką studenci chcą odkrywać własne sposoby uczenia się. Sony współpracuje więc z placówkami edukacyjnymi przy tworzeniu rozwiązań do aktywnej nauki, które sprzyjają twórczej współpracy, interakcjom społecznościowym oraz ocenom grup. Targi ISE 2018 będą dla Sony okazją do zaprezentowania współpracy z University of Wales Trinity Saint David (UWTSD) przy wdrażaniu najnowocześniejszej technologii edukacyjnej w różnych kampusach uczelni w celu zapewnienia studentom najlepszych warunków nauki. System Sony Vision Exchange jest rozwiązaniem stymulującym współpracę. Daje większy zakres swobody i umożliwia studentom aktywne uczenie się. System ten będzie prezentowany w wydzielonej części stoiska poświęconej edukacji.
  • Uwaga skupiona na efektywności pracy. Warunkiem sprawnego działania podmiotów jest efektywny przepływ informacji. Trzeba go oczywiście zapewnić w zgodzie z celami, marką i kulturą firmy. Firma Sony zaprezentuje więc na targach ISE swoje najnowocześniejsze rozwiązania, dzięki którym podmioty z sektora biznesu mogą planować i kontrolować wyświetlanie materiałów przez podłączone do sieci urządzenia audiowizualne: monitory i projektory. Sony oferuje również TEOS Manage: kompleksowe rozwiązanie do zarządzania wykorzystaniem pomieszczeń. Optymalizuje ono miejsce pracy i zmienia sposób, w jaki współpracują ze sobą pracownicy oraz ich goście. Połączenie wszystkich urządzeń, kontrola nad ich działaniem oraz automatyzacja pozwalają uprościć wykonywanie pracy, rozszerzyć współpracę i zoptymalizować zarządzanie obiektem. Zwiedzający będą mogli zobaczyć to na własne oczy w sektorze biurowym stoiska.
  • Nieograniczone możliwości wyświetlania. Sony zaprezentuje swoją technologię bezramkowych wyświetlaczy Crystal LED w formie ekranu o rozdzielczości 8K na 2K. Wyświetlacze te można łączyć w olbrzymie ekrany, które będą źródłem urzekających wrażeń wizualnych w takich branżach, jak reklama, motoryzacja, handel czy rozrywka. Wyświetlany obraz cechuje się jednolitą jasnością i kolorystyką, a uzyskiwany kąt widzenia wynosi praktycznie 180 stopni. Jasność 1000 cd/m2 idzie w parze z 10-bitową dokładnością koloru i szerokim zakresem barw (około 140% przestrzeni sRGB). Goście stoiska będą mogli obejrzeć wyświetlacze Crystal LED w działaniu.


— Z niecierpliwością czekamy, by pokazać gościom targów ISE, jak współpraca z nami może zaowocować lepszymi codziennymi wrażeniami na uczelniach, w biurach i w domach — mówi Damien Weissenburger, dyrektor jednostki Corporate and Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — Targi ISE zawsze są dla nas doskonałą okazją do kontaktów z partnerami AV i rozmów o możliwościach wspólnego tworzenia lepszych rozwiązań i zapewniania lepszych wrażeń.

Po dodatkowe informacje zapraszamy na targi ISE 2018 (6–9 lutego, stanowisko 1-N20) lub na stronę internetową Sony.

Źródło: Sony

www.pro.sony.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764