logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TXM po raz pierwszy z kampanią telewizyjną

  PR 22.04.2015, przeczytano 880 razy
ilustracja

Dotychczasowe działania marketingowe sieci TXM textilmarket zostaną po raz pierwszy wsparte przez ogólnopolską kampanię telewizyjną, która rusza 22 kwietnia br. Sieć dyskontowa promowana będzie przez 3 tygodnie w stacjach TVN, Polsat oraz TVP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/txm-po-raz-pierwszy-z-kampania-telewizyjna,24624,artykul.html

Telewizyjna akcja marketingowa marki zarządzanej przez firmę TXM zostanie wsparta dodatkowo mailingiem i gazetką promocyjną, w której ostatnia strona poświęcona będzie produktom z kampanii TV. Ponadto promowane artykuły zostaną w sklepach oznaczone metkami z hasłem „Produkt z TV”.

Naszym głównym celem jest pokazanie, że tradycyjnie rozumiana oferta odzieży dyskontowej może być modna, zgodna z aktualnymi trendami fashion, a jednocześnie bardzo atrakcyjna cenowo. Mimo, że tworzymy jedną z największych w Polsce odzieżowych sieci handlowych, z ponad 300 sklepami, często jeszcze konsumenci nie mają świadomości, że w naszych sklepach mogą znaleźć różnorodny i bardzo atrakcyjny wybór odzieży dla całej rodziny oraz artykułów domowych” – powiedział Lech Przemieniecki, Prezes TXM SA.

Ogólnopolska kampania telewizyjna ma pokazać obecnym i przyszłym klientom, że warto odwiedzać nowocześnie zaaranżowane sklepy TXM textilmarket, które znajdują się w pobliżu ich miejsc zamieszkania. Przygotowane spoty zaprezentują też specjalną ofertę ubrań wiosenno-letnich dla całej rodziny. „Chcemy również szerzej promować nasz sklep internetowy txm24.pl. Mimo, że funkcjonuje dopiero 10 miesięcy, jest już największym w Polsce dyskontowym sklepem odzieżowym on-line” – dodał Lech Przemieniecki.

Zarząd TXM zwiększył tegoroczne wydatki na promocję o 50% r./r. Wiodącym kanałem komunikacji z klientami nadal pozostaną gazetki promocyjne dystrybuowane w sklepach oraz w ich sąsiedztwie. „Taka forma komunikacji z klientem aktualnie zapewnia nam najlepsze efekty sprzedażowe” – podkreślił Prezes TXM SA.

Źródło: TXM SA

Dodatkowe informacje:

W 2014 r. firma TXM SA, wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Redan, uzyskała 275,9 mln zł przychodów, czyli o 15,4% więcej niż w poprzednim roku. Na koniec I kwartału br. sieć TXM textilmarket liczyła łącznie 317 sklepów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarka sublimacyjna Mutoh RJ-900 XG – już kilkaset egzemplarzy pracuje w Polsce
„Dobre i tanie” w teorii nie istnieje, a jednak inżynierom japońskiej firmy Mutoh udało się zaprojektować drukarkę, która znajduje zastosowanie w startupach i potężnych fabrykach.
Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka?
Dobra muzyka, zabawa i pozytywni ludzie – taka była 25 edycja festiwalu Pol’and’Rock. W festiwalowym Miasteczku czekały liczne atrakcje, konkursy, koncerty oraz influencerzy z jego ekipy. Wspólna zabawa na Pol’and’Rock to tylko część działań realizowanych w ramach platformy Lech Music.
Leo Burnett dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania. Od 1 sierpnia w prasie, Internecie i na ulicach Warszawy zobaczymy kreacje reklamowe zachęcające do złożenia wizyty w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek...
Żubr znika z etykiet… na rzecz zagrożonych gatunków
Żubr wystartował z wyjątkową akcją, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF, jedną z największych światowych organizacji zajmujących się ochroną...
Sony zdobywa rekordową liczbę nagród w konkursie Eisa 2019
Sony ogłosiło swój wielki sukces w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu organizowanego przez stowarzyszenie Expert Imaging and Sound Association (EISA). Firma zdobyła rekordową liczbę siedmiu nagród, w tym po raz pierwszy w kategorii „Innowacja w dziedzinie fotografii”. EISA zrzesza 55 specjalistycznych czasopism z 29 krajów z całego świata i cieszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764