logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TXM po raz pierwszy z kampanią telewizyjną

  PR 22.04.2015, przeczytano 1470 razy
ilustracja

Dotychczasowe działania marketingowe sieci TXM textilmarket zostaną po raz pierwszy wsparte przez ogólnopolską kampanię telewizyjną, która rusza 22 kwietnia br. Sieć dyskontowa promowana będzie przez 3 tygodnie w stacjach TVN, Polsat oraz TVP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/txm-po-raz-pierwszy-z-kampania-telewizyjna,24624,artykul.html

Telewizyjna akcja marketingowa marki zarządzanej przez firmę TXM zostanie wsparta dodatkowo mailingiem i gazetką promocyjną, w której ostatnia strona poświęcona będzie produktom z kampanii TV. Ponadto promowane artykuły zostaną w sklepach oznaczone metkami z hasłem „Produkt z TV”.

Naszym głównym celem jest pokazanie, że tradycyjnie rozumiana oferta odzieży dyskontowej może być modna, zgodna z aktualnymi trendami fashion, a jednocześnie bardzo atrakcyjna cenowo. Mimo, że tworzymy jedną z największych w Polsce odzieżowych sieci handlowych, z ponad 300 sklepami, często jeszcze konsumenci nie mają świadomości, że w naszych sklepach mogą znaleźć różnorodny i bardzo atrakcyjny wybór odzieży dla całej rodziny oraz artykułów domowych” – powiedział Lech Przemieniecki, Prezes TXM SA.

Ogólnopolska kampania telewizyjna ma pokazać obecnym i przyszłym klientom, że warto odwiedzać nowocześnie zaaranżowane sklepy TXM textilmarket, które znajdują się w pobliżu ich miejsc zamieszkania. Przygotowane spoty zaprezentują też specjalną ofertę ubrań wiosenno-letnich dla całej rodziny. „Chcemy również szerzej promować nasz sklep internetowy txm24.pl. Mimo, że funkcjonuje dopiero 10 miesięcy, jest już największym w Polsce dyskontowym sklepem odzieżowym on-line” – dodał Lech Przemieniecki.

Zarząd TXM zwiększył tegoroczne wydatki na promocję o 50% r./r. Wiodącym kanałem komunikacji z klientami nadal pozostaną gazetki promocyjne dystrybuowane w sklepach oraz w ich sąsiedztwie. „Taka forma komunikacji z klientem aktualnie zapewnia nam najlepsze efekty sprzedażowe” – podkreślił Prezes TXM SA.

Źródło: TXM SA

Dodatkowe informacje:

W 2014 r. firma TXM SA, wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Redan, uzyskała 275,9 mln zł przychodów, czyli o 15,4% więcej niż w poprzednim roku. Na koniec I kwartału br. sieć TXM textilmarket liczyła łącznie 317 sklepów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764