logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tydzień Kuchni Polskiej wsparty kampanią Makro

  PR 28.09.2024, przeczytano 500 razy
ilustracjastrzałka

Głównym celem festiwalu jest promocja rodzimej kuchni oraz lokalnych restauracji. Akcja, organizowana przez sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne, potrwa od 4 do 24 listopada. Wezmą w niej udział lokale z całej Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tydzien-kuchni-polskiej-wsparty-kampania-makro,405851,artykul.html

Sieć hurtowni MAKRO Polska ponownie zaprasza restauratorów oraz gości do wspólnego celebrowania Święta Niepodległości i odkrywania narodowych dań. Głównym celem akcji Tydzień Kuchni Polskiej jest promocja bogactwa i różnorodności polskich smaków oraz wsparcie lokalnych restauracji. Festiwal cieszy się coraz większym zainteresowaniem, co potwierdza fakt, że w zeszłym roku wzięło w nim udział ponad 400 lokali z całego kraju.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kuchnia polska stale zyskuje na znaczeniu. Według raportu „Polska na Talerzu 2023” blisko połowa badanych wybiera rodzime dania – mówi Paweł Koperek, Menadżer ds. klientów HoReCa w MAKRO Polska. – Poprzez Tydzień Kuchni Polskiej odpowiadamy zatem na potrzeby gości, pokazując tradycyjną kuchnię w niecodziennym wydaniu i wspierając przy tym lokalne restauracje.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Lokale uczestniczące w festiwalu otrzymają wsparcie od MAKRO w postaci pakietu materiałów promocyjnych, dostępu do systemu rezerwacyjnego, specjalnej oferty na produkty oraz kompendium wiedzy przygotowanego przez szefów kuchni Akademii Inspiracji. W ramach festiwalu organizowana jest także ogólnopolska kampania informacyjna, dzięki której restauratorzy będą mogli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i wypromować swoją markę w mediach i social mediach. Festiwal wesprą liczni patroni medialni, tacy jak mi.in. Portal Spożywczy, HorecaTrends, FoodService, Szef Kuchni, Poradnik Restauratora, Przegląd Gastronomiczny, Papaja oraz influencerzy.

Źródło: MAKRO Cash & Carry Polska

Dodatkowe informacje:

O Tygodniu Kuchni Polskiej
Tydzień Kuchni Polskiej odbywa się od 2018 w ramach jednego z kluczowych programów odpowiedzialności społecznej MAKRO, Polskich Skarbów Kulinarnych. Co roku w okolicach 11 listopada z okazji Święta Niepodległości goście mają okazję spróbować specjalnie przygotowanego trzydaniowego menu. Celem akcji jest promocja kuchni polskiej oraz wsparcie lokalnych restauracji.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764