logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Tydzień zmian w social media

  PR 15.02.2016, przeczytano 1032 razy

Ostatni tydzień zaowocował wieloma zmianami na platformach Social Media. Instagram i Twitter wprowadziły zmiany, które zostały przyjęte w różny sposób. Co postanowili zmienić tym razem?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tydzien-zmian-w-social-media,27480,artykul.html

Najważniejszą informacją ostatniego tygodnia jest najnowsza aktualizacja Instagrama, która umożliwia użytkownikom obsługę wielu kont bez konieczności przelogowywania. Obecnie – nawiązując do informacji opublikowanej przez Instagram na blogu – funkcja ta dostępna jest dla platformy Android oraz iOS. Teraz możliwe jest połączenie aż 5 kont ze sobą i sterowanie ich z poziomu aplikacji bez konieczności wylogowania się.

To zdecydowanie ułatwia pracę wszystkim osobom, które obsługują firmowe konta na Instagramie.
– podsumowuje Anna Dziedzic z 365 agencja. Dodatkowo to rozwiązania pozwala na ciągłe obserwowanie pojawiających się powiadomień ze wszystkich kont jednocześnie, co zdecydowanie ułatwia szybkie reagowanie na pytania i prośby użytkowników – dodaje.

Twórcy Instagrama ogłosili również wprowadzenie drugiej zmiany w tym tygodniu. Wszyscy użytkownicy udostępniający video oraz marki posługujące się reklamami w tym formacie będą mieli możliwość zaobserwowania ilości wyświetleń każdego nagrania. Jedynym warunkiem jest sama długość filmiku – musi on przekraczać 3 sekundy. 

Kolejną platformą, dla której ubiegły tydzień stanął pod znakiem zmian jest Twitter. Po połączeniu z Periscope na początku roku, twórcy tej aplikacji postanowili pójść krok dalej i całkowicie zmienić istniejący obecnie algorytm. Zamiast obowiązującego dotąd porządku chronologicznego, wpisy pojawiające się na szczycie będą dobierane na podstawie dotychczasowych preferencji właściciela. Mimo fali krytyki i protestów użytkowników – widocznych między inny poprzez użycie #RIPTwitter – zmianę od środy może zaobserwować już część użytkowników tej platformy.

Jednocześnie Twitter postanowił wprowadzić możliwość publikowania treści za pomocą gifów. To kolejna nowość, która ma uatrakcyjnić tę platformę, sugerując jednocześnie powolne odejście od jej podstawowego założenia – komunikacji za pomocą słowa.

Źródło: 365 agencja

www.365agencja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dezinformacja z użyciem AI - wpływ na wyniki wyborów
W Europie i na świecie rusza maraton wyborczy. Za nami pierwsze tury wyborów regionalnych w Hiszpanii i Włoszech. Przed nami głosowanie w wyborach samorządowych w Polsce, do europarlamentu czy wybory prezydenckie w USA. Czy wynik wyborów może być zagrożony w wyniku ataków cyberprzestępców? Co może wpływać na nasze głosowanie- zastanawia się Shamla Naidoo, adiunkt prawa na...
Armatis: telemarketing działa, ale wymaga nowego podejścia
W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w...
Kolejny atak na niemal monopolistyczną pozycję Google na rynku wyszukiwarek? Mimo że gigant technologiczny nie zachwiał się, gdy swoje działa wytoczył Microsoft implementując do swojej wyszukiwarki ChataGPT, to jednak nadal są chętni podgryźć lidera. Teraz Goliata chce przechytrzyć Dawid, czyli start-up Perplexity. Za narzędziem, które już dziś ma ponad 50...
AI: za rok większość aplikacji będzie powstawać z użyciem no-code?
Do 2025 roku 70 proc. nowych aplikacji tworzonych przez przedsiębiorstwa będzie powstawać w metodologii low-code lub no-code – wynika z danych Gartnera. Coraz popularniejsze dziś połączenie platform no-code ze sztuczną inteligencją może przynieść firmom nie tylko oszczędności finansowe, ale również skrócić czas potrzebny do wdrożenia aplikacji, zwiększając...
Reklamy wyborcze: amatorszczyzna czy oszczędności z profesjonalistami?
Partie ogólnopolskie i lokalne komitety wyborcze szykują się do ostatecznego boju o miejsca w radach. Kandydaci na prezydentów, wójtów i burmistrzów już pokazują się na pierwszych billboardach i plakatach. Jednak znaczna część batalii będzie miała miejsce w internecie. Niemal pewne jest to, że żadnemu z internautów – choćby bardzo się starał – nie uda się uniknąć...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764