logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tygodnik „Kropka TV” na wyłączność dla klientów Biedronki

  PR 04.11.2022, przeczytano 323 razy

Tygodnik telewizyjno – poradnikowy "Kropka TV", wydawany od 16 lat na zlecenie Jeronimo Martins Polska i dostępny wyłącznie w sieci sklepów Biedronka zostaje na rynku. Wierni czytelnicy "Kropki TV", jak w każdy poniedziałek, znajdą kolejny numer pisma w sklepach sieci Biedronka w całym kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tygodnik-_kropka-tv_-na-wylacznosc-dla-klientow-biedronki,397854,artykul.html

Biedronka zleciła wydawanie tygodnika nowemu wydawcy – spółce Petstar, dzięki czemu zostanie utrzymany cykl wydawniczy i kolejny 45. nr ukaże się tradycyjnie w poniedziałek 7 listopada 2022.

- Wiedząc, jaką popularnością cieszy się "Kropka TV" wśród naszych klientów, podjęliśmy działania, aby kontynuować wydawanie tego tytułu, szukając nowego wydawcy. Jesteśmy przekonani, że decyzja Biedronki o kontynuacji tego projektu ucieszy wierne grono czytelników, którzy nie wyobrażali sobie, aby po 16 latach ich ukochane pismo zniknęło z rynku. - Marta Osial, dyrektorka kategorii w sieci Biedronka

"Kropka TV" to ogólnopolski tygodnik telewizyjny, który ukazuje się od 2006. Zawiera cotygodniowy, ramowy program telewizyjny, szczegółowe opisy najważniejszych filmów i programów, ciekawostki ze świata gwiazd, obszerne relacje z planów seriali i innych produkcji TV, a także duży dział poradniczy z kategorii zdrowie, moda, uroda, prawo i psychologia. Jest dostępny wyłącznie w sieci sklepów Biedronka.

Źródło: Biedronka

www.biedronka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764