Według najnowszych danych ZKDP za wrzesień 2021 tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro – PMPG Polskie Media) zanotował największy wzrost sprzedaży rok do roku w kategorii tygodników opinii, a jeszcze wyższe wzrosty ma sprzedaż płatnych subskrypcji. W obu obszarach „Do Rzeczy” znacząco zdystansowało konkurencję.
W sprzedaży ogółem tygodnik „Do Rzeczy” osiągnął 5,28% wzrostu porównując wrzesień 2020 do września 2021. Znajdująca się na drugim miejscu „Polityka” zanotowała wzrost o 0,8%, zaś reszta tytułów raportowanych przez ZKDP w kategorii tygodników opinii miała spadki.
Jeszcze lepiej prezentują się wyniki „Do Rzeczy” w prenumeracie e-wydań (sprzedaż contentu i wydań poprzez dostęp w subskrypcjach), które wzrosły rok do roku o 33%. Licząc wszystkie subskrypcje papierowe i elektroniczne tygodnik „Do Rzeczy” ma 19,96% wzrostu rok do roku, a druga w zestawieniu „Polityka”, która wykazała wzrost o 10%.
Dodatkowo warto nadmienić, że według danych Gemius, dorzeczy.pl jest liderem wśród portali konserwatywnych - w październiku jego liczba realnych użytkowników wyniosła 2,57mln, a drugi w tej kategorii serwis wpolityce.pl miał 1,68 mln RU.
Wzrost liczby subskrypcji online i zasięg portalu dorzeczy.pl to efekt realizowania strategii rozwoju cyfrowego w grupie PMPG Polskie Media, zarówno w zakresie portali internetowych jak i treści płatnych.
Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.