logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tygodnik Do Rzeczy z rekordowymi wynikami sprzedaży egzemplarzowej i subskrypcji online

  PR 22.11.2021, przeczytano 524 razy

Według najnowszych danych ZKDP za wrzesień 2021 tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro – PMPG Polskie Media) zanotował największy wzrost sprzedaży rok do roku w kategorii tygodników opinii, a jeszcze wyższe wzrosty ma sprzedaż płatnych subskrypcji. W obu obszarach „Do Rzeczy” znacząco zdystansowało konkurencję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tygodnik-do-rzeczy-z-rekordowymi-wynikami-sprzedazy-egzemplarzowej-i-subskrypcji-online,393853,artykul.html

W sprzedaży ogółem tygodnik „Do Rzeczy” osiągnął 5,28% wzrostu porównując wrzesień 2020 do września 2021. Znajdująca się na drugim miejscu „Polityka” zanotowała wzrost o 0,8%, zaś reszta tytułów raportowanych przez ZKDP w kategorii tygodników opinii miała spadki.

Jeszcze lepiej prezentują się wyniki „Do Rzeczy” w prenumeracie e-wydań (sprzedaż contentu i wydań poprzez dostęp w subskrypcjach), które wzrosły rok do roku o 33%. Licząc wszystkie subskrypcje papierowe i elektroniczne tygodnik „Do Rzeczy” ma 19,96% wzrostu rok do roku, a druga w zestawieniu „Polityka”, która wykazała wzrost o 10%.

Dodatkowo warto nadmienić, że według danych Gemius, dorzeczy.pl jest liderem wśród portali konserwatywnych - w październiku jego liczba realnych użytkowników wyniosła 2,57mln, a drugi w tej kategorii serwis wpolityce.pl miał 1,68 mln RU.

Wzrost liczby subskrypcji online i zasięg portalu dorzeczy.pl to efekt realizowania strategii rozwoju cyfrowego w grupie PMPG Polskie Media, zarówno w zakresie portali internetowych jak i treści płatnych.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764