logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tygodnik Do Rzeczy z rekordowymi wynikami sprzedaży egzemplarzowej i subskrypcji online

  PR 22.11.2021, przeczytano 384 razy

Według najnowszych danych ZKDP za wrzesień 2021 tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro – PMPG Polskie Media) zanotował największy wzrost sprzedaży rok do roku w kategorii tygodników opinii, a jeszcze wyższe wzrosty ma sprzedaż płatnych subskrypcji. W obu obszarach „Do Rzeczy” znacząco zdystansowało konkurencję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tygodnik-do-rzeczy-z-rekordowymi-wynikami-sprzedazy-egzemplarzowej-i-subskrypcji-online,393853,artykul.html

W sprzedaży ogółem tygodnik „Do Rzeczy” osiągnął 5,28% wzrostu porównując wrzesień 2020 do września 2021. Znajdująca się na drugim miejscu „Polityka” zanotowała wzrost o 0,8%, zaś reszta tytułów raportowanych przez ZKDP w kategorii tygodników opinii miała spadki.

Jeszcze lepiej prezentują się wyniki „Do Rzeczy” w prenumeracie e-wydań (sprzedaż contentu i wydań poprzez dostęp w subskrypcjach), które wzrosły rok do roku o 33%. Licząc wszystkie subskrypcje papierowe i elektroniczne tygodnik „Do Rzeczy” ma 19,96% wzrostu rok do roku, a druga w zestawieniu „Polityka”, która wykazała wzrost o 10%.

Dodatkowo warto nadmienić, że według danych Gemius, dorzeczy.pl jest liderem wśród portali konserwatywnych - w październiku jego liczba realnych użytkowników wyniosła 2,57mln, a drugi w tej kategorii serwis wpolityce.pl miał 1,68 mln RU.

Wzrost liczby subskrypcji online i zasięg portalu dorzeczy.pl to efekt realizowania strategii rozwoju cyfrowego w grupie PMPG Polskie Media, zarówno w zakresie portali internetowych jak i treści płatnych.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W czwartek widzowie Eurosportu 1 i użytkownicy Eurosportu Extra w Playerze będą mogli obejrzeć dwa mecze polskich drużyn w Lidze Mistrzów piłkarzy ręcznych. Orlen Wisła Płock zagra na wyjeździe z SC Magdeburg, a Łomża Industria Kielce podejmie THW Kiel.
Jesienią kanał TVN Fabuła po raz kolejny udowodni, że w deszczowe, chłodne wieczory jest najlepszym wyborem dla wszystkich miłośników dobrego kina! To właśnie tutaj na widzów czekają autorskie programy o tematyce filmowej, największe hity wielkiego i srebrnego ekranu oraz najświeższe nowinki z planów zdjęciowych. Tej jesieni nie zabraknie również...
Alivia i AMS tworzą dedykowany kontent w Digital OOH wspierający miesiąc świadomości raka piersi
Content marketing w DOOH staje się skutecznym rozwiązaniem zbliżającym markę do odbiorcy. Kolejnym dowodem na to jest kampania realizowana wspólnie przez AMS i Onkofundację Alivia, w ramach której w największych miastach Polski emitowanych jest 3 mln treści poświęconych profilaktyce onkologicznej.
Redakcja portalu Gazeta.pl przygotowała wyjątkowy multimedialny reportaż pt. „Niewidzialny Park Narodowy”. W materiale, przygotowanym przez Dominika Szczepańskiego i Patryka Strzałkowskiego, zaprezentowana została opowieść o społecznie projektowanym parku narodowym na Pogórzu Przemyskim, roboczo nazywanym Turnickim Parkiem Narodowym. Reportaż dostępny jest na...
Zmiany w zarządzie Mainstream Media AG
W zarządzie Mainstream Media AG, właściciela kanału ROMANCE TV Polska, zaszły zmiany. Tim Werner pozostaje na stanowisku CEO na kolejne pięć lat, natomiast Johannes Walzer zastępuje Horsta Kümmela na stanowisku dyrektora finansowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764