logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tygodnik Do Rzeczy z rekordowymi wynikami sprzedaży egzemplarzowej i subskrypcji online

  PR 22.11.2021, przeczytano 187 razy

Według najnowszych danych ZKDP za wrzesień 2021 tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro – PMPG Polskie Media) zanotował największy wzrost sprzedaży rok do roku w kategorii tygodników opinii, a jeszcze wyższe wzrosty ma sprzedaż płatnych subskrypcji. W obu obszarach „Do Rzeczy” znacząco zdystansowało konkurencję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tygodnik-do-rzeczy-z-rekordowymi-wynikami-sprzedazy-egzemplarzowej-i-subskrypcji-online,393853,artykul.html

W sprzedaży ogółem tygodnik „Do Rzeczy” osiągnął 5,28% wzrostu porównując wrzesień 2020 do września 2021. Znajdująca się na drugim miejscu „Polityka” zanotowała wzrost o 0,8%, zaś reszta tytułów raportowanych przez ZKDP w kategorii tygodników opinii miała spadki.

Jeszcze lepiej prezentują się wyniki „Do Rzeczy” w prenumeracie e-wydań (sprzedaż contentu i wydań poprzez dostęp w subskrypcjach), które wzrosły rok do roku o 33%. Licząc wszystkie subskrypcje papierowe i elektroniczne tygodnik „Do Rzeczy” ma 19,96% wzrostu rok do roku, a druga w zestawieniu „Polityka”, która wykazała wzrost o 10%.

Dodatkowo warto nadmienić, że według danych Gemius, dorzeczy.pl jest liderem wśród portali konserwatywnych - w październiku jego liczba realnych użytkowników wyniosła 2,57mln, a drugi w tej kategorii serwis wpolityce.pl miał 1,68 mln RU.

Wzrost liczby subskrypcji online i zasięg portalu dorzeczy.pl to efekt realizowania strategii rozwoju cyfrowego w grupie PMPG Polskie Media, zarówno w zakresie portali internetowych jak i treści płatnych.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Co oglądaliśmy na Youtube w 2021 roku?
Jakie wideo i teledyski najczęściej oglądaliście na YouTube w tym roku? Jak co roku, publikujemy listy filmów, które najbardziej przypadły Wam do gustu i które oglądaliście najczęściej. Dodatkowo prezentujemy Wam 3 nowe zestawienia twórców i twórczyń, tych najpopularniejszych, tych najszybciej zyskujących na popularności oraz tych,...
Esport pozwala docierać do grup docelowych, będących wyzwaniem dla marketerów, potwierdzają przedstawiciele PGE i Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO. Finały Polskiej Ligi Esportowej już w dniach 2 - 4 grudnia, w Esport Spot na warszawskim Powiślu, w Polsat Games, a przede wszystkim - na twitch.tv.
Finał 4. edycji Konkursu fotograficznego im. K. Millera „Odwaga patrzenia” organizowanego przez „Gazetę Wyborczą” – piątek, 3 grudnia br. online
W najbliższy piątek, 3 grudnia br. poznamy laureata 4. edycji Konkursu im. Krzysztofa Millera za najlepszy materiał fotograficzny roku oraz w kategorii „Wolność, solidarność, tolerancja”. Podczas finału organizowanego przez „Gazetę Wyborczą” pokazane zostaną wyróżnione zdjęcia, a prezentacji towarzyszyć będą rozmowy z ich autorami. Wydarzenie...
Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021
TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26...
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A. Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764