logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tygodnik Newsweek ze stabilną sprzedażą

  PR 27.04.2020, przeczytano 477 razy

Sprzedaż tygodnika Newsweek utrzymuje się na stabilnym poziomie, co pokazują korzystne wyniki rozpowszechniania tego tytułu w marcu br. Od początku kryzysu związanego z epidemią koronawirusa, tygodnik bez zmian jest dostępny w punktach sprzedaży, jak również w wersji elektronicznej oraz w ramach subskrypcji Newsweek.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tygodnik-newsweek-ze-stabilna-sprzedaza,386767,artykul.html

W marcu br. sprzedaż wydań drukowanych oraz elektronicznych tygodnika Newsweek wyniosła 67,3 tys. egzemplarzy (dane własne). Powyższy wynik prezentuje stabilny poziom rozpowszechniania tytułu – sprzedaż w styczniu wyniosła 67,7, tys. a w lutym br. 67,1 tys. egzemplarzy. Najwyższą sprzedaż w bieżącym roku odnotowało wydanie Newsweeka z dn. 6 kwietnia – 75 tys. egzemplarzy.

– Redakcja Newsweeka w niełatwym czasie, nie zwalnia tempa i wspiera czytelników w dostępie do aktualnych i ważnych informacji – ostatnie dni i tygodnie pokazują jak ważne jest dobre dziennikarstwo oraz wiarygodność prasy jako medium. Dzięki szybkiej reakcji, stałemu monitorowaniu i skierowaniu nakładu do dynamicznie zmieniającej się sieci sprzedaży, nasze tytuły są dostępne tam, gdzie pojawiają się ich czytelnicy – mówi Marcin Biegluk, dyrektor generalny portfolio prasowego Ringier Axel Springer Polska.

W ramach subskrypcji cyfrowej Newsweek zapewnia swoim czytelnikom w pełni nowoczesną ofertę online, w której otrzymują nielimitowany dostęp do treści na Newsweek.pl – tygodnika Newsweek Polska, magazynów Newsweek Historia, Slow, Living, Psychologia, Zdrowie, Smart Travelling oraz treści archiwalnych oraz autorskich newsletterów pisanych przez publicystów Newsweeka. W ramach tej oferty subskrybenci otrzymają również dostęp do serwisu vod.pl oraz Tidal w wersji Premium oraz Hi-Fi.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Pióro Wolności WAN-IFRA dla „Gazety Wyborczej
Złote Pióro Wolności 2022 - Golden Pen of Freedom, czyli doroczna nagroda stowarzyszenia World Association of News Publishers (WAN-IFRA) trafiła do „Gazety Wyborczej" i Fundacji Gazety Wyborczej. Wyróżnienie docenia dotychczasowy dorobek i dziennikarską misję redakcji, a także wsparcie, jakiego dziennik i fundacja udzielają ukraińskim kolegom po rosyjskiej...
Oshee na nośnikach AMS wspiera maratończyków w kampanii content marketingowej
AMS wspólnie z marką OSHEE realizuje pionierską kampanię content marketingową w Digital OOH. W kampanii wykorzystano model rozliczenia CPM DOOH, zarezerwowany dotychczas dla kampanii w internecie. To przełom w działaniach reklamowych branży Out-of-Home.
Nowe studio Kanału Sportowego w Nowym Stylu, który podbija sportowy świat
Wszyscy zastanawiają się, jak Polacy wypadną na mistrzostwach świata w Katarze, ale my już wiemy, że pokażemy styl. A konkretnie Nowy Styl, bo właśnie ta firma z Krosna wyposażyła w krzesełka, aż sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania. Niedawno rozpoczęła również współpracę z Kanałem Sportowym.
Medallia ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów...
Portal Gazeta.pl i AMS – to, zdaniem konsumentów oraz ekspertów, jedne z 26 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands 2022 ogłoszono podczas uroczystej gali w środę, 21 września br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764