logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tygodnik Podhalański odsłania Tatry: Moduł reklamowy za usunięcie billboardu

   30.05.2019, przeczytano 2497 razy
ilustracjastrzałka

Reklama za symboliczną złotówkę dla każdego, kto usunie swoją tablicę reklamową z „zakopianki” - z taką propozycją do przedsiębiorców wystąpiła redakcja Tygodnika Podhalańskiego w ramach akcji "Odsłaniamy tatry".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tygodnik-podhalanski-odslania-tatry%3A-modul-reklamowy-za-usuniecie-billboardu,382688,artykul.html

„Odsłaniamy Tatry”, bo zasłaniają je setki reklam. Chyba nie ma nikogo, komu podoba się to, co dzieje się w ciągu ostatnich lat wzdłuż zakopianki. (...) Las reklam po obu stronach jezdni nie tylko szpeci nasz region, ale odbiera nam i turystom to, co w nim najpiękniejsze - widok na Tatry. Z drugiej strony liczba billboardów, ich nagromadzenie i chaos, jaki tworzą, sprawił, że nie pełnią już roli informacyjnej, o co zapewne chodziło ich właścicielom. Władza nie radzi sobie z krajobrazem, weźmy się za to sami. - piszą redaktorzy Tygodnika Podhalańskiego.

Propozycja skierowana jest do przedsiębiorców, restauratorów, hotelarzy, usługodawców, eksponujących reklamy wzdłuż „zakopianki”. Za usunięcie przydrożnej reklamy redakcja oferuje moduł reklamowy w czterech wydaniach tygodnika, zbliżony kształtem do billboardu i uzupełniony (za zgodą reklamodawcy) o informację o usunięciu przez niego tablicy w trosce o jakość krajobrazu Podhala, Orawy, Spisza, Tatr, Beskidów i Pienin. Trzeba jedynie udowodnić, że reklama stała jeszcze w maju 2019 roku i zniknęła.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Tygodnik Podhalański

24tp.p

Zdjęcia: Google

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764